Skocz do zawartości

vakos87

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vakos87

  • Urodziny 24.06.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring 136KM 1999
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

Osiągnięcia vakos87

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzisiaj wjechałem na kanał i okazało się że szpilka od łączenia katalizatora z chyba kolektorem wykręciła się . Wkręciłem szpilkę ale teraz nie mam jak nakrętki wkręcić bo trochę ręcznie i resztę trzeba kluczem i jak to też zrobić jak nie da się klucza tam wsadzić Klucz 15 oczkowy dał rade
  2. Witam ponownie:) Rurka od spalin jest oki , nie wykręcałem jej ale ściągałem plastikową która idzie od przepływki do turbiny . Po odpaleniu dym wydostawał się zza turbiny , dokładnie miedzy turbiną a katalizatorem nie miałem możliwości wejść do kanału.W sobote pojade na kanał tylko nie wiem dokładnie co tam idzie przed katalizatorem czy odrazu jest kolektor wylotowy bo to tak z boku wyglądało jakby na łączeniu katalizatora z kolektorem poszła uszczelka jeśli wogóle się tam taka znajduje a powinna :D Więc flex (elastyczna plecionka) jest raczej dobra bo ona to idzie za katalizatorem
  3. Witam mam problem ze spalinami pod maska wydostają się spaliny silnie drażniące wentylacja podczas postoju zaciąga je do środka a podczas jazdy nie nagrałem filmik czytałem troche na forum że to może być ta rurka karbowana z chłodniczki spalin lub łącznik z układu wydechowego (flex) prosze o pomoc jak ktoś miał podobny problem oto filmik: http://www.sendspace.pl/file/dca0440b3cf4389de1c0bb7 i na youtube
  4. Samochód odebrany po 2 tyg. pompa wtryskowa wymieniana 2 razy bo pierwsza po regeneracji okazała się uszkodzona i narazie jest wszystko oki
  5. mam dokładnie ten sam błąd i efekt co u kolegi podczas jazdy po paru km przestaje krecic max chyba do 2 moze 3 tys obrotów i nie chce jechać tak jakby turbo wyłączyło , gasze silnik odpalam i znów jest normalnie przejade pare km i problem się powtarza i tak w kółko . Wczoraj miałem wymienianą pompe wtrysku przed awarią pompy nie było problemu . Rozwiązałeś może ten problem?
  6. oki przetłumaczone lece jeszcze raz podłącze i porobie screeny bede za godzine Tylko coś takiego zczytało na zapłonie i podczas kręcnia do porównania: http://imageshack.us/photo/my-images/820/beztytuu1ak.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/820/beztytuu1ak.jpg/ i teraz brak błędów n awet tego od świec czyli on się pojawia tylko po odłączeniu akumulatora jak go ładowałem a więc na INPA : 0 błędów poluzowałem nakretke na wtrysku i nie pali , na plaka odpalało na 1-2 sekundy i gasł i zauważyłem jeszcze ważną rzecz : 1 wtrysk od chłodnicy leci ropa siączy , 2 tryska jak z pistoletu na wode , 3 też lekko tryska prawi siączy . Więc coś chyba nie tak ? Zaprowadziłem auto do pompiarza dzisiaj stwierdził że pompa uszkodzona , niby się pod pompe podłączył i mu wykazało jakieś błędy. Jutro ma zamontować inna pompe po regeneracji (nowy sterownik, i cała pompa regenerowana) oczywiście starą zabiera do regeneracji . Koszt całkowity 2350zł. Jutro auto odbiore jak zrobi do 12 ale mówił że raczej 16-17 ,więc raczej w sobote , dowiem się co było powodem uszkodzenia pompy i czy wie co było w niej uszkodzone .
  7. tylko jeszcze kwestia taka że mam cały program prawie po niemiecku nie wiem czy da sie go na polski zmienic tak to bym zaraz skoczyl z lapkiem do garażu porobie screeny i się najwyżej potłumaczy. :D a można troche bardziej łopatologicznie
  8. a jest możliwość sprawdzenia tej pompy jakoś przez INPA bo obecnie taki tylko interfejs i program a ty pewnie daleko od Dąbrowy mieszkasz dodam jeszcze że miałem paliwa na niby 80km więc nie było rewelacji miałem zatankować pod pracą i lipa
  9. hmm ja w zasadzie wykręciłem je całkiem i tak tryskało nie wiem jak dokładnie powinno tryskać :D Kolega je lekko wcześniej poluzował ja kręciłem cały czas i zakręcał wszystkie i dalej nic zero efektu jakiego kolwiek zapłonu nic dymu z tłumika nie poleciało a co sądzisz o tym plaku psika się go we wlot powietrza tam gdzie filtr powietrza czy raczej w EGR
  10. no można powiedzieć że tak strzela
  11. Jestem z Dąbrowy Górniczej jak to sprawdziłeś?? wykręciłem przewody te metalowe z wtrysków co idą chyba z pompy do wtrysków Samochód nic nie kopci ,wogóle zero reakcji normalnie kręci ale nic nie łapie jakbym go na sucho kręcił z pustym bakiem. Pompa w baku chodzi bo ją słychać a nawet 2 :D bo tam tak jakby 2 są i 2 słychać . Moim zdaniem to pompa vp44 ale nie wiem jak to sprawdzić , może ten tranzystor co się przepala. paliwo do filtra pompuje do wtrysków też jak się przekreci kluczyk to żyga ropą z tych przewodów metalowych . A co do odpowietrzania to jak filtr paliwa odkręciłem to się zapowietrzyło napewno , kręciłem kluczykiem i kolejno na wtryskach luzowałem żeby wypchało powietrze. Ciekawi mnie ta metoda na plaka odpalanie może jakby troche pochodził to się odwiesi Tylko nie wiem w co psikać tam gdzie jest filtro powietrza czy w EGR
  12. Witam posiadam BMW e46 320d 136km Touring : Auto stało pod blokiem hmm około tygodnia pojechałem nim do pracy około 10 km nagle podczas jazdy zgasł , zjechałem na pobocze rozpędzonym samochodem na luzie , przekręciłem kluczyk i odpalił od razu bez problemu cofnąłem jadę dalej za jakieś 2 km zgasł i już nie odpalił . Na INPA wyskakuje błąd niby od świec lub przekaźnika u mechanika jestem umówiony za tydzień bo nie ma czasu chciałem troche sam pogrzebać może wspólnie coś się wymyśli. Wyczyściłem EGR nic nie pomogło bezpieczniki wszystkie oki , pompa niby pracuje słychać ją i sprawdzałem paliwo do wtrysków dochodzi . W samochodzie nie świeci się żadna kontrolka awarii. Kumpel podpinał się pod kompa wyszedł nieznany błąd 0003 , 0033 , 000F (urządzenie zapomniałem nazwy tech coś tam :D) błąd z INPA http://imageshack.us/photo/my-images/831/testblad2.jpg/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.