Skocz do zawartości

BARTEK888

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528

Osiągnięcia BARTEK888

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. filtr wymieniony dalej bez poprawy...
  2. Poduszki były sprawdzane w pierwszej kolejności, są całe. Wydaje mi się że na zimnym silniku jest szarpanie bardziej odczuwalne niż na ciepłym. szapie poniżej 2500 tylko jak staram się utrzymać stałą prędkość.
  3. Witam! Oczywiście ze wszystko było sprawdzone. Podmieniony był przepływomierz, wymienione świece, ostatnio podmieniałem też cewki i objawy dalej są takie same czyli samochód szarpie na równym gazie. Czy to może być koło dwumasowe???
  4. BARTEK888

    BMW e39 528i, szarpie

    Witam! Cały układ był już sprawdzany. Świece nie maja tygodnia. Cewki były sprawdzane. Błędów na kąpie nie ma. Problem pokazuje się tylko na równym gazie, gdy chcesz utrzymać taką samą prędkość. jakieś inne propozycje ??
  5. BARTEK888

    BMW e39 528i, szarpie

    Witam serdecznie! posiadam BMW e39 528 z 1997r. Od jakiegoś czasu zaczęła szarpać na równym gazie, gdy staram się utrzymać taką sama prędkość. Gdy tylko dodam gazu lub zdejmę nogę z pedału szarpanie znika. Po odpaleniu trzyma obroty, kręci się żwawo i przyspiesza normalnie. Czy ktoś spotkał się już z podobnym przypadkiem?? Co jest przyczyną?
  6. Witam serdecznie! posiadam BMW e39 528 z 1997r. Od jakiegoś czasu zaczęła szarpać na równym gazie, gdy staram się utrzymać taką sama prędkość. Gdy tylko dodam gazu lub zdejmę nogę z pedału szarpanie znika. Po odpaleniu trzyma obroty, kręci się żwawo i przyspiesza normalnie. Czy ktoś spotkał się już z podobnym przypadkiem?? Co jest przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.