Skocz do zawartości

BaronH

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E92 320i '08
    jest: F30 320i '12

Osiągnięcia BaronH

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Z trzasków - w F32 (produkcja kwiecień 16) miałem stuki po prawej stronie na nierównościach - okazało się, że jedna ze śrub uchwytu gaśnicy w ogóle nie była przykręcona. Bo fixie mogę w końcu się cieszyć komfortem jazdy na poziomie premium :) Może to komuś pomoże/ograniczy frustrację :)
  2. Też tak tam - raz będąc w ASO przesmarowali, po miesiącu wróciło... Na automacie i tak praktycznie nie używam :)
  3. To ja tylko napiszę, że ptaszki ćwierkają, że od wczoraj do wewnętrznych cenników BMW (jeszcze nie na stronach www) weszło 430i. Niecałe 1500 droższe od 428i.
  4. A czy ktoś z montujących w F3x może potwierdzić, iż woofer również dostaje kopa? Przejrzałem instrukcję montażu dla serii F i nigdzie nie ma ani słowa wprost o podłączeniu suba... ale z drugiej strony - ni cholery nie jestem w stanie zinterpretować tych schematów :oops:
  5. Hmm - dopytam, gdyż sam się przymierzam do takiego upgrade'u. W screenie wklejonym w pierwszym poście jest mowa o głośnikach basowych pod fotelami - jednak jak mnienam - w podstawowym audio dla F30 takiego feature'a w ogóle nie ma... Czyli kupując HiFi Alpine'a de facto dostaje się: 1. Wzmacniacz obsługujący wszystkie głośniki w samochodzie (też tył?) 2. Wymianę średniotonowych do przednich drzwi. 3. Nowe (zupełnie) wysokotonowe do przodu. Dzięki z góry :)
  6. A ja powiem tak - rok temu całą zimę przejeździłem na płynie zimowym z BP i non-stop w temperaturach poniżej 5-7 stopni miałem "lampkę", pomimo pełnego zbiornika. W tym roku, przez przypadek, zalałem płyn ze Statoila, i (odpukać) - jeszcze lampki nie widziałem... :| :?: :roll:
  7. BaronH

    320i vs. 320D

    Od sierpnia mam F30 320i w automacie, wcześniej jeździłem e92 również w dwulitrowej benzynie (ale to był silnik bez turbo). Mam porównanie do aut kolegów - e91 320d, x3 20d, x1 20d, f10 20d - z nich wszystkich dynamika mojego zdecydowanie najlepsza, niezależnie od zakresu prędkości (połączenie doładowanej benzyny i niskiej masy własnej). Spalanie - jak to w benzynie - wprost propocjonalne do prędkości. W-wa - 10-11 L/100, autostrada 140kmh - 6,6-6,8; 170kmh - ok 8,8; 200kmh - 12. Na trasach po krajówkach, jadąc spokojnie można zejść do równych 6,0. Wszystkie liczby oczywiście z klimą, na tempomacie, bez nadmiernej ilości tirów na drogach... Osobiście w spalanie poniżej 6 w dieslach na drogach szybkiego ruchu nie wierzę :) Jeżdząc z kolegami dieslami wymienionymi wyżej widzę na własne oczy jakie wychodzi średnie/chwilowe spalanie przy stałych prędkościach >150kmh - wychodzi ok litra mniej niż w mojej benzynie. No chyba, że ktoś jeździ po naszych nowiutkich autostradach przepisowo :oops: Jak skończy się leasing to biorę 4-rkę, też w benzynie (428i lub 420i - zależy od dostępnych funduszy :) ).
  8. A jak spalanie w tych modelach przy prędkościach autostradowych (160kmh++)?
  9. Uch, 3 lata do końca leasingu i biorę 4-kę :) Prezentuje się bardzo okazale/drapieżnie.
  10. That's cold-weather package, not cold climate version ;-)
  11. Got F30 built in June '12 - just checked and no S842A option for me though. I'd contact polish dealers and ask them whether they can add this option for custom-built model.
  12. Czy 425d to 2.0L diesel znany choćby z 525d? (218KM)
  13. To nie jest takie proste (niestety). Należy zakupić kabel odpowiedni do modelu wyposażenia F30-tki. Tu jest niezłe podsumowanie: http://www.bimmerfest.com/news/660946/apple-iphone-5-and-ios6-integration-with-your-bmw/
  14. Zrezygnuj z tego Advanced Parking i zainwestuj w pełną skórę.
  15. Jeśli głównie jazda po Wawie to benzyna wygrywa. Zimny diesel spali również do 8-10 litrów po mieście (relacja kolegi z nówką X3 2.0d), a z 328 więcej funu. No chyba, że trasę do pracy masz po S8 ;-) Tylko pamiętaj, że spalanie na autostradach benzyna ma... well.. benzynowe :-) (moje 320i @ 184KM = 8,5-9,0 przy 160kmh na tempomacie, z klimą/radiem, pomiar "średni" z np. 50 km jazdy bez zwolnień/przyśpieszeń)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.