Skocz do zawartości

alexm

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Potulice

Osiągnięcia alexm

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ja miałem również problem z ciśnieniem oleju. Po odpaleniu silnika po dłuższym postoju na wolnych obrotach nie miał ciśnienia :mad2:, dopiero po jakichśkilkunastu sekundach gasła kontrolka. Na zegarze wskazywało na wolnych obrotach od 0,03 MPa do ok. 0,1MPa(skoki) przy ok. 2tyś. obrotów ciśnienie miał ok. 0,3 do 0,4MPa (również skokowe). Po odkręceniu ciśnieniomierza i pokrywy filtra wydostawało się sprężone powietrze. Po zdjęciu miski okazało się, iż przerwana była uszczelka miski olejowej w miejscu, w którym pompa zasysa olej ze smoka (silnik M40). Po uszczelnieniu miski czarnym specjalnym silikonem (nowej uszczelki nie mogłem od ręki nigdzie w okolicy kupić) i odpaleniu silnika na zegarze na wolnych obrotach ma ok. 0,25MPa na zimnym silniku, na ciepłym ok. 0,2 MPa. W granicach 3tyś. obrotów zawór odcina przy 0,6MPa, natomiast kontrolka gaśnie natychmiast :dance:.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.