Skocz do zawartości

bmwbolo

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 1.8, E30cabrio 2.0, E34 2.4td

Osiągnięcia bmwbolo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Okazuje się jeszcze, że jak już auto odpali to nie działa obrotomierz, a to już prowadzi jak czytam do wielu usterek typu komunikacja z komputerem, pompą, czujnikiem położenia wału. Pośledzę ten wątek: viewtopic.php?f=71&t=183256&start=15 Jeśli ktoś może ma jeszcze inne sugestie to poproszę. Jest może niedaleko Rawicza (Wlkp) jakiś spec od BMW z DIS-em?
  2. Witam Mój pierwszy post na tym forum ... pochodzę z Rawicza (Wlkp) i razem z bratem zaczynamy kolekcjonować starsze BMW z sentymentu do marki... ostatni , tzreci nabytek to E34 524td automat z 88 roku. Auto sprowadzone z Niemiec od I właściciela (starsza osoba, której się zmarło). Przebieg 75 tys km od nowości. Auto trochę stało i problem jaki nas spotyka to AUTO NIE ZAPALA. Co udało się ustalić: Po przekręceniu zapłonu auto nie otwiera zaworu od paliwa. Jak mu się poda napięcie na ten zawór (czerwone zaznaczenie) to zapali, ale ma pełne obroty. Jak otwarliśmy zaznaczony na zielono element to po włączeniu zapłonu tamtejszy rezystor (potencjometr) ustawia się na zakres max. http://itover.nazwa.pl/rc_www/bmw_zawor.jpg Nie znam historii auta. Może być jakiś zacięty zaworek, może jakiś czujnik, może przegryziony przezgryzonia kabel, jakiś objaw starości, ale raczej nie zużycia Jak podejść do zdefiniowania usterki, macie Państwo jakieś typy i podpoiwedzi gdzie szukać przyczyny. Co w takim starym aucie da podłączenie komputera,czy to wogóle możliwe,ktoś ma do tego aparaturę? Serwis BMW to raczej omijam. Dzięki z góry za podpowiedzi,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.