Skocz do zawartości

guoffa

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1989

Osiągnięcia guoffa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie Panowie ;)
  2. Zlokalizowałem problem-a przynajmniej ten z kontrolkami. Pasek klinowy mi się rozpadł, więc to tłumaczy zapalenie się kontrolek. Dziś będzie wymieniony, ale tu rodzi się następne pytanie- czy zerwanie się paska ma coś wspólnego z wiskozą, a konkretniej z jej nie kręceniem się? Bo na pewno obydwie awarie wystąpily jednocześnie.
  3. Witam, Przed chwilą podczas przejażdżki po mieście zapaliła mi się kontrolka od ABSu, ręcznego i alternatora[zaraz po tym, jak wkręciłem silnik na wysokie obroty przy zmianie pasa]. Co dziwne silnik zaczął się gotować, a po podniesieniu maski okazało się, że wentylator od wisko się nie kręci tylko stoi w miejscu. Od jakiegoś czasu miałem problem z nietrzymaniem temperatury- wskazówka szła mocno w górę przy postojach, ale odpowietrzyłem układ i było dobrze. Ma ktoś pojęcie o co chodzi? Bo jak narazie :mad2: Pozdrawiam i liczę na pomoc :) EDIT: 525i m20b25
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.