Skocz do zawartości

sebak1

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.5

Osiągnięcia sebak1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. W moim e34 wskaźnik temperatury uzyskuje maksymalną wartość po przejechaniu ok 200m. Sytuacja ta ma też miejsce bez ruszania, przy krótkiej pracy silnika. Nawet gdy jest na czerwonym polu silnik jest zimny (można go spokojnie dotknąć). Przewody wtedy na krótkim obiegu są ciepłe, bądź gorące, zaś na długim zimne, tak jakby tam nie było obiegu (mam wyjęty termostat). Po "rozgrzaniu" silnika oraz po włączeniu nawiewu powietrza dostaje się przez niego gorące powietrze, bez względu na ustawienie pokrętłem temperatury oraz ma dziwny zapach. Siedząc w środku słychać syczenie (jakby kropla wody spadała na coś gorącego) - dźwięk ten powtarza się, bądź jest ciągły. Gdy silnik był "rozgrzany" po odkręceniu korka chłodnicy woda zaczęła się wylewać. Problem pojawił się podczas, gdy próbowałem wyjechać moim autem z błota, gdzie ugrzązłem (było trochę gazowania). Auto działa mi tylko na gazie (przed usterką też pracowało tylko na gazie ze względu na uszkodzoną pompe paliwa) Co to może być ? Z góry dziękuje za pomoc i proszę o odpowiedzi gdyż próbuje doprowadzić ten samochód do należytego stanu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.