
Ericsson
Zarejestrowani-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E36 320
Osiągnięcia Ericsson
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Jak to sie nie odpowietrza ? Na internecie mozna wyczytac ze wykonuje sie taki zabieg na listwie wtryskowej w benzyniaku po przez jakis zaworek/iglice , neistety nie moge nic konkretnego znalesc na temat listwy bmw.
-
Witam, moj problem wciaz jest nie rozwiazany, mam do Was pytanie, jak odpowietrzyc wtryski/listwe wtryskowa ? oraz co to jest ? gdzie to znajde ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF11&mospid=47427&btnr=16_0313&hg=16&fg=10
-
Dzieki za informacje jutro sprawdze to :) W ej chwili jestem sam, a samemu nie dam rady tego sprawdzic. Jeszcze na chwile zeszedlem teraz do garazu iii : Po odlaczeniu przeplywki silnik opali i momentalnie gasnie, z przeplywka odpali i chwile sie meczy skaczac na wolnycch obrotach do ok 1200obr. Czy to nie objaw padajacej przeplywki ?
-
Wlasnie o to chodzi, ze przy wymianie filtra rozlozylem ukl dolotowy od kolektorow ( kolektorw nie rozbieralem ) po puszke, wszystko wyczyscilem wymylem i wyszorowalem, wlozylem nowa wkladke, przeplywke delikatnie przedmuchalem, przepustnice przetarlem szmatka bo byla juz utluszczona odma i deliaktny nalot byl, kolanko kupilem nowe- stare puscilo i bylo nei szczelne. Wszystko skrecilem jak sie nalezy dokladnie, wlozylem nowa wkladke filtra. Raczej nie szczelnosci zadnej nie ma. Dzis po kilku godiznach niedzielnej dlubaniny juz mi rece opadaja bo nie wiem o co chodzi juz szukam przyczyn w wszystkim ! Dzis zauwazylem, odkrecajac swiece na cyl 5 i 6 liczac od kola zamachowego ze 5 swieca jest zalana 6 ma delikatny nalot benzyny ale nie jest zalana jak 5. Reszte swiec nie odkrecalem bo juz mi sie troche nie chcialo :D Odpialem wtyczke od przeplywomierza - zero reakcji. Zalozylem stare kolanko - to samo Zalozylem stary filter - to samo Ale cos zauwazylem ciekawego, pompa jak by sie zwieszala ? Raz przekrece kluczyk pompuje wylacza sie, po 3 probach przekrecania kluczyka na pozycje start ale nie uruchamiania silnika tylko zeby pompa nabila paliwo to przy 4 razie ? Pompa zalacza sie ale odrazu po sekundzie sie wylacza. Odpale i jak zgasnie o slychac ze po zgaszeniu silnika chodzi jeszcze przez pewien czas. I najciekawsze ! Wydaje mi sie ze to mialem juz od momentu zakupu, ale po zgaszeniu silnika za jakeis 5-10sekund slychac taki "przeskok/stuk" w okolicach przepustnicy ! Ludzie pomozcie mi ! w tym stanie nawet do najblizszego mechaniak bedzie problem podjechac zeby to ogladnal. Za kazde mniej i bardziej trafne podpwoiedzi i uwagi bede wdzieczny !
-
Aby dostac sie do filtra paliwa, zdjalem "kolanko" ktore laczy kolektory z przeplywka i filtrem, zdjalem takze przewody z tego kolanka - dwa gumowe, jedno od odmy zapewne drugie nei wiem, nic po za tym nei demontowalem.
-
Witam, wczoraj wyminielm filtr paliwa w moim samochodzie, wsyzstko skrecone i zlozone jak nalezy, filtr w dobra strone, przewody nie zagiete, dobrze skrecone. Problem polega na tym, ze samochod odpala ale ma problem z trzymaniem wolnych obrotow- szarpie nim az gasnie, w momencie kiedy tak zgasl sprawdzilem swiece - suche czarne. Dodatkowo samochod ciezko sie wkreca na obroty i dlugo z nich schodzi, czasem jak by strzelil w kolektor dolotowy. Myslalem ze to wina nowego filtra, wiec zalozylem stary, tak samo jak byl zalozony, dalem nowe opaski bo poprzednie przy dokrecaniu juz przeskakiwaly, odpalam i znowu to samo. Zdjalem filtr powietrza na chwile.. jak by sie troche polepszylo ale nie znaczaco. Po zdjeciu filta paliwa wylewa sie z niego dosc duza ilsoc paliwa jak i z przewodow do filtra i z filtra do wtryskow. O co tu chodzi ? Wsyztsko wedlug moich przekonan zrobilem prawidlowo. Prosze o rady i pomoc !
-
Odwieczny problem konserwacji.
Ericsson opublikował(a) temat w Blacharstwo i lakiernictwo, szyby, wygląd
Witam, uzylem opcji szukaj ale nie znalazlem nic konkretnego jak postepowac w przypadku golej blachy podwozia, swiezo po wspawaniu. No wiec tak, musze wspawac z tylu swojej E36 troche blachy bo juz dziury wylecialy oraz progi bo przy nadkolach juz jest sito. Po wspawaniu blachy jakie srodki polecacie do konserwacji blachy i spawow, bo jak wiadomo na spawach momentalnei pojawia sie rdza. Doradzono mi aby nalozyc na gola czysta blache "cynk w sprayu" na to podklad reaktywny, a na koniec baranek ew jeszcze na barana bitex. Co sadzicie o takim polaczeniu ? Chce aby ta powloka byla w miare trwala i co roku nei trzebalo jej odnawiac, zwlaszcza w miejscach spawow. Co do progow, sa jakies reperaturki progow zeby nie trzebalo calych wycinac tylko przy nadkolach gdzie tylko tam w moim przypadku zaczelo rdzewiec ? -
Moze to nie wina skrzyni i innych podzespolow lecz kierowcy :) Przy zmianie biegow moze nei swiadomie chce wbic Wsteczny i dlatego zgrzyta, z poczatku mialem ten sam problem dopoki kolega mi nei zwrocil uwagi ze czesto przy szybkiej zmianie 1/2 usiluje wbic wsteczny zamiast 2. Aczkolwiek ostatnio pojawil sie ten sam problem i jestem juz pewien ze synchronizator juz padniety
-
Sprawdz czujnik wchodzacy w puszke filtra, czesto ta sruba popuszcza, guma od przeplywki do silnika - czesto peka i jest dosc droa jak za taki kawalek gumy, sprawdz czy w puszcze z filtrem, po wyjeciu wkladki "za wkladka" gdzie juz idzie przefiltrowane powietrze nie ma jakeigos syfu... Czesto wydaje sie ze swist jest w tym miejcu a tak naprawde to zludzenie wynikajace z pracy silnika, sprawdzales uklad paliwowy ?
-
O zywotnosc mostu sie nei martwie :), Jedynie o to zeby bez problemu wsyztsko weszlo do auta i dzialalo bo peirwszy raz bede taka przekaldke robil a nei jestem super doswiadczonym mechanikiem.
-
Zastanow sie nad zestawami VALEO, ostatnio kupilem komplet, tarcza sprzegla, docisk lozysko komplet, co prawda po znizkach wyszlo mnie 670zl ale naprawde WARTO ! Mam m50b20 ale co chwila strzelam i szarpie sprzeglem zeby auto ustawic bokiem, nigdy nei smierdzialo i nie bylo oznak slizgajacego sie sprzegla, smigam od wrzesnia na nim zrobilem juz sporo km i wiem ze mi sie w najblizszym czasie nei rozleci, a naprawde katuje auto jak malo kto.
-
Witam, troche mnie tu nie bylo :) W miedzy czasie odlozylem troche pieniedzy... oraz znalazlem dawce :) Jest to cale bmw E36 z silnikiem m52b28 na dnaich bede ogladal i sprawdzal, jest mozliwosc odpalenia i przejechania :) Pytanei do Was, jak w miare szybko, bez hamowni okreslic stan silnika ? Na co zwrocic uwage przy tym silniku ? Bede sprawdzal cisnienie na tlokach, jakie ono powinno byc przy zadbanej zdrowej seri ? Tak jeszcze dla pewnosci: Chce zrobic taki zestaw, Silnik 2.8 skrzynia od mojej 2.0 oraz wal i most od 2.0 czy nie napotkam jakis tu problemow przy montarzu, typu za dlugi wal, inny rozstaw srub mocujacych skrzynie do 2.8 ?
-
A skrzynia z m50b20 podejdzie bez problemu do m54b30 ?
-
U mnie w tym samym modelu bylo to samo po zakupie- slaby nawiew cieplego powietrza... , okazalo sie ze jest zbyt niski poziom plynu chlodniczego, po dolaniu plynu i mocnym przegazowaniu i ptrzytrzymaniu silnika chwile na wysokich obrotach problem zanikl :)
-
Witam, po malu przymierzam sie do wymiany sillnika w moim samochodzie... Obecnie to m50b20 VANOS na osprzecie BOSCH, mam maly dylemat od pewnego czasu bylem nastawiony na silnik m52b28, lecz nie dawno zauwazylem dosc ciekawy w podobnej cenie silnik m54b30. Mam do was kilka pytan, 1. Przy swapie, ktory silnik sprawi mi wiecej problemow - chce to zrobic sam ;) 2. Ktory silnik ejst bardziej rozwojowy, podatny na modyfikacje ? Bede zapewnie chcial troche podkrecic moc :) 3. Spalanie :D - srednie spalanie przy normalnej jezdzie M52B28 142 kW (193KM) przy 5300 obr/min 280 Nm przy 3950 obr/min M54b30 170 kW (231KM) przy 5900 obr/min 300 Nm przy 3500 obr/min