Skocz do zawartości

galic

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 520d 2007r

Osiągnięcia galic

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. albo odczytal to ze swojego programu albo mnie zabajerowal;) z tego co pamietam odczytal rowniez ze ostatnie wypalanie DPFu bylo bodajze 30tys km temu... ja w 90% po miescie jezdze od ok 5 tys km. zakladajac mozliwosc iz dopalanie nie zostalo calkowicie wykonane co zrobic teraz? przejechac sie np 20 km na 4 biegu z z wysokimi obrotami ok 3tys czy poczekac az znow zacznie przerywac i dopiero wtedy zrobic taką rundkę? a prócz niedopalonego DPFu jaka moze byc potencjalna przyczyna, przytkany EGR, przeplywka? falujący w rytm ekonomizer nie wskazywalby na cos?:) ps. albo mam wrazenie albo auto w czasie kiedy nie przerywa ma lepszego kopa nawet z niskich obrotow.. albo juz za bardzo sie dopatruje i popadam w psychoze;)
  2. Na zimnym szczerze mowiac nie wiem bo nigdy nie gonilem auta do 4tys obr przed rozgrzaniem;) Fakt ze od kilku tys km 90% jezdze po miescie ale w trakcie diagnostyki sprawdzal mi pan macher rowniez stan DPFu i rzucil tak na szybko w trakcie odczytywania wynikow diagnostyki co tam ze 60% zuzycia/zapchania. A jest mozliwe ze to przeplywka raz dziala dobrze a raz robi takie cuda? Chociaz w trakcie diagnostyki dawki powietrza tez niby miescily sie w normie:/
  3. Witam serdecznie, autko-delikwent to e60 520d 2007r automat. Przebieg 130tys km, przy ok 90tys zawirusowane w MR-MOTORS/Rogalotti na ok 200ps i 400nm. Od ok 5tys km ma toto nastepujacą przypadlosc - w trakcie wyprzedzania/przyspieszania od ok 3000 obr są jakby przerwania/przydławienia, dosłownie półsekundowe, jakby chwilowo zarzucana była kotwica za autem;) Najbardziej wyczuwalne jest to na 3-4-5 biegu. W rytm owych przerwań drga ekonomizer, tzn zdławienie-delikatny ruch ekonomizera w dół. Owe przerwania nie zdarzaja sie non stop - jest to czasami kilka razy dziennie, czasami kilka razy w tygodniu... Auto bylo podpinane pod komputer w trakcie jazdy podczas tych przerwan, czujnik pedalu gazu, turbina, wtryski - wszystko niby ok wg mechaniora, z błędów mam tylko upaloną jedną świecę. Filtry powymieniane, skrzynia ladnie zmienia biegi, nie szarpie itd. Ma ktos moze jakis pomysł cóż może być powodem tych podrygów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.