Skocz do zawartości

Bedol

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wawa

Osiągnięcia Bedol

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Bedol

    przkaładnia ,luzy

    Witam, korzystając z okazji pozwolę sobie na pytanko w temacie: Jestem szczęśliwym posiadaczem E30 cabrio z 89r. Rok temu miałem robioną regenerację maglownicy wraz z wymianą drążków etc. Koszt ponad 1000pln. Ten sam mechanik wymienił mi pół roku wcześniej drążki, ale twierdził, że w momencie regeneracji maglownicy wymiana drążków jest KONIECZNA. Mechanik (zresztą polecany przez kilka osób na tym forum) zapewniał mnie, że ach i och, i że teraz pośmigam. Jeżdżę jak emeryt, w ciągu roku zrobiłem może z 5 tyś. Przy przeglądzie u innego mechanika (do tamtego jakoś straciłem zaufanie po kilku zgrzytach...;-) stwierdził, że "maglownica cieknie od góry i z boków. Konieczna jest regeneracja. Koszt około 1000 + 250 robocizna". Jestem laikiem i o istnieniu kolejnych części w samochodzie dowiaduję się, kiedy się popsują lub są wymieniane (dodam, że widać to gołym okiem ;-) Dlatego prośba o pomoc do osób ogarniętych w temacie bardziej ode mnie: Czy przy regeneracji maglownicy konieczne/obowiązkowe jest wymienianie drążków ? Na ile mechanicy dają standardowo gwarancję (dzisiaj się dowiedziałem u mechanika, u którego złożyłem reklamację, że na pół roku... ) Ile standardowo kosztować powinna mnie regeneracja z wymianą (opcja "czyste rączki", tj. do niczego się nie dotykam). Chodzi o mazowieckie, a konkretnie o Warszawę (ta informacja we względu na ceny ...). no i sorki za trochę przydługi post
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.