Skocz do zawartości

yozer93

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yozer93

  • Urodziny 24.09.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Aktualnie:
    335 e92 n54, e30 coupe 2.7 eta, e23 m30b30
    Było;
    e46 2x
    e39 2x
    e36
    e34
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia yozer93

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. yozer93

    [E34] 2.5i Brak Iskry

    Witam mam taki problem z moją BMW a mianowicie była on po częściowym spaleniu komory silnika po regeneracji wiązki auto nie ma iskry i z tego co wiem to prąd do cewki dochodzi próbowałem na 3 innych cewkach i się grzeją pamiętam że jak składałem wiązkę były dwa zielone kabelki które podłączyłem przypadkowo ale próbowałem je odwracać iskrę sprawdzałem stroboskopem i nic kolega mówił że może immobilizer odcina ale nie wydaje mi się na pewno fabrycznego immobilizer nie posiada bo kluczyk nie jest rozbieralny.Jak się przekręcało zapłon to jak jeździłem nie było żadnego dźwięku a chwile przed spaleniem i po naprawie jest takie 'dyń' ale teraz raz jest jaz go nie ma.Do cewki idą do minusa 2 brązowe kabelki i do plusa 2 zielone i w wiązce się rozgałęziają jeden zielony idzie do serownika a drugi idzie pod wejście diagnostyczne a brązowe pod masę i gdzieś dalej.Mam schematy elektryczne i sprawdzałem podłączenie cewki i idzie jak na schemacie.Słyszałem wersję że jak się auto paliło to zrobiło zwarcie i spalił się sterownik silnika albo że czujnik położenia wału się spalił (ogień nawet nie był w pobliżu sterownika ani tego czujnika)proszę o jakieś przydatne informację z góry dzięki jest to bmw e34 2.5 12v(M20) z 89.r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.