Skocz do zawartości

wojtas0121

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is 1992

Osiągnięcia wojtas0121

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czyli co nowa głowica? Czy lepiej wstawić cały silnik, ponieważ nie wiem w jakim stanie jest reszta auto kupiłem tydzień temu, niby w dobrym stanie a ledwo dojechałem do domu....
  2. Czasem jak coś się sprawdza coś umknie, więc proponuje zamienić miejscami świece i przewód WN z cylindra pierwszego z cylindrem na którym przewód WN i świeca działa prawidłowo. Jak problem będzie taki sam, czyli znów problem na pierwszym cylindrze to oznacza że albo cewka jest uszkodzona lub coś dzieje się w sterowniku. Kolega jest pewny że iskra jest słaba ? Może gniazdo zaworowe jest wypalone i nie ma kompresji, warto sprawdzić kompresję i jak wypadnie dobrze to można myśleć o awarii sterownika lub cewki. Jest jakiś sposób na wypalone gniazda zaworowe ? wlanie moto doktora coś pomoże ?
  3. Witam. Mam problem, auto przestało palić na jeden cylinder pierwszy od strony kabiny. Sprawdzałem: cewkę, kable, świece i czujnik stukowy wszystko działa. Już z kończyły mi sie pomysły, a iskra dalej słaba. Czcy może to być wina komputera sterującego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.