Skocz do zawartości

nowy13

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nowy13

  • Urodziny 13.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 525 TDS z 1996 roku
  • Lokalizacja
    Warszawa/Włocławek
  • Zawód
    praca w tv

Osiągnięcia nowy13

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziś sprawdzę i dam znać co i jak.
  2. Witam. Podczas skręcania, zmiany pasa, generalnie w momencie kiedy auto nie porusza się prosto, z tyłu dobiega niepokojący huk. Co to może być? Dzięki za pomoc.
  3. Tak, jak mówiłem, dolałem płynu. Kontrolka zgasła. Oczywiście odpowietrze jutro układ hamulcowy. Ale mam jeszcze jedno pytanie. Teraz gdy przed odpaleniem wciskam hamulec jest bardzo twardy. Po uruchomieniu silnika wciskam, i znowu leci w podłogę. Gdy podpompuje ze 3-4 razy naciskając znowu twardnieje, i za chwilę znów, leci w podłogę. ;|
  4. Witam. W kilku zdaniach przedstawię swój problem. Kilka dni temu przydarzył mi się mały incydent drogowy. Delikatnie puknąłem auto jadące przede mną. Delikatne puknięcie poprzedzone zostało ostrym hamowaniem. Po incydencie (nikomu nic się nie stało, na samochodach żadnych śladów kolizji; jedynie mi rejestracja wypadła z ramki), po przejechaniu kilku kilometrów zapaliła się czerwona kontrolka - wykrzyknik w kółku. I w miarę jak jazda trwała pedał hamulca zaczął coraz słabiej reagować na wciskanie. Przed kolizją łapał bardzo szybko, a teraz muszę wcisnąć w podłogę aby zahamować (od czasu jak auto tak słabo hamuje tylko raz nim jechałem - z konieczności). Sprawdziłem płyn hamulcowy, dolałem, kontrolka zgasła, ale pedał nadal łapie dopiero gdy jest wciśnięty głęboko w podłogę. Dodam, że zapaliły się także kontrolki ABS i ASC. Jak zaradzić aby wszystko wróciło do stanu 100% sprawności? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Jeśli tak temat już był poruszany to przepraszam.
  5. Po 10 dniach na mrozie próbowałem odpalić beemke, mam nowy (dziś kupiony) akumulator, kręci, kręci ale nie chce zapalić (525TDS). Co to może być? Parafina w filtrze paliwa? Można jakoś bezboleśnie rozwiązać tą sytuacje? viewtopic.php?f=72&t=117890
  6. Dzięki bardzo za odpowiedzi. Z otwarciem maski na szczęście nie mam problemu ;] Jutro z rana podłączę prąd pod maskę. Pokonać drugi opór próbowałem ale obawiam się, że kluczyk zostanie w zamku i dopiero zrobi się bigos, więc się już nie będę siłował. :)
  7. Witam. Mam spory problem. Po nocy auto nie chciało mi odpalić więc odłączyłem akumulator aby go podładować. Gdy go wyjąłem, zamknąłem bagażnik. Teraz nie mogę go otworzyć. To nie zamrożenie, bo odmrażacz już użyłem i nic. Co teraz począć? Czy pozostaje mi jedynie wezwanie jakiegoś specjalisty? Proszę o szybką pomoc. Dzięki. P.S. Auto to BMW E39 525 tds, sedan z 1996 roku, dodam, że tylne siedzenia się nie składają więc nie ma dostępu do bagażnika od środka samochodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.