Skocz do zawartości

trans-net

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 518i na pasku 1993 rok PB + LPG

Osiągnięcia trans-net

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy przyczyną szybkiej odcinki zapłonu może być przepływomierz? Byłem na diagnostyce komputerowej celem przestawienia zapłonu (jak pisane było wyżej), ale mechanik nie wiedział nic na ten temat! Zadał pytanie typu WTF???
  2. Mam jeszcze jedno pytanie. Poprzedni właściciel lał olej 15W40. Czy powinienem zrobić to samo czy nalać 5W40?? i czy zalanie 5W40 polepszy pracę silnika??
  3. Witam ponownie i przepraszam za długi czas oczekiwania. Co do wiązki kabli w klapie bagażnika to są ok. sprawdzałem każdy kabel po kolei. Jeżeli chodzi o odcinkę zapłonu. To na gazie i na benzynie odcina przy 4,5 tys. obrotów. Jest to typowe odcięcie zapłonu. Do tych 4,5 tys. Auto ogólnie idzie dobrze. tylko wkurza mnie fakt, że więcej nie pojadę. Myślałem też, że to wina visco, bo ktoś go przykręcił śrubą i było na stałe zaklinowane. Usunąłem tą śrubę, wpuściłem olej do visco i teraz auto jest cichsze, a chłodzenie to samo. Jednak nadal odcina mi zapłon. Nie wiem co jest. Wkręca się normalnie. Jeszcze jedna sprawa przy okazji. Jezeli kwestia ustawienia zapłonu to szukam kogoś z zachodniopmorskiego kto by za dobre piwko ustawił mi zapłon :)
  4. Dziękuję za szybka odpowiedź. Jeżeli chodzi o cyferki to zrobiłem kilka razy test licznika i cyferki pojawiły się normalnie. Nie wiem na jak długo, ale coś już widać :) Jeśli chodzi o obrotomierz to mam oryginalny, który pokazuje 500 obr i kupiłem też inny od e34 i też pokazuje 500 obr. Na obrotomierzu mam wskaźnik do chyba 6 lub 7 tys obr. mam jeszcze jeden problem. Mianowicie: mam w baku ok. 20 litrów PB i teoretycznie wskazówka poziomu paliwa powinna być na 20 litrze, a ona ledwo drgnie. Najbardziej niepokoi mnie to wkręcanie się na obroty, ponieważ nie pojadę szybciej jak 130 km/h bo nie wkręci się więcej.... A co do centralnego to w sobotę zajrzę od strony kierowcy do siłownika. chcę zaznaczyć, że w momencie gdy przekręcę kluczyk w zamku w pozycję "zamknij" i przytrzymam w tej pozycji to drzwi pasażerów i bagażnik się zamkną i otworzą, a kierowcy będzie zamknięty!
  5. odnośnie wkręcania na obroty: Kable sprawdzane, kopułka czyszczona, palec czyszczony. świece sprawdzone są ok,
  6. Witam serdecznie i przepraszam, otwieranie tematu, ale nurtuje mnie kilka pytań. Od dwóch miesięcy stałem się posiadaczem e34 518i (na pasku) i mam kilka problemów. 1. Głównym problemem jest to, że nie wkręca się na obroty (max. 4500 tys.) na gazie i na benzynie jest to samo. 2. Obrotomierz pokazuje ok. 500 obrotów, ale silnik pracuje równo. Po wymianie całego licznika jest nadal to samo 3. Wyświetlacz cyfrowy (kilometrówka) nie pokazuje wszystkich cyferek. Na internecie było pokazane jak naprawić ta usterkę, ale wykonanie tej naprawy nie pomogło. 4. Centralny zamek zamyka i otwiera po sekundzie cały samochód. takie skromne cztery problemy, z którymi chcę się uporać. Samochód kupiłem za 880 zł, w zasadzie nie kupiłem jeszcze, bo nie zapłaciłem. mam zapłacić na początku września :) Może ktoś mi podpowie co jak ugryźć ?? Będę wdzięczny każdemu za pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.