Skocz do zawartości

ajpig

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325TD 1994

Osiągnięcia ajpig

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kupilem uzywana oryginalna razem z wisko za 50 zł z metalowaym wirnikiem :) Niestety na miejscu nie było w sklepie a kolega na szrocie samochodowym mial :) Dziękuję za pomoc :)
  2. odkrecilem pompe wody i jednak ona nawalila. Nie łopatki się rozwaliły, a nie kręci się dobrze po prostu. Juz daje rysunek : http://www.jjcar.pl/images/POMPA%20BMW.jpg jak kręci się dołem to góra się nie kręci, a powinna, nie ? Łopatki mam żółte :P I teraz pytanie, czy warto kupić za 150zł pompe wody firmy rubin ? Czy to jakaś podróba ? Co do ogrzewania, to nawet jak gazowałem nie było ciepłego. Jedynie jak ponaciskałem rure od płynu to przez jakiś czas było ciepłe.
  3. Problem w tym, że męczyłem sie kilka godzin i ogrzewanie nie wróciło a u mnie w samochodzie nie ma żadnego odpowietrznika.
  4. Weszło 5 litrów, ale trochę poprzedniego płynu zostało. Jutro przychodzi znajomy, który ogarnia mechanike, to zobaczymy co się stało.
  5. A więc tak: wąż dolny chłodny, chłodnica też chłodna. Normalne jest to, że wentylator kręci się dopiero po załączeniu silnika ? No i chyba rury ogólnie nie są zapachane, skoro jak troche ponaciskam rure to dochodzi ciepło do ogrzewania... ale tylko na szybe, jak przełącze na twarz to od razu zimne sie robi... Pompe wodną jak wymieniam to muszę też rozrząd ? Jakie to koszta ogólnie i czy ciężko to zrobic ?
  6. Ale tak podczas wymiany by się uszkodziła ? Przed wymianą termostatu normalnie dobrze dawało z tego wężyka... Teraz jak sie ostudził samochód, odpaliłem go, to przez chwile tryskał płyn i po krótkim czasie przestał. A z paliwem to na liczniku pokazuje spalanie 7/8, Trzymam gazu mało, żeby dużo nei paliło...
  7. Cześć. Wiem że tamety były, czytałem dużo, ale nie pomogło nic, dlatego piszę nowy, żeby był porządek... Problem jest taki, że nagle samochód zaczął się grzać. Czerwona kontrolka się zaswieca po przejechaniu kilometra. Na początku trochę pogrzało ciepłym powietrzem, ale teraz już cały czas jest zimne w samochodzie ( ogrzewanie ). Postawiłem na termostat. Dziś zakupiłem, spuściłem płyn chłodnicowy, kupiłem nowy. Po wymianie termostatu włałem płyn i wziałem się za odpowietrzanie. Jako że mój samochód to bmw e36 325TD automat, to nie mam odpowietrznika nigdzie więc odpałiłem samochód przy otwartym korku wlewu płynu chłodniczego, ogrzewanie na maxa na ciepłe i nic. Z tego węzyką nie leci nic płynu. Czasem próbuje coś, ale się poddaje. Jak uciskam ten wąż gruby, który idzie do chłodnicy to czasem nie leci, czasem mały strumień a czasem mocny. Ale ciepłego ogrzewania nie ma. Jak zgasze silnik i tak poprzyciskam ten wąż i popuszczam trochę że wygłąda jakbym pompował i włącze ogrzewanie to przez jakiś czas jest ciepłe a potem zimne. Czytałem, że to może być problem z pompą wody, ale przed wymianą termostatu z tego węzyka normalnie płyn chłodniczy leciał dobrze, więc nie wiem czy teraz jakoś siadła czy dalej zapowietrzony... Wsiadłem w samochód i dalej to samo, 1km i kontrolka się zaświeca. Poprzedni termostat był niesprawny, bo po wrzuceniu do wrzątku nie otwierał się. I jeszcze jedna sprawa, czuć paliwo mocno, Gdzie może ciec ? Nie widzię jakiś przeciwów... Plam nie ma na parkingu po kilku godzinach postoju, ale po przejechaniu 30 km kolo 5 litrów paliwa ubyło.... Proszę o szybką odpowiedź bo potrzebuję pilnie samochodu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.