Skocz do zawartości

mel7

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528 96r

Osiągnięcia mel7

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tuleji tylnego dolnego nie ruszałem. Geotermia idealnie ustawiona. Nic nie wychodzi poza granice błędu. Na prostej i równej zawsze bałem się powyżej 120km/h jechać a wczoraj pozwoliłem sobie 200 i jest ideał bez turbulencji i rzucania ale tak jak pisze na poprzecznych nierównościach no i czasami w koleinach(opony przod 215/60/16 tył 225/55/16 zimówki).
  2. Auto ogarnięte, niebo a ziemia. Żadnych drgań powyżej 100km/h, jedzie prosto jak po szynach. Tylko takie małe ale może ktoś się będzie orientował. Górne jak i dolne wahacze z tyłu są w porządku ale auto lekko pływa na poprzecznych nierównościach. Czyto może być wina tuleji wózka?
  3. Akurat takie rzeczy sam ogarniam:)kumpel ma warsztat calkiem niezle wyposazony,jak trzeba zawsze wszystko udostepni,a ja lubie takie zabawy.
  4. A kolego powiedz ten górny wahacz to jest ten którym ustawia się zbieżność w tyle? Może wina leżała po stronie zbieżności? Ale nie o tym temat... We wtorek biorę się za robotę (pływające plus łącznik wahaczy obok pływającej) te nieszczęsne w sankach narazie zostawie do tego zbieżność i zobaczymy co będzie.
  5. Dzięki kolego bogi124 za podpowiedź ale jak widzisz mam jeszcze pływające do wymiany i myślę że tu leży największy problem:) nie wymieniam na ślepo a nóż, widelec, łyżeczka stołowa się uda, tylko sprawdzam auto i naprawiam co akurat trzeba i ma luz. Na chwile obecną nie mam już pomysłu, ewentualnie jakby ktoś miał używkę w dobrym stanie najlepiej okolice bydgoszczy.
  6. Do wymiany ogolnie mam plywajace,te krotkie wahacze i wlasnie te nieszczesne tuleje.objawia sie tym ze auto lata na boki jak szalone,do tego w kanale z lyzka w rece wyszlo;)najlepiej tak sprawdzic.do tego nie ma zamiennikow,na realoem nawet nie pokazuje nr oryginalu tylko caly wahacz.jakies inne propozycje?
  7. No też tak właśnie myśle. Tylko czy ktoś mógłby polecić jakies zamienniki albo może ktoś wie co to jest to z allegro?
  8. Panowie i Panie. Mam do wymiany tuleje tylnego dolnego wahacza (przednie). Znalazłem na aledrogo coś takiego http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-dolnego-bmw-e38-e39-tyl-przednia-i2912294383.html Czy ktoś miał z tym styczność, czy się opłaca? Czy może lepiej poszukać dobrej używki całego wahacza? Niestety zamienników nigdzie nie podają. Znalazłem jeszcze coś takiego http://poliuretany.olkusz.pl/pl/bmw-5-e39-tuleje-wahacza-tylnego-dwuramiennego-kpl-2szt-na-wahacz.html
  9. Kolego wszelkie naprawy i inne dziwne rzeczy w aucie robię sam. Mam takie szczęście, ze kumpel ma warsztat dość elegancko wyposażony, kilka stanowisk. Jak tylko coś potrzebuje to mam jedno stanowisko i cały arsenał dla siebie :norty: także mogę kombinować do woli. Nie będę robił nic co miało by na celu niszczenie w jakikolwiek sposób wahacza czy śruby mimośrodowej. Jedyne co z nią zrobię to podmienię na inną z mniejszym łbem i ponownie podczepię przyrządy celem sprawdzenia regulacji. Jeżeli śruba nie pomoże zabiorę się za droższe rozwiązania. W mechanice najważniejsze jest to aby zaczynać od najtańszych rozwiązań znając przyczynę i powód bo czasami można wpakować się w niezłe i niepotrzebne koszty...
  10. Pomysl z rama jakis tam jest ale roboty od cholery,w sumie bylby sam koszt ramy bo robote robie sam. Jak narazie pomysl z wymiana sruby jest prostrzy i tanszy takze od tego zaczne.
  11. Sprzet do ustawiania zbieznosci jest na kamerach i takich tam cudach takze napewno dobry. Wszystko ustawialem sam.wszystkie kola miescily sie w zielonym polu,ksiazkowo:)tylko to jedno jakby bylo walniecie w kraweznik przy drifcie. Dzieki za podpowiedz sprobuje wywalic ta srube. Ale ogolnie po ustawieniu samego kata tego felernego kola auto prowadzi sie o niebo lepiej. Praktycznie nic juz nie rzuca.
  12. Auto w sedanie. A więc miotało nim jak szatan po koleinach. Postanowiłem wybrać się do warsztatu na zbieżność. Ustawiana była na sprzęcie Beissbarth modelu dokładnego nie znam ale dość świeży(taki z kamerami) bez obciążenia na aucie. Co następuje- przód idealnie i kąty i zbieżność, natomiast z tyłem problem. Prawa strona idealnie a z lewej walnięty kąt i dało się ustawić. Natomiast zbieżność tego koła na max wychyleniu(koniec regulacji) wskazywało 1stopień i 16 minut. Teraz takie pytanie czy to wózek krzywy, jego mocowania w budzie czy coś innego. Ewentualnie jak to zniwelować? Po próbie niwelacji przodem niestety auto ściąga w lewo. Także cała zbieżność wykonana i prowadzi się lepiej ale martwi mnie to tylne koło.
  13. Mialem chwile i wyciagnalem modul pamieci z fotela,wyglada w porzadku no chyba ze jest walnieta kosc pamieci. Wtyczki pod fotelem poczyszczone,kable cale. Dalej nic. Ma ktos jakis pomysl? Ewentualnie jezeli ta blaszka w module komfortu to bezpiecznik to jakiej wartosci?moze tu jest przyczyna? Gaz juz rozwiazany,przyczyna byl komputer. Wymieniony na prawie nowy i smiga:)
  14. A więc przelutowałem ten panel od sterowania lusterek. Dalej nic... Może wyciągnąć moduł spod fotela kierowcy? Jeżeli tak czy trzeba wyciągać fotel?
  15. Przepraszam moj blad. Nie ten niebieski wzialem. Zbyt pochopnie napisalem. Jest przejscie ale rozebralem modul do sterowania szybami i kilka lutow wyglada na zimne. Niestety innego nie mam zeby podpiac. Postaram sie przelutowac i zobaczymy co z tego wyjdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.