Na początku chce zapewnić ze przeglądałem stare posty ale jednoznacznej odpowiedzi niestety tam nieznalazłem.A mianowicie mam 730 e-32 z gazem(sterowany kompem z silniczkiem krokowym).Od pewnego czasu mam problem z praca silnika na benzynie.Gdy na anty wybuchu jest zalozona guma,na benzynie auto chodzi rowno ale na obroty wkreca sie tylko do 4 tys i nieznacznie zasysa gume z antywybuchu.W takim polozeniu da sie jechac na benzynie,jednakze gdy przelaczymy na gaz ,auto przy wkrecaniu na obroty bardzo mocno zasysa gume z tegoz antywybuchu.Dopiero gdy ja zassie przekroczy obroty 4tys.I od tego momentu gdy jest ta guma zassana do srodka lub calkiem zdjeta auto na gazie chodzi dobrze,bez zarzutu.Natomiast na PB faluja obroty ,choc nie zawsze ale jechac sie na tym nieda.Nie znam sie na tym gazie wiec stad moje pytanie,teraz jezdze z zupelnie zdjeta ta guma (czyli powietrze jest zasysane przed przeplywomierzem),przychodze rano odpalam na benzynce ,pochodzi z 5 minut i przelaczam na gaz i chodzi bardzo dobrze,pali tyle samo ale niewiem czy tak mozna jezdzic na dluzsza mete.Podkreslam ze auto zawsze idealnie na gazie mi pracowalo,i utrata mocy w porownaniu z benzyna tez nie byla duza.Bylbym wdzieczny za fachowe podpowiedzi i opinie.Pozdrawiam