Skocz do zawartości

roobert13

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 d 136PS

Osiągnięcia roobert13

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sorry MAZI2009GT że miałeś dużo pracy z turbiną przez mój post ale ja miałem podobnie do 2.500 obrotów nic potem strzał turbina ładuje a przy prędkości 160 km.godz odcinało turbinę. wyczyściłem turbinę zmieniłem sterownik podciśnienia [czy regulator] podciśnienia przewody podciśnieniowe oraz końcówki wtrysków i zaczęło śmigać. Końcówki wtrysków wymieniałem w serwisie. Turbinę, regulator oraz przewody robiłem sam. Po odpaleniu silnika sztyce w gruszce przy turbinie wciąga teraz do końca[przedtem nie ruszała się wcale].Jeżeli kierownica turbiny jest zapieczona lub nie jest sterowana tak jak powinna to czujnik przeładownia będzie odcinał turbine przy zbyt wysokich obrotach silnika jak na dane ustawienie łopatek turbiny w zależności od obrotów silnika czyli ilości i ciśnienia spalin.
  2. mialem to samo powód zapieczona kierownica turbiny; jak jest za duże ladowanie powietrza przez turbine to czujnik który jest w kolektorze dolotowym odcina turbine
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.