Witam kolego, często przyczyną ubywania płynu chłodniczego jest źle odpowietrzony układ chłodniczy w takich przypadkach często mylnie stwierdza się że nie trzyma korek i jest do wymiany (okolice korka są mokre), miałem tak u siebie podczas jazdy wszystko było ok, po zgaszeniu silnika po jakimś czasie podnosił się poziom płynu (wzrost ciśnienia spowodowany złym odpowietrzeniem) i wywalało korkiem (korek ma za zadanie upuścić ciśnienie po przekroczeniu pewnej wartości), po czym gdy silnik ostygł poziom opadał w okolice minimum. Jeżeli płyn zaczął ubywać ci po wymianie pompy to obstawiałbym właśnie źle odpowietrzony układ, ewentualnie sprawdził okolice pompy czy tam nie cieknie. Na dole chłodnicy od strony kierowcy jest (nie we wszystkich) króciec do spuszczania płynu z układu chłodzenia jeśli płyn przed wymianą pompy był spuszczany tym króćcem to warto go sprawdzić lubi tam ciec (ja tak właśnie mam obecnie na szczęście w moim przypadku wyciek jest bardzo minimalny i mogę z jego usunięciem poczekać do wiosny na razie warunki nie sprzyjają)