Skocz do zawartości

MAZI2009GT

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MAZI2009GT

  • Urodziny 31.01.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2001

Osiągnięcia MAZI2009GT

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. PROBLEM USUNIETY i chcialem wam napisac co i jak ... wiec tak bylo to tak ... wyciete katalizatory jakis efekt mizarny byl ale slaby wiec auto trafilo do konkretnego warsztatu co wgrywaja mapy samochodowe bmw dostalo nowa mape ladnie wszystko zostalo zestrojone i wychamowane na 166KM po takiej zabawie moge powiedziec ze to jezdzi bez jakichs dziur czy zadlawien i bez zadnego kopcenia ani dymienia. pozdrawiam
  2. w bmw osobiscie patrzyl bym za takimi silnikami jak np 2.8benzyna, 2.5benzyna, 3.0d, 2.0benzyna spalania wcale nie sa duzo wieksze od 1.8is a efekty i ogulnikowo dla mnie to ''noc'' a ''dzien'' pozdrawiam
  3. wyglad +, kolor+,silnik-, autko fajne kolor niezly ale kolego auto mozesz ocenic jedynie jak go zobaczysz na zywo i sie nim przejedziesz u mnie dyskwalifikuje go jedna rzecz osobiscie nie lubie tych silnikow
  4. ominac EGR próbowalem na poczatku zabawy i nie bylo rezultatow . a kierownice w turbo mialy troche brudu i czyszczenie im na zle nie wyszlo i roboty niema z tym tak strasznie duzo wiec nic sie nie dzieje poszlo jak po masle i o dziwo nie bylo jakichkolwiek problemow i dostep o dziwo nie jest zly. a co do DIS i INPA yoshimura01 to wykorzystalem juz twoj kontakt i wszystkie pliki mam juz od kilku dni instalacja nie jest dziecinnie prosta ale opisane jest w miare jasno i wyraznie wiec jutro biore sie za instalcje tych programow mam nadzieje ze problemow z niczym nie bedzie
  5. biorac pod uwage to ze nie znalazlem sondy w ukladzie wydechowym co mnie lekko zdziwilo - jezdzilem bez wydechu by wyeliminowac zapchany kat czy tumik ale bez widocznych rezultatow wiec go zalozylem zpowrotem
  6. moglem tak zrobic yoshimura01 ale ze nikt tu nie ma DIS-a a jesli to watpie zeby ktos w mojej okolicy umial sie NIM obslugiwc wiec wyczyscilem turbo na blysk wszystkie delikatne zarysowania przy kierownicach zpolerowalem papierem 2000 tys wszystko chodzi delikatnie jak nowe ale problem pozostal czyli dalej to samo :lol: juz mi rece opadly. ale jest cos w tym co napisales moze na gruszce jest cos zle ustawione i te lopatki w tym turbo nie maja odpowiedniego ustawienia hm wiec chcac nie chcac przydal by sie dis
  7. roobert13 prawdopodobnie masz 100% racji bylem dzis na konkretnym kompie i jedyne co nie chodzilo prawidlowo to turbina na malych obrotach nie dawala tyle ile trzeba pojawial sie skok cisnienia przechodziolo zalecane wartosci wchodzilo w awaryjny po odpuszczeniu gazu i ponownym wcisniecu ta sama bajka czyli przeladowanie . wiec jutro to naco ochoty nie mialem :/ :( od rana boire sie za wyjecie turbo czyszcze i jak tylko poslkadam napisze wam czy wreszcie jakies rezultaty pozytywne czy ciagle to samo
  8. widze ze CarpeDiemDiag to jakas lepsza firma wezme ja pod uwage a co do programu INPA to tak kabel do bmw mam wejscie OBD do komputera pod USB w aucie tez mam wejscie OBD wiec super jest tylko taki maly problem ze nie wiem skad moglbym sciagnac sprawdzony program INPA z jakas instrukcja jak go zainstalowac i mniej wiecej uzywac uzywac :|
  9. wlasnie kolego przyznam ci racje co do tych wtryskow też nad nimi myslalem i INPA to jest program którego bym potrzebowal ale akurat jak na moje nieszczescie nikt w mojej okolicy nie ma tego programu ani nie ma programu do konkretnej diagnostyki bmw zaczynam szukac gdzies dalaj a skoro juz mowa o diagnostach bmw macie moze jakiegos sprawdzonego czlowieka ktory moglby mi cos z tym zrobic ??? ja jestem z swietokrzyskiego okolice OPATOWA
  10. a i co do diagnostyki komputerowej to komp pokazal wlasnie spadek cisniena oczywiscie i przeplywomierz przy duzych obrotach pokazywal ze malo mu powietrza ale przeplywka jak mowilem podmieniana z jezdzacego i nic a moja przeplywka po zamontowaniu w tamtym dzialala bez jakichkolwiek zastrzezen
  11. dziekuje za sprostowanie "VTG" tak czy inaczej spada cisnienie w przewodach. wszystkie podcisnieniowki zmienione, komputer nic nie pokazal ale byl to komp lunch a nie typowy pod bmwwszytkie mozliwe zawory z ukl podcisnieniowego podmienione z drugiego bmw kumpla auto dziala bez zarzutu na moich czujnikach a moj dalej nie przeplywka przekladana i tamto bmw fruwa moje nie, kolektor jak i egr czysszczone choc nie bylo brudne wszystkie filtry zmienione filtr odmy wymyty i rece mi powoli opadaja bo troche sie znam a i tak to zbyt malo. zastanawialem sie czy wadliwe moze byc samo TURBO ale daje mi to do myslenia ze nie bymi ni nic i moment w kturym zaczyna ciagnac to zaczyna to jechac wiec skoro dopuki gruszki nie odciagnie jest ok. zastanawialo mnie czy pompa wtryskowa ma cos do rzeczy a moze jednak jakies sterowanie padło czy moze katalizator robi taka robote ???????? POMOCY
  12. witam mam spory problem jak w opise e46 320d 136km po wcisnieciu pedalu w podloge obroty dochodza do okolo 2tys czuc jak zaczyna dzialac turbo po krótkiej chwili gruszka przy turbo otwiera zawur upustowy i auto spada na mocy razem z tym spada spalanie na ekonomizerze odpuszcze pedal gazu wciskam go ponownie nawet na wyzszych orotach np 3tys i bajka ta sama zlape moc i po krótkiej chwili spada i moc i spalanie z ekonomizera. prosil bym o pomoc albo ewentualne wskzowki od czego zaczac moze mial ktos podobny problem z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.