Skocz do zawartości

danielsan

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rumia

Osiągnięcia danielsan

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. danielsan

    kupno BMW e30

    skoro dla ciebie jazda Probem to cos strasznego to nie jezdzij :mrgreen: - z tego co napisales i tak zachwalasz jakiegos peugota w gazie :lol: i mowisz ze masz w nim wszystko wymianione to tylko wnioskuje ze dla ciebie to jakis wyjatek ze autko ma wymienione wachacze, koncowki drazkow itp. jesli tego w Probe nie zrobiles to POWODZENIA przy ostrej jezdzie a wniosek jeden....jak cie nie stac na taki samochod ( na jego utrzymanie ) to nie kupuj i zwyczajnie nie jezdzi, a nie jezdzisz czyms rozklekotanym i nazekasz ze sie kijowo prowadzi, nawet z twojego porownania 1,9 do 2,2 turbo hehe sorrka usmiac sie mozna 2 rozne auta, 2 rozne silniki a zawiacha to kolosalna roznica nie twierdze ze przednio napedowa sie lepiej prowadzi, ze Probe jest lepsze od Bmw, tylko niech ktos takiej sciemy nie wstawia jak ty bo widac o tych samochodach chyba nie wiele wiesz jak tak podchodzisz do sprawy, ale co tam..... chyba na kazdym forum ktos taki sie trafi :wink: pozdrowienia dla reszty posiadaczy BMW i mam nadzieje spotkania na drodze :) ps. uslizg do 3 biegu??? 1.9???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: chyba tylko na tym 3 biegu tobie raz kolami zamieli po porzadnym strzeleniu sprzeglem :wink:
  2. danielsan

    kupno BMW e30

    do Probe tez są łatwo dostępne i ogólnie tanie, chociaż blacharki w polsce nowej nie kupisz a zawiecha to jeden amorek ze stanów jak dobrze pujdzie 500zł. wiec cos za cos;), jednak zawsze mozna wstawic zwykly amorek zaden problem niestety a moze i styety w Probe jest wszechobecna elektronika i stad te ceny np. amorkow
  3. danielsan

    kupno BMW e30

    no wiesz...mi chodziło w pewnym sęsie również o jazde w zakrętach, ale tak dla przykłady podałem jazde z prędkości 210km/h i jak sie autko prowadzi a co do szmelcu czy nie to nie samochody są je...te a niektórzy właściciele niestety pozdr.
  4. danielsan

    kupno BMW e30

    co do przeniesienia mocy to masz racje, nawet przy całkowitej serii przy 258nm momentu obrotowego na oponach 215/15 szybsze ruszenie z pod świateł w momencie dołączenie turbiny to niekiedy uślizg włącznie z 3 biegiem :shock: :mrgreen: , ale przynajmniej efekty dźwiekowe sa fajne :wink:
  5. danielsan

    kupno BMW e30

    no i znowu sie mylisz... Probe to nie jest auto amerykańskie, jest to samochód japoński ( skrzynia biegów, silnik, zawiesznie i wszystkie elementy mechaniczne to mazda MX-6 - jej odpowiednik na rynku europejskim to mazda 626GD) a jak wiadomo mazda to 100% japończyk, jedynie obudowa pochodzi z forda, zawiesznie możesz sobie dostosować do nawierzchni jakiej chcesz więc prowadzenie go to żaden problem, masz 3 stopnie ustawienia sport, normal i soft, na sporcie czujesz każdą dziurke w drodze, na normalu jest spox, ale na nasze polskie drogi czesto trzeba brać na soft, bo tych dziur nie idzie znieść a to że mam wersje USA oznacza tylko że był to samochód przeznaczony na rynek amerykański różnił sie wyposrzeniem i lampami w stosunku to europejczyk, a no i jeszcze zderzaki są ciutke inne poza tym moge powiedzieć że mam japońskie auto ze znaczkiem forda :wink: , a co do wywarzenie to dla mnie ważne jest to że jadąc np. 210km/h moge prowadzić samochód jedną ręka bez problemu i wchodzić w zakręty nie bojąc sie że wypadne z drogi, przy większych prędkościach zawieszenie samoczynnie sie utwardza oraz wspomaganie działa troche inaczej ( jest progresywne ) a to wszystko za sprawa sprytnych komputerów, więc ten samochód z rodowitym amerykaninem, który prowadzi sie jak "taczka" ma nie wiele wspólnego ale przeciez nie chce nikogo przekonywać do jego kupna, każdy jeździ tym czym chce i na co go stać pozdr.
  6. danielsan

    kupno BMW e30

    to wyjaśnie w skrócie dlaczego Probe - zdecydowanie lepsze wyposarzenie od BMW ( tym bardziej ze ja mam wersje USA ) - czegoś takiego jak elektryczne zawiesznie w bmw nie ma, a szkoda bo w Probe to sie przydaje - brak turbo w BMW a to ogrooomna wada jak dla mnie - słabsze osiągi w BMW - za dużo BMW na drogach ale mimo wszystko trzeba przyznać że bejca ma coś w sobie fajne autko, ale ja bym sie nie zamienił, no chyba że ktoś by kupić M3 ale to raczej nie realne nawet gdbym miał bmw to i tak u mnie zbytnio nie ma gdzie latać bokami, Probe służy mi do wyścigów na ćwiartke i szybkiego przemieszania po mieście, a do takich rzeczy wystarcza napęd FWD, no i jakby nie patrzeć w Probku ( ktory jest zbudowany na mazdzie MX-6 ) przez posiadanie turbiny można bardzo łatwo znacznie podnieść moc pozdr.
  7. danielsan

    kupno BMW e30

    BMW tak, jakąś e30 ale modelu silnikowego nie znam
  8. danielsan

    kupno BMW e30

    wbrew pozorą sam silnik 2,2 turbo nie jest ciężki jego dokładna waga bez osprzętu to 82kg, samochód na pewo nie zachowuje sie w zakrecie jak tylno napędówka ale mimo wszystko tyl potrafi wyprzedzać przód :wink:
  9. danielsan

    kupno BMW e30

    pibulas i tu sie mylisz, ja jedynka bez problemu wejde w zakret bokiem, to autko jest tak wywarzone ze tylem idzie zarzucic bez problemu, bo tyl ma lekki i nieraz ( szczegolnie zaraz jak go kupilem ) to sie zdziwilem ze przy szybszym pokonywaniu zakretów tyl mi zaczyna uciekac, wsumie to jeszcze zalezy od ustawienia zawiechy, bo ta jest elektryczna i ma rózne stopnie twardości ps. oczywiscie mowimy o zarzuceniu tylem bez urzycia recznego czy raptownym puszczeniu gazu na wysokich obrotach bo wtedy samoczynnie zazuci
  10. danielsan

    kupno BMW e30

    no to identycznie jest z uturbionym Probe 2,5 V6 autko zrobione było do jazdy na codzien
  11. danielsan

    kupno BMW e30

    skylinegtr......żeby było zrozumiałe ja bmw nie mam :8)
  12. danielsan

    kupno BMW e30

    a takie rzeczy jak filtry, świece itp. zmieniłeś???....w moim przypadku to po zmianie była cholerna różnica...i oczywiście raz w czasie jade na trójmiejską obwodnice i w pełni wykorzystuje osiągi samochodu :8) ...wtedy silnik sie przepali i całkiem inaczej chodzi, bo ciągła jazda po mieście go męczy :lol:
  13. danielsan

    kupno BMW e30

    ładne autko, ale coś spalanie duże...17/100 :shock: , mi mój ( fakt że na benzynie, bo gazem go zatrowac nie będe ) pali w miescie przy normalnej jezdzie 12,5l/100 w trasie przy okolo 160km/h 9l/100 a w miescie przy ostrej jezdzie to i nawet 20/100 potrafi na kompie wyskoczyc :mrgreen: hehe, wiec Tobie chyba troche duzo wciaga pozdr.
  14. danielsan

    kupno BMW e30

    tak czy inaczej nawet seryjne autka s13a konta Porbe I mają porównywalne paramatry :8) ...i nie jest powiedziane który wygra...więcej chyba od "kierowników" zależy ps. a ktoś już uturbiał 2,5 w bmw???? dla odmiany powiem że Probe 2,5v6 ma w serri moc 164Km (KL-Z) a 190KM ( KL-ZE ) po uturbieniu KL-Z ( bo takie samochody już są ) ma moc prawie 300KM :)
  15. danielsan

    kupno BMW e30

    Guta nie 2,5, a 2,2......2,5 miało 6 cylindrów i 24 zawory, co do 200sx, to zostawmy bez komenta nieraz już sie z takim ganiałem ( mowa o s13a 170KM) - i chociaż przyspieszenie ma dobre( bo napęd na tył ) to i tak dla Probe żaden problem :wink: ...może sie ścigałeś z jakimś dojechanym egzemplarzem, bo jakby nie patrzeć ludzie kupują taki za grosze, nie robiąc przy nich nic i potem sie dziwią osiągami, niestety to już nowe samochody nie są......nissana bym nigdy nie kupił bo: 1. wygląd mi nie odpowiada 2. cholernie drogie częsci 3. turbiny sie sypią, jak zreszta silniki też....chociaż to jest dobre że turbine bez żadnych przeróbek można włożyć od s14 4.......no i jak dla mnie za dużo tego na drogach sie zaczyna pojawiać;)....prawie tak czesto spotykane jak calibra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.