Skocz do zawartości

Piotreek170

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36

Osiągnięcia Piotreek170

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Piotreek170

    e36 silnik m50

    o;D dzięki za info;D bo nie wiedziałem nawet;D a i jeszcze jedno co może być że po odpaleniu m50b25 łapie zaraz 2tys na biegu jałowym, nie miałem za bardzo czasu szukać przyczyny. muszę się zabrać za nią i skończyć wszystko :wink:
  2. Piotreek170

    e36 silnik m50

    a alu blok nie był przypadkiem w m 52? mi się zdawało że w m50 nie występowały alu bloki? a jak da się sprawdzić głowice od jakiego silnika jest?
  3. Piotreek170

    e36 silnik m50

    ale i b28 też ma taką średnicę chyba. on zmulony strasznie był. coś pokombinowane przy nim było bo cały układ dolotowy od b20 był założony może dlatego?
  4. Piotreek170

    e36 silnik m50

    a b20 się różni chyba średnicą jeszcze o ile się nie mylę 80 a b25 84 zgadza się? a zrobiłem swapa na m50b25. i mam mały problem bo po odpaleniu trzyma cały czas 2tys obr. nie miałem czasu ostatnio do tego zaglądać. może jakieś podpowiedzi od czego zacząć szukać? a i sonda różni się czymś w b20 i b25? czy są takie same?
  5. Piotreek170

    e36 silnik m50

    Witam. Niedawno kupiłem bmw e36 320i silnik M50. zrobiłem swapa na M50B25. i będę miał kilka pytań ale to potem. po wyjęciu starego silnika szukałem oznaczenia jego jaki to jest silnik ale niestety nie ma go są tylko jakieś cyfry... co mnie najbardziej zdziwiło na bloku było wybite 84 (fi 84 a nie fi80) a o ile się nie mylę taką średnicę cyl. mają m50b25 i m50b28 . więc jak go sprawdzić co to za silnik? a i później będę miał kilka pytań odnośnie swapa i innych rzeczy więc założyłem nowy temat:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.