Paweł - Bardzo Ci dziękuję za chęć pomocy, ale wydaje mi się, że ten konkretny egzemplarz nie jest wart marnowania czasu aż dwóch osób. Tym bardziej, że nie jest to wersja, jakiej szukamy. Skłaniam się ku nieco mniejszemu silnikowi 2.2/2.5 a żonka upiera się przy czarnym kolorze. A to ma być jej samochód...... Według zeznań właściciela, po odpaleniu silnika lampka zapala się na kilka sekund i potem gaśnie. On to wiąże z nieszczelną uszczelką pod deklem zaworowym, ale mnie się to nie widzi. Może to i czujnik (oby), ale może być to zapowiedź jakiejś większej katastrofy. Czy możesz mi napisać, gdzie szukać tych wycieków płynu chłodniczego i czym są one spowodowane? Ew. daj proszę link do jakiś wątków na tym forum, gdzie będę mógł się dokształcić. To w takim razie postawię pytanie "odwrotne": ile powinienem mieć kasy, aby kupić 325/328 coupe, żeby stan był naprawdę bdb, przebieg wiarygodny a inwestycje konieczne do sprawnego poruszania się - w rozsądnych granicach? Pozdrawiam Bartek