Skocz do zawartości

bchmiel

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia bchmiel

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A kojarzysz może nick tego forumowicza? Autko jest dla żony, silnik dla mnie. :D Egzemplarzy 325CI, 323CI czy 320Ci jest sporo. Te z mocniejszym silnikiem zazwyczaj 20-kilka tysięcy. Ciekawe, ile się da stargować. Tytułowy egzemplarz z tego wątku był na początku wystawiany za 20 tysięcy. Zdaje się, że sprzedać nie tak łatwo. Pozdrawiam Bartek
  2. Paweł - Bardzo Ci dziękuję za chęć pomocy, ale wydaje mi się, że ten konkretny egzemplarz nie jest wart marnowania czasu aż dwóch osób. Tym bardziej, że nie jest to wersja, jakiej szukamy. Skłaniam się ku nieco mniejszemu silnikowi 2.2/2.5 a żonka upiera się przy czarnym kolorze. A to ma być jej samochód...... Według zeznań właściciela, po odpaleniu silnika lampka zapala się na kilka sekund i potem gaśnie. On to wiąże z nieszczelną uszczelką pod deklem zaworowym, ale mnie się to nie widzi. Może to i czujnik (oby), ale może być to zapowiedź jakiejś większej katastrofy. Czy możesz mi napisać, gdzie szukać tych wycieków płynu chłodniczego i czym są one spowodowane? Ew. daj proszę link do jakiś wątków na tym forum, gdzie będę mógł się dokształcić. To w takim razie postawię pytanie "odwrotne": ile powinienem mieć kasy, aby kupić 325/328 coupe, żeby stan był naprawdę bdb, przebieg wiarygodny a inwestycje konieczne do sprawnego poruszania się - w rozsądnych granicach? Pozdrawiam Bartek
  3. No dobra, to co radzicie w takim razie - naciskać gościa, żeby klimę oraz uszczelkę naprawił, czy dać sobie spokój? Bo negocjacje cenowe będą trudne, bo już w samym ogłoszeniu zjechał z ceną z 20k na niecałe 16k. 1/5 ceny to sporo, jak na taki samochód. Czy wygląd zewnętrzny bądź wewnętrzny nie sugeruje, że były wymieniane jakieś blachy, jak to zazwyczaj jest po wypadku? Ja się doszukałem tylnych lamp "beczułkowatych", które zdaje się występowały w modelu po FL. Ale to akurat mogła być fanaberia właściciela. Jak obadać tę lampkę ciśnienia? Czy podpięcie do komputera coś powie? Jestem w stanie podjechać z czytnikiem OBD2, ale nawet nie wiem, czy E46 jest w takie złącze wyposażone. Wybaczcie ignorancję, nigdy wcześniej nie interesowałem się tą marką. Pozdrawiam Bartek
  4. Witam, Poszukuję E46 coupe dla mojej małżonki. Szukamy egzemplarza zdrowego, o w miarę wiarygodnej przeszłości, bezwypadkowego lub ew. po naprawach poszycia. Najchętniej z silnikiem 2.5 benz, z automatyczną skrzynią biegów. Trafiłem na następujący egzemplarz - E46 328i. Nie do końca spełnia nasze wymagania, ale podrzucony mi jest przez znajomego-znajomego jako pewny pod względem (bez)wypadkowości i przebiegu. Proszę o przyjrzenie się temu egzemplarzowi i wskazanie ew. nieprawidłowości. W rozmowie ze sprzedającym dowiedziałem się kilku rzeczy, które mnie niepokoją: - klima do nabicia - jak ja uwielbiam takie teksty !! :? - cieknie spod uszczelki dekla zaworów i z tym związane jest zapalanie się na chwilę kontrolki ciśnienia oleju :?: :?: :shock: :?: :?: - do zrobienia simmerbloki (??) tylnego zawieszenia - drogo to? - i blacha do niewielkich poprawek Reszta oczywiście lodzio-miodzio, cud-miód i tak dalej. Zatem proszę Was o opinię. A może ktoś zna ten egzemplarz z podwarszawskiej miejscowości Klaudyn? Pozdrawiam Bartek PS. Próbowałem rozkodować samodzielnie VIN, ale za ChRLD nie jestem tego w stanie zrobić na wskazanej stronie bmw.pl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.