Skocz do zawartości

blizerdix

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 2003 2.0 disel 150km

Osiągnięcia blizerdix

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=44&t=72889 Witam moze ktos cos wiecej wie na temat autka ?? dodaje opis ogloszenia Witam. Sprzedam moje M3 e46. W aucie ostatnio: -Wyregulowane luzy zaworowe (wyjątkowo ładnie pracujące s54) -Ustawiony vanos. -Sprężyny VOGTLAND -30/-20 -Wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255 -Nowe filtry p łyny i olej -Nowe rolki plus pasek PK. -Dodatkowo jakieś tam pierdoły jak czarna nerka, carbonowe wloty boczne, ciemne kierunki plus lampy led tył i wymienione listwy na shadowline w połysku (Wszytskie oryginalne części posiadam i dodaje kupującemu) Auto jedzie bardzo zdrowo 100-200 12.2sek (wg racelogic’a przy 25stopniach) Dużym atutem jest 100% bezwypadkowość. Na całym aucie oryginalny lakier (oprócz maski, pokryta 2 warstwa klaru i tylnego lewego błotnika, szpachla dosłownie na 5cm2, widocznie była jakaś mała wgniotka). Ubezpieczenie i przegląd jeszcze przez prawie rok także smiało można jeździć po PL  Poniżej rozkodowany VIN i jakieś tam zdjęcia na szybko: Numer podwozia WBSBL92080***** Kod typu BL92 Typ M3 (EUR) Typoszereg E E46 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy RL Drzwi 2 Silnik S54 Pojemność skokowa 3.20 Moc 252 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor IMOLAROT 2 (405) Tapicerka LEDER M TEXTUR/ANTHRAZIT (F2AT) Data prod. 2002-07-05 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S490A LEHNENBREITENVERSTELLUNG Regulacja szerokości oparcia S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus L812A ENGLAND/IRLAND AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Wielka Brytania S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dummy-SALAPA S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S880A ENGLISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, angielski Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S946A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk. S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/540/l0hMwm.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/540/JeDgdW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/mD948g.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/674/UWGkZt.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/H8wPZW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/540/Vvd1jb.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/673/2asMyc.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/674/eeqVYq.jpg
  2. "To co sie u Cieie dzialo jest spodowane nie zakodownaiem wtryskow i nie ma nic wspolnego z chipem." czyli rozumiem ze wypalanie sie wtryskow jest spowodowane brakiem zakodowania
  3. tloki nie sa wypalone bo to zaczyna sie od wtryskow same koncowki sa tylko wypalone zeby dojsc do tlokow to by po calym wtrysku musialo isc a mi nie o to chodzi mam nowe wtryski sprawdzone na maszynie i teraz jak zaprogramuje te wtryski czy na ty programie 185 km znowu sie zaczna wypalac czy jak juz beda zaprogramowane to nie
  4. z lodzi kolega robil u nich w lodzi ten program i zobaczylem jak mu wszystko gra i od wziol przez komputer moj program skopiowal i wyslal do nich i oni go przerobili potem mu odeslali czyli oglnie jak dam do zakodowania wtryski i na tym programie bedzie duzo palic albo nawet i kopcic to wgram orginal 150 km a czy jest mozwiwe ze koncowki wtryskow moga sie wypalic od tego ze wtryski nie zostaly zakodowane ??
  5. czyli jak zakoduje wtryski to ten program nie powinien mi wypalac wtryskow ? bo oglnie tam mechanik mi mowil ze jest wieksza temperatura spalania i od tego no ale w innym 320d to chodzi ladnie
  6. witam dalem moja bmw 320d 150 koni do regeneracji wtryskow ( posiada ona porgram na 185 km i 400 nm) serwis robiacy mi te wtryski nie znal sie na rzeczy po wymienial koncowki i te elementy jakie trzeba wymienic przy regeneracji lecz nie potrafili tego dobrze zlozyc ustawic i ogolnie auto pobieralo 70% wiecej paliwa przez wtryski i w dodatku nie zakodowali wtryskow i komputer zamiast widziec cyfry wtryskow to widzial tylko "aaaaaaaaaaa " dalem auto do innego mechanika okazalo sie ze 2 wtryski za pozno podaja paliwo a 2 kolejne za wczesnie co sie potem okazalo jak zostaly rozebrane nie mozna stwierdzic co ten pierwszy serwis zle zrobil gdyz byly nowe zniszczenia nowe koncowki wtryskow byly wypalone i mialy kolor fioletowy zamiast czarnego ja dobrze pamietam teraz pytanie do was ten program na 185 km wypalil te koncow moje pytanie dlaczego ?? kolega ma taka sama z tym samym programem od tej samej firmy i u niego wszystko gra czy to moze wina tego ze byl program a nie byly zakodowane wtryski ?? pomocy
  7. witam posiadam e46 z 2003r na seryjnym programie 150km 2.0 . ostatnio postanowiłem zregenerowac wtryski gdyż auto bardzo kopciło . więc pracę podjęli się pracownicy Boschowskiego serwisu wydalem na to 2500 zł więc oczekiwalem ze wszystko będzie ok odebrałem auto i bmw przestała kopcić i zaczęła mało palić lecz przy przyspieszaniu było słychać metaliczny dzwiek(stukot) więc auto wrocilo do serwisu podobno przyczyna był soft i ze przez to występowalo spalanie sutkowe coś mi się w to osobiscie nie chce wierzyć ale wracając do tematu to wymienil jakieś czujniki i zmienili softa niby odebrałem auto i wyszło na to ze auto nie kopci nie sutka ale pali i to około 11 litrów dodam ze mam skrzynie manulalna i wcześniej paliła srednio 7 litrów i to jest rzeczywiste spalanie a nie z komputera . więc wracałem do nich już z 10 razy i za każdym razem zganiali winne na program i cały czas wgrywali inny ostatnim razem jak u nich byłem wymienil mi listwę wtryskowa testowali auto po 2 dniach spalanie znowu to samo więc podobno wymienili mi cały komplet zregenerowanych wtryskow i kazali mi testowac co się okazalo auto pali jak paliło a mi się osobiscie nie chce wierzyć w to co oni tam robili więc oddaje wtryski do sprawdzenia do innej osoby jeżeli okaże się ze źle pracują to zostałem oszukany a jeżeli są OK to teraz pytanie właśnie do was co to może być (to co opisalem nie koniecznie może być prawda więc nie wiem co tak naprawę nagrzebali mi w tym aucie ) pomocy walczę z nimi 3 miesiąc jezeli chodzi o EGR jest wszystko ok odma nowa a przeplywka na impie wskazuje ze jest tez ok
  8. dodam ze ten dzwiek metaliczy to był taki sutkot i wszyscy znajomi mówili ze to typowy sutkot wtrysku
  9. witam posiadam e46 z 2003r na seryjnym programie 150km 2.0 . ostatnio postanowiłem zregenerowac wtryski gdyż auto bardzo kopciło . więc pracę podjęli się pracownicy Boschowskiego serwisu wydalem na to 2500 zł więc oczekiwalem ze wszystko będzie ok odebrałem auto i bmw przestała kopcić i zaczęła mało palić lecz przy przyspieszaniu było słychać metaliczny dzwiek więc auto wrocilo do serwisu podobno przyczyna był soft i ze przez to występowalo spalanie sutkowe coś mi się w to osobiscie nie chce wierzyć ale wracając do tematu to wymienil jakieś czujniki i zmienili softa niby odebrałem auto i wyszło na to ze auto nie kopci nie sutka ale pali i to około 11 litrów dodam ze mam skrzynie manulalna i wcześniej paliła srednio 7 litrów i to jest rzeczywiste spalanie a nie z komputera . więc wracałem do nich już z 10 razy i za każdym razem zganiali winne na program i cały czas wgrywali inny ostatnim razem jak v nich byłem wymienil mi listwę wtryskowa testowali auto po 2 dniach spalanie znowu to samo więc podobno wymienili mi cały komplet zregenerowanych wtryskow i kazali mi testowac co się okazalo auto pali jak paliło a mi się osobiscie nie chce wierzyć w to co oni tam robili więc oddaje wtryski do sprawdzenia do innej osoby jeżeli okaże się ze źle pracują to zostałem oszukany a jeżeli są ok to teraz pytanie właśnie do was co to może być (to co opisalem nie koniecznie może być prawda więc nie wiem co tak naprawę nagrzebali mi w tym aucie ) pomocy walczę z nimi 3 miesiąc viewtopic.php?f=69&t=117886
  10. ten typ tak ma troche tego nie rozumiem zalozyli nowe wtryski i stuka dla mnie to proprostu oni cos za przeproszeniem zjeb.... a cykanie , stukanie to objaw ich niedokladnej roboty czy sie nie myle ?
  11. moge na tym jezdzic ? jest to metaliczny dzwiek nic sie nie stanie ?
  12. kurde ludzie tylko ja mam taki probleem ? ;p :mad2:
  13. witam znalazlem problem kopcenia i wiekszego spalania w mojej e46 okazalo sie ze nr seryjne wtryskow nie naleza od tego modelu i dlatego nie wspolpracuja z komputerem w bosch serwis wymienili mi wszystkie wtryskiwacze 450 od sztuki powiedzieli ze zostaje tylko obudowa caly srodek jest nowy co sie okazalo auto przestalo kopcic i mniej palic ale przy przyspieszaniu slychac stukanie metaliczne od 1,8 tys do 4 tys obrotow auto nie traci mocy wszystko jest ok oprocz stukania wedlug nich jest to spalanie stukowe albo spalanie detonacyjne a wina tego stukania jest za mocny program gdyz auto jest podciagniete na 185 km i poprostu czegos jest za duzo jakiegos cisnienia paliwa itp . twierdzili ze jak wgrali orginalne oprogramowanie to wszystko bylo ok choc nie bylo mnie przy tym i nie slyszalem tego czy jest ok chcieli 600 zl za orginalny program wiec sie nie zgodzilem gdyz mam swoj orginalny program od bmw z przed chipa ktory zostal sprawdzony i jest w 100% seryjny wrocilem do domu z autem wgralem orginalny program co sie okazalo stukanie sie wgle nie zmienilo wszystko bylo identycznie( mimo tego ja mnie zapewniali ze wszystkie parametry spadna i stukania nie powinno juz byc) kazali mi w poniedzialek przyjechac z orginalnym programem i to sprawdza teraz takie pytanie do was czy wiecie co to moze byc zebym sie nie dal nabrac
  14. ok sprawdzę to a jeżeli to nie to , to macie jakiś pomysł gdzie szukać ?
  15. ale to zaczęło kopcić nie od nowej mapy tylko od wyczyszczenia AGR Zresztą gościu w swojej e46 też zmienial i mu nie kopci to nie winna nowego programu napewno byłem później u niego ma chwilę by mi wgral stara program i było tak samo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.