Skocz do zawartości

savage691

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1997

Osiągnięcia savage691

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. savage691

    Kody bledow e39 520i

    Po podłączeniu mojej betki wyskoczyły mi takie kody błędów. Czy ktoś ma jakieś pojęcie co mogą oznaczać dokładnie? Czy te błędy mogą dotyczyć zachowania mojego auta, czyli szarpania i na benzynie i na gazie? czasem też wyłącza sie silnik przy skręcie w lewo... Oto kody: 08 air mass flow sensor 202 oxygen sensor control unit cylinder 1-3; z3 and 323i us only this fault affects cylinder 1-6 203 oxygen sensor control unit cylinder 4-6 Left lever type sensor 06 wheel speed signal front 38 control fault choke valve 40 potentiometer choke valve Przeczyściłem przepustnicę, wypiąłem i sprawdziłem czujniki przepustnicy... może krokowy mam uszkodzony? W momencie kiedy to uczyniłem pozostały błędy 202, 06, 38 i 40 oraz left lever type sensor... proszę o pomoc. BMW 520i 2,0 (150 km) 1997 r.
  2. Właśnie zrobiłem sobie przejażdzkę autem i cos dziwnego teraz sie stało, podczas ruszania ze skrzyzowania auto mi zgaslo i w momencie kiedy ponownie uruchomilem silnik zauwazylem ze znikly mi dwie zielone kontrolki od ,,testu'' czyzby cos sie dzialo powazniejszego? hmmm chyba tylko podlaczenie pod kompa i to w salonie lub jakims dobrym serwisie mnie uratuje... aha w momencie kiedy wylaczam trakcje dzieje sie to samo... Moze ktos zna dobrego specjaliste od bmek w Trojmiescie?
  3. Witam mam dość poważny problem z autem, przeglądałem dużo postów lecz żaden dokładnie nie odpowiada objawom mojej usterki. Po odpaleniu auta silnik czy to na benzynie czy też na gazie chodzi równo, nie skaczą obroty, po ruszeniu nie ważne czy jest na benzynie czy na gazie czy silnik jest chłodny czy rozgrzany auto szarpie. Szarpanie występuje różnie czasem na prostej drodze, czasem na zakręcie, czasem gdy ruszam, czasem gdy już jestem w trasie. Szarpanie oczywiście występuje gdy dodaję gazu... Myślałem,iż jest to spowodowane starymi świecami zapłonowymi, więc je wymieniłem tak samo jak i fajki... nic to nie dało. Zauważyłem, że gdy następuje szarpanie czasem mryga kontorlka trakcji i właśnie czy awaria powiedzmy czujników absów lub jakiś czujnik trakcji może powodować szarpanie auta?? Jakiś czas temu, kiedy jeszcze nie szarpał podłaczylem autko pod komputer bo pare razy zapalily mi sie lacznie kontrolki trakcji jak i absow i wiem na dwa czujniki absow sa do wymiany. NIe chcialbym jednak wydawac bezsensownie 800 zl na 2 czujniki gdzie szarpanie nie minie, a to ze siezapala od czasu do czasu kntrolki nie robi mnie... chyba ze te czujnki waszym zdaniem sa bardzo wazne w aucie to wymienie czym predzej:) Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną szarpania mojej bmki to proszę o podzielenie się nimi. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów viewtopic.php?f=72&t=117890
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.