
danielsan
Zarejestrowani-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Rumia
Osiągnięcia danielsan
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
skoro dla ciebie jazda Probem to cos strasznego to nie jezdzij :mrgreen: - z tego co napisales i tak zachwalasz jakiegos peugota w gazie :lol: i mowisz ze masz w nim wszystko wymianione to tylko wnioskuje ze dla ciebie to jakis wyjatek ze autko ma wymienione wachacze, koncowki drazkow itp. jesli tego w Probe nie zrobiles to POWODZENIA przy ostrej jezdzie a wniosek jeden....jak cie nie stac na taki samochod ( na jego utrzymanie ) to nie kupuj i zwyczajnie nie jezdzi, a nie jezdzisz czyms rozklekotanym i nazekasz ze sie kijowo prowadzi, nawet z twojego porownania 1,9 do 2,2 turbo hehe sorrka usmiac sie mozna 2 rozne auta, 2 rozne silniki a zawiacha to kolosalna roznica nie twierdze ze przednio napedowa sie lepiej prowadzi, ze Probe jest lepsze od Bmw, tylko niech ktos takiej sciemy nie wstawia jak ty bo widac o tych samochodach chyba nie wiele wiesz jak tak podchodzisz do sprawy, ale co tam..... chyba na kazdym forum ktos taki sie trafi :wink: pozdrowienia dla reszty posiadaczy BMW i mam nadzieje spotkania na drodze :) ps. uslizg do 3 biegu??? 1.9???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: chyba tylko na tym 3 biegu tobie raz kolami zamieli po porzadnym strzeleniu sprzeglem :wink:
-
do Probe tez są łatwo dostępne i ogólnie tanie, chociaż blacharki w polsce nowej nie kupisz a zawiecha to jeden amorek ze stanów jak dobrze pujdzie 500zł. wiec cos za cos;), jednak zawsze mozna wstawic zwykly amorek zaden problem niestety a moze i styety w Probe jest wszechobecna elektronika i stad te ceny np. amorkow
-
no wiesz...mi chodziło w pewnym sęsie również o jazde w zakrętach, ale tak dla przykłady podałem jazde z prędkości 210km/h i jak sie autko prowadzi a co do szmelcu czy nie to nie samochody są je...te a niektórzy właściciele niestety pozdr.
-
co do przeniesienia mocy to masz racje, nawet przy całkowitej serii przy 258nm momentu obrotowego na oponach 215/15 szybsze ruszenie z pod świateł w momencie dołączenie turbiny to niekiedy uślizg włącznie z 3 biegiem :shock: :mrgreen: , ale przynajmniej efekty dźwiekowe sa fajne :wink:
-
no i znowu sie mylisz... Probe to nie jest auto amerykańskie, jest to samochód japoński ( skrzynia biegów, silnik, zawiesznie i wszystkie elementy mechaniczne to mazda MX-6 - jej odpowiednik na rynku europejskim to mazda 626GD) a jak wiadomo mazda to 100% japończyk, jedynie obudowa pochodzi z forda, zawiesznie możesz sobie dostosować do nawierzchni jakiej chcesz więc prowadzenie go to żaden problem, masz 3 stopnie ustawienia sport, normal i soft, na sporcie czujesz każdą dziurke w drodze, na normalu jest spox, ale na nasze polskie drogi czesto trzeba brać na soft, bo tych dziur nie idzie znieść a to że mam wersje USA oznacza tylko że był to samochód przeznaczony na rynek amerykański różnił sie wyposrzeniem i lampami w stosunku to europejczyk, a no i jeszcze zderzaki są ciutke inne poza tym moge powiedzieć że mam japońskie auto ze znaczkiem forda :wink: , a co do wywarzenie to dla mnie ważne jest to że jadąc np. 210km/h moge prowadzić samochód jedną ręka bez problemu i wchodzić w zakręty nie bojąc sie że wypadne z drogi, przy większych prędkościach zawieszenie samoczynnie sie utwardza oraz wspomaganie działa troche inaczej ( jest progresywne ) a to wszystko za sprawa sprytnych komputerów, więc ten samochód z rodowitym amerykaninem, który prowadzi sie jak "taczka" ma nie wiele wspólnego ale przeciez nie chce nikogo przekonywać do jego kupna, każdy jeździ tym czym chce i na co go stać pozdr.
-
to wyjaśnie w skrócie dlaczego Probe - zdecydowanie lepsze wyposarzenie od BMW ( tym bardziej ze ja mam wersje USA ) - czegoś takiego jak elektryczne zawiesznie w bmw nie ma, a szkoda bo w Probe to sie przydaje - brak turbo w BMW a to ogrooomna wada jak dla mnie - słabsze osiągi w BMW - za dużo BMW na drogach ale mimo wszystko trzeba przyznać że bejca ma coś w sobie fajne autko, ale ja bym sie nie zamienił, no chyba że ktoś by kupić M3 ale to raczej nie realne nawet gdbym miał bmw to i tak u mnie zbytnio nie ma gdzie latać bokami, Probe służy mi do wyścigów na ćwiartke i szybkiego przemieszania po mieście, a do takich rzeczy wystarcza napęd FWD, no i jakby nie patrzeć w Probku ( ktory jest zbudowany na mazdzie MX-6 ) przez posiadanie turbiny można bardzo łatwo znacznie podnieść moc pozdr.
-
BMW tak, jakąś e30 ale modelu silnikowego nie znam
-
wbrew pozorą sam silnik 2,2 turbo nie jest ciężki jego dokładna waga bez osprzętu to 82kg, samochód na pewo nie zachowuje sie w zakrecie jak tylno napędówka ale mimo wszystko tyl potrafi wyprzedzać przód :wink:
-
pibulas i tu sie mylisz, ja jedynka bez problemu wejde w zakret bokiem, to autko jest tak wywarzone ze tylem idzie zarzucic bez problemu, bo tyl ma lekki i nieraz ( szczegolnie zaraz jak go kupilem ) to sie zdziwilem ze przy szybszym pokonywaniu zakretów tyl mi zaczyna uciekac, wsumie to jeszcze zalezy od ustawienia zawiechy, bo ta jest elektryczna i ma rózne stopnie twardości ps. oczywiscie mowimy o zarzuceniu tylem bez urzycia recznego czy raptownym puszczeniu gazu na wysokich obrotach bo wtedy samoczynnie zazuci
-
no to identycznie jest z uturbionym Probe 2,5 V6 autko zrobione było do jazdy na codzien
-
skylinegtr......żeby było zrozumiałe ja bmw nie mam :8)
-
a takie rzeczy jak filtry, świece itp. zmieniłeś???....w moim przypadku to po zmianie była cholerna różnica...i oczywiście raz w czasie jade na trójmiejską obwodnice i w pełni wykorzystuje osiągi samochodu :8) ...wtedy silnik sie przepali i całkiem inaczej chodzi, bo ciągła jazda po mieście go męczy :lol:
-
ładne autko, ale coś spalanie duże...17/100 :shock: , mi mój ( fakt że na benzynie, bo gazem go zatrowac nie będe ) pali w miescie przy normalnej jezdzie 12,5l/100 w trasie przy okolo 160km/h 9l/100 a w miescie przy ostrej jezdzie to i nawet 20/100 potrafi na kompie wyskoczyc :mrgreen: hehe, wiec Tobie chyba troche duzo wciaga pozdr.
-
tak czy inaczej nawet seryjne autka s13a konta Porbe I mają porównywalne paramatry :8) ...i nie jest powiedziane który wygra...więcej chyba od "kierowników" zależy ps. a ktoś już uturbiał 2,5 w bmw???? dla odmiany powiem że Probe 2,5v6 ma w serri moc 164Km (KL-Z) a 190KM ( KL-ZE ) po uturbieniu KL-Z ( bo takie samochody już są ) ma moc prawie 300KM :)
-
Guta nie 2,5, a 2,2......2,5 miało 6 cylindrów i 24 zawory, co do 200sx, to zostawmy bez komenta nieraz już sie z takim ganiałem ( mowa o s13a 170KM) - i chociaż przyspieszenie ma dobre( bo napęd na tył ) to i tak dla Probe żaden problem :wink: ...może sie ścigałeś z jakimś dojechanym egzemplarzem, bo jakby nie patrzeć ludzie kupują taki za grosze, nie robiąc przy nich nic i potem sie dziwią osiągami, niestety to już nowe samochody nie są......nissana bym nigdy nie kupił bo: 1. wygląd mi nie odpowiada 2. cholernie drogie częsci 3. turbiny sie sypią, jak zreszta silniki też....chociaż to jest dobre że turbine bez żadnych przeróbek można włożyć od s14 4.......no i jak dla mnie za dużo tego na drogach sie zaczyna pojawiać;)....prawie tak czesto spotykane jak calibra