Skocz do zawartości

Rafichicago

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2005 e60 545i

Osiągnięcia Rafichicago

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Odbieram samochód w piątek. Za półtora tygodnia lecę do Polski i zostawiam samochód na ten czas u mechanika. Sprawdza lambde oraz czujnik temperatury. Przepływka jest podobno ok. Drażni mnie tylko jak słyszę ze v8 ma tyle palić skoro wiem ze to nie jest prawda. Dzięki za podpowiedzi napewno się odezwę w temacie i powiem co było o ile oczywiście przypuszczenia o niesprawnych sensorach się sprawdza.
  2. A wiec an dzien dzisiejszy rozmawialem z mechanikiem I wyglada an to ze niczego nie da sie zrobic. Fura zaczela palic ile chce i tak będzie mieć. Pomimo tego ze x5 kolegi z tym samym silnikiem na tej samej trasie która jeździłem przez kilka dni spalił mniej pomimo sporo większej masy. Chyba czas poszukać nowego samochodu...
  3. Dziś zawioze samochód do trzeciego zakładu jak tylko czegoś się dowiem dam znać. Interesuje mnie co może w takim stopniu wpływać na spalanie. W moim przypadku jest to prawie 30to procentowy spadek. Mam wrażenie ze cały czas się pogarsza. Samochód po czyszczenie układu i po wymianie dwóch cewek zapłonowych jeździ lepiej tak jakby odzyskał stracona moc silnik pracuje równiej. Zdimagnozowanie usterki utrudnia fakt ze nie ma żadnych błędów. Pozdrawiam odezwę się po wizycie. Jak narazie tura skutecznie sieje spustoszenie na moim koncie :):)
  4. Niestety moja fura 16-17 pali jezdzac na emeryta. Cos go boli ale nie wiem co. Niby fachowcy jak i serws rozkladaja rece bo nie ma kodow. Znam samochod bo mam go ponad 5 lat i wiem ile palil. Mysle ze zarowno niesprawna sonda lambda jak i przeplywomierz pokazalyby kody bledow a tam jest tabula rasa.
  5. Witam wszystkich forumowiczow. Mam na imie Rafał mieszkam w stanach od 14 lat, więc na początek sorki ze od razu po rejestracji zwracam się do was z problemem jednakże nie mam wyboru. Posiadam samochód jak w tytule. Od kilku miesięcy borykać się z wysokim spalaniem. Jako ze wolniej się tutaj jeździ i jest płasko samochód palił w cyklu mieszanym około 12-13 litrów na stówę. W tym momencie jest ok 17. Co już zrobiłem: Sprawdzenie i czyszczenie układu paliwowego Czyszczenie dolotu przepustnicy, etc z nagaru sprawdzenie kompresji na wszystkich cylindrach jest ok Wymiana dwóch Cerekwicka zaplonowych Brak check engine light Żadnych kodów błędów. Mechanicy w serwisie rozkładają ręce, jako ze nie ma błędów więc centrala BMW of Norton America im nie pomoże. Jankesi polegli. Ogólnie działają tak nie ma błędów nie ma problemu. Około rok temu wymienili tzw mechatronics. Mam wrażenie ze problem powstał po wymianie tego elementu. Ale mogę się mylić. Rozumiem ze silnik n62 nie jest tak popularny w Polsce ze względu na spore spalanie jednakże wyczerpalem wszystkie dostępne opcje. Samochód ma 130000 km. Dzięki za wszelka pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.