Skocz do zawartości

amator78

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amator78

  • Urodziny 16.12.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530DA 2006
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia amator78

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, dzisiaj pobawilem się z kazidelkiem i okazało się że klapki są szczelne, mam do wymiany termostaty gdyż temperatura silnika podczas jazdy przy 100 h nie przekracza 70 stopni, dam znać czy to było przyczyną niezamykania się klapek podczas jazdy w trybie auto.
  2. Ja natomiast mam problem tego typu że klapki się zamykają a i tak do samochodu dociera zanieczyszczone powietrze, jest możliwość dotarcia do tych klapek i przesmarowania sworzni w jakoś mało ingerencyjny sposób żeby pół samochodu nierozbierac?
  3. Witam, ja robiłem na śląsku w Skodzie Superb lampy bixenon, faktycznie facet wycina klosz przedni przez który dostaje się do środka, wygląd lampy był kijowy po otwarciu maski, jedną wadą jaką zauważyłem to wstawił mi odbłyśniki od innych ksenonów bo akurat miał takie zregenerowane, i raczej nie były to odbłyśniki hella tylko jakieś chińskie. Dogadałem się z facetem zrobił mi to w 1 dzień. Pojechałem do niego rano, ma obok warsztat samochodowy w którym zdemontowali mi lampy a potem zamontowali. Byłem zadowolony z usługi, warunkiem też są oryginalne palniki nie jakieś chińskie które świecą ale nie tak jak powinny. Mam nadzieję że pomogłem w podjęciu decyzji.
  4. Witaj, dzisiaj po całonocnych opadach idę do auta a tam basen u kierowcy i pasażera z tyłu, zatkany odpływ pod serwem, ja go przeczyściłem od strony serwa dłuższym drucikiem po namacaniu ręką wyczuwalny jest otwór który trzeba przepchać, nie trzeba zdejmować nadkola, po przetkaniu i oczyszczeniu z liści przelałem tam z kubełka jeszcze z 6 l wody żeby dobrze go przemyć, wody z kabiny wybrane odkurzaczem piorącym 15 l, podobnie tak miałem kiedyś w superbie, pozdrawiam
  5. Witam ponownie, dziwne te auta, co do tematu wymieniłem olej i płyn hamulcowy i wszystko wróciło do normy nic nie resetowałem ani nie dolewałem oleju do skrzyni, jakieś tam powiązanie z układem hamulcowy musi być, może miałem lekko przypowietrzony układ hamulcowy cholera wie, najważniejsze że wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
  6. Przebieg oryginalny od 1 właściciela, teraz się On śmieje że jeździ ze mną nią więcej niż był jej właścicielem(mój pracodawca). Skasowana adaptacja była tylko pedałem, ale zrobiłem nią już 30 tyś, więc raczej przystosowała by się już do mojego stylu jazdy, jak była podłączona do kompa przy wymianie aku to żadnych błędów stałych nie było, a 2 inne były od czujnika świateł długich czy jakoś tam. Sprawdze olej jeszcze raz jak mi sugerowal poprzednik. Pozdrawiam
  7. Kurcze stan chyba jest OK bo po zakupie byłem w Żurominku na wymianie oleju, przed wymianą też był ten sam objaw ale w chwili wolnej sprawdzę, auto było mało jeżdżone przez te 6 lat.
  8. Witam, jestem użytkownikiem E60 z 2006.11, z przebiegiem 70 tyś i mam taki problem: Skrzynia zmienia wysoko biegi i szybko jadąc delikatnie tak powyżej 2tyś obrotów, ale jak postoje na czerwonym świetle i po pompuje pedał hamulca (powciskam do wyczuwalnego oporu) skrzynia zaczyna zachowywać się idealnie, zmienia biegi cacy, podobnie jest po wyjściu z ostrego zakrętu takiego 90 stopni z prędkością 40kmh mały promień łuku, oraz po wyhamowaniu ze 100 km/h do zera i start z pod świateł. Czy orientujecie się jaka jest zależność ? może trzeba coś odpowietrzyć aby skrzynia działała idealnie bez pompowania pedałem hamulca.
  9. Witam, pisałem kiedyś w tej sprawie, lecz nikt nie potrafił mi pomuc. Problem rozwiązałem ostatnio. Wyjołem radio później klimatronik i w tunelu powietrznym znajdują sie 2 czujniki temperatury, najpierw je odłączyłem to było grzał, ziębił, grzał, ziembił, tak na zmianę aby utrzymać zadaną tęperaturę po podłączeniu ich spowrotem znów była klapa. A gdy te czujniki zamieniłem miejscami wszystko jest OK jeżdzę 3 dzień i spoko. Tak piszę może komuś sie przyda, ale pewnie powinienem wymienić te 2 i mieć święty spokuj :)
  10. Tez mam taki problem ale ja raczej podejrzewam luzy w maglownicy, tez wymieniłem wszystko jak wy i dalej [BAD], wiec to możliwe ze maglownica puka, ale moze niech sie ktos wypowie kto miał ten problem i go rozwiazał. Pozdr
  11. amator78

    Check engin

    Cześć mam takie samo BMW, u mnie też ta kontrolka sie nie zapala a podczas testu zegarów pali się, ale podobno ta kontrolka działa tylko w wersjach amerykańskich tak mi kiedyś ktoś na forum odpowiedział, tylko na innym nie tym
  12. Witam, jestem nowy. (szczęśliwy posiadacz 520i E39)
  13. Witam, wie ktoś może albo miał ten problem. Nie wiem od jakiego czasu ale nie załącza mi sie wentylator chłodnicy klimatyzacji, i na trasie jest wszystko Ok a na miesćie zaczyna sie robić tragedja nie dość że chłodzenie drastycznie spada poprzez to ze czynnik jest gorący to do tego jak jest włączona klima na mieście to silnik na światłach zaczyna łąpać temperaturę a jak klima nie działa to jest wszystko Ok. Pozdrawiem i z góry dziekuje za odpowieć
  14. Spoko dzieki za porade, 6 wymieniam tuleje zobaczymy :) dam znac
  15. Witam, jestem tu nowy, mam taki problem z swoją Beta, rano gdy ja zapalam zapala równo a po chwili chodzi nie równo i wydaje mi sie że dostaje za dużo paliwa bo jak rusze 5 metrów i zgasze to zapali i zgaśnie i jest zalana, jaka może być tego przyczyna ? Jak temperatura wyjdzie już poza niebieskie pole to wszystko wraca do normy i jest OK, komputer nie wykazuje jakiejkolwiek usterki lub błędu. I mam jeszcze taki problem, ze jak hamuje to drży kierownica, byłem u diagnosty nie znalazł żadnych luzów w zawieszeniu, tarcze sa nowe klocki i opony również, zbierzność też ustawiona, może ktoś z was spodkał sie z takim zjawiskiem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.