Skocz do zawartości

damiane30

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2003

Osiągnięcia damiane30

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Cytując użytkownika sebolnet chyba jestem jednak zmuszony przesunąć ten tunel środkowy. Tylko chciałem się jeszcze Ciebie guzior2 zapytać, bo widzę na zdjęciach, że zdejmowałeś gałkę oraz mieszek zmiany biegów czy tam też są jakieś śruby które trzymają tunel czy po prostu zdjąłeś to bo nie wiedziałeś do końca jak ten tunel przesunąć? I jeśli ktoś ma wiedzę odnośnie tego co można zrobić z tą dmuchawą tzn czy w grę wchodzi jakaś regeneracja czy kupno innej dmuchawy to proszę o odpowiedź. Dzięki za pomoc.
  2. Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z nawiewem w e60 dodam, że auto jest w wersji ze zwykłą klimatyzacją. Wszystko zaczęło się od tego, że jakiś czas temu postanowiłem umyć samochód przed okresem zimowym i właśnie po tym (dokładnie na drugi dzień) nawiew zaczął wydawać dziwne dźwięki, szumy, zgrzyty itp (wcześniej nawiew pracował cicho i bez zarzutu). Możliwe jest to, że jakimś sposobem woda dostała się do nawiewu i wyrobiła jakieś zniszczenia? Ja z tym niestety tak jeździłem, ponieważ auto jest mi cały czas potrzebne i z czasem hałasy z lekka ustąpiły, może przez to, że zrobiło się dużo cieplej na dworze tego nie wiem. Dzisiaj jadąc niestety nawiew zaczął znowu strasznie hałasować a dmuchawa nawet w pewnym momencie przestała działać, po jakimś czasie zaczęła pracować, ale już np. regulacja siły nawiewu dużo nie daje, ponieważ powietrze ledwo co leci z nawiewów ( tak jakby silniczek coś po prostu blokowało). Też mam zamiar podjąć się wyjęcia dmuchawy i sprawdzenia jej, ale mam do Was koledzy kilka pytań. Czy są tam jakieś łożyska, które mogły się posypać i teraz są tego takie objawy? Czy można je jakoś wymienić? Czy w grę wchodzi tylko kupno innej dmuchawy? I jak sprawa wygląda przesunięcia tego środkowego tunelu, czy wystarczy wykręcić te dwie śruby z tyłu i te dwie po bokach z przódu czy również trzeba ściągać mieszek z ręcznego i gałki zmiany biegów i tam też są jakieś śruby mocujące tunel? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  3. damiane30

    wymiana filtra paliwa

    ????? Ktoś może miał do czynienia z tą pompą i mógłby wypowiedzieć się w temacie?
  4. Pokrętła mam te najuboższe, więc wynika z tego, ze posiadam klimatyzacje zwykłą tak? I jeszcze mam pytanie odnośnie przycisku AUTO. Jak jest włączona ta funkcja to komputer sam ustala sile, kierunek i temp. nawiewu? Z góry dziekuje za odpowiedź :)
  5. Witam. Podłącze sie pod temat. Posiadam w swojej e60 z 2003 roku navi business. Moje pytanie dotyczy właśnie ustawień w idrive nawiewu tzn. mam możliwość tylko ustawienia centre vent a czy nie powinno być czegoś więcej? Moge przestawiac między czerwona, biala a niebieska kreską i to sie tyczy tylko tułowia, ponieważ ono jest podświetlane. Może jakoś pokrętłem jest możliwość przestawienia np. opcji nawiewu na nogi itp? I jeszcze zauważyłem coś takiego, że jak ustawie pokrętłem nawiew na ciało to leci takie letnie powietrze nawet jak temp. jest ustawiona na maxa, gorące powietrze leci dopiero wtedy jak przestawie nawiew na szybę albo nogi. O co tu może chodzic?
  6. damiane30

    wymiana filtra paliwa

    Świece też profilaktycznie wymienie, ale chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tą pompką paliwa i sitkiem? Podejrzewam, że w baku po tylu latach mógł sie nagromadzic jakiś syf, który spowodował słabszy przepływ paliwa przez to sitko. Z góry dziękuję za pomoc :)
  7. damiane30

    wymiana filtra paliwa

    Witam. Chciałem odświeżyć troche temat. Mam e60 z silnikiem właśnie 2.2 benzyna i wydaje mi się, że układ paliwowy może byc troche zasyfiony, ponieważ autkiem nie raz szarpnie przy dodawaniu gazu i tez nie równo czasami popracuje na postoju. Moje pytanie jest teraz takie czy jeśli takiego fizycznie filtra paliwa nie ma tzn. puszki którą mozna wymienić to czy można wyjąć tą pompe paliwa i jest jakieś dojście do tego sitka aby jakoś to sitko wyczyścić i poprawić w ten sposób zasysanie paliwka? Czy trzeba kupować nowa pompe paliwa? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
  8. witam :D Mam nastepujacy problem, moja e30 stala przez pewien czas w garazu z rozlaczonym akumulatorem i wiadomo kluczyk od centralnego zamka sie rozkodowal i przestal dzialac, wiem ze centralka byla zakladana przez poprzedniego wlasciciela i sterownik pewnie jest jakis uniwersalny, ale za cholery nie mam pojecia jak zakodowac ponownie kluczyk, wiem ze w sterowniku znajduje sie przycisk i trzeba z nim cos tam zadzialac, ale co dalej niestety nie wiem... Mam nadzieje ze ktos tutaj z forum bedzie umial mi pomoc :) Pozdrawiam. Damian
  9. damiane30

    nierowno przyspiesza

    Witam :) Podepne sie pod temat bo ja również mam taki sam problem tylko ze z silnikiem m50b25 vanos, identyczne objawy jak u Ciebie ksssysiek, silnik pracuje rowno ale podczas jazdy czuc ze samochod nie przyspiesza tak jak powinien :( Prosze o podpowiedzi z czym moze byc zwiazany ten problem. Pozdrawiam Damian
  10. Witam Jeśli mozesz przeznaczyc takie środki to moze warto sie rozejrzec za jakaś e30 z silnikiem m42b18 tzw is, ten silniczek ma 136 koni wiec daje rade a jesli chodzi o splanie slyszalem ze sa ekonomiczne biorac pod uwage jaka masz moc do dyspozycji :P Poczytaj troche o tych silnikach na forach. Przy kupnie zwracaj szczegolna uwage w jakiej kondycji jest blacha, szczegolnie z przodu dolne nadkola (nie wiem za bardzo jak to fachowo określic) po prostu tam gdzie kierowca i pasażer trzymaja nogi:P Z tylu lubi gnic prawe nadkole tam gdzie ida węże od paliwa oraz pas tylni tez z prawej strony ( tam gdzie znajduje sie hak holowniczy). Przy ogladaniu jakiegos egzemplarza dobrze wsluchaj sie w prace silnika czy nie slychac jakis niepokojących stuków, puków czy nie ma jakiegos bialego nalotu na korku od wlewu oleju (objaw walnietej uszczelki pod glowica). Tyle ode mnie. Pozdrawiam i zycze kupna fajnej e30 :D
  11. damiane30

    piasta przód e30

    bedzie pasowac :) tu masz temat: http://bmw-e30.pl/printview.php?t=25422&start=0&sid=1568a1d9f04cbde01f736b0ca61809d2
  12. dzieki za podesłane rozwiązania i fotografie, założę taką obudowę jaką zapodał deny :) tylko teraz moje pytanie czy obudowa filtra m50b25 różni sie od m50b20? sprawdzałem na real om i wyszło na tą że są chyba inne :? PS: Może ktoś akurat ma na sprzedanie taka obudowę od e36 m50b25? :8)
  13. sprawdzales ladowanie miernikiem?
  14. tak jak mowisz Artur, to wejscie na pompie blizej serwa odpowiada za przednie hamulce, czyli dwa przewody ida odzielnie na przednie lewe i prawe kolo, to wejscie dalej od serwa idzie na tylne hamulce i dopiero ten trojnik o ktorym juz wczesniej mowilem rozdziela, za sprzeglo odpowiada ten waz ktory bezposrednio podpinamy do zbiorniczka. pozdro :)
  15. musisz zastosowac trojnik, np taki jaki jest z tylu ktory rozdziela przewody hamulcowe na tylne kola, tu masz linka, zobacz jak ktos poradzil sobie z tym problemem :) jesli bedziesz chcial zrobic tym sposobem niestety ale bedziesz potrzebowal przyrzad do zarabiania przewodow hamulcowych no i takie koncowki ktore beda pasowac do pompy :? http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115477&start=20 Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.