Skocz do zawartości

marko777

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw x5

Osiągnięcia marko777

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 2003 3D manual . W tym roku import z belgi , kupiłem od handlarza ze stanem 180 tyś , po winie odnalazłem auto w ofercie jeszcze w belgi ze stanem 410 tys . Podczas kupna nie nastawiam się na cuda , juz po wnętrzu auta liczyłem na 300 tys , ale te 400 też przełknąłem bez bólu . Jak niektórzy pisali , to są auta za 300 tys ,także nie są kupowane przez ludzi , którzy wyjeżdzają na msze niedzielną, tylko robią kilometry , szczególne na zachodzie gdzie mają po czym jeżdzić , te 40-50 tys to normalne przebiegi . Pomimo tych 400 tys jestem zadowolony bo to silniki na milion i ponad , i auto było serwisowane do końca jak z resztą każde tej klasy , widać dużo nowych części, tylko przepływka była do wymiany bo komputer serwisowy tego nie pokazuje a pewnie belgowie inaczej nie potrafią diagnozować braku mocy . Autko super jezdzi i nawet pali tyle co nowe , na krótkiej trasie 20 km schodzi już na 7,7 wg kompa . Zatem czego się się obawiać po takich przebiegach ...
  2. Moje auto przyjechał z Belgi , rocznik 2003 , data na przepływomierzu jest z 2002 roku , czyli od nowości pewnie nie był zmieniany , potwierdza to tez grubość osadów . Jednak po umyciu w spirytusie odzyskał sprawność i działa jak ten co właśnie kupiłem za radą kolegi , nowy oryginalny Bosh . Zatem wymieniać co 70 tys to chyba przesada skoro serwis BMW w Belgi nawet nie tyka przepływki .
  3. Wielkie thanks za pomoc :D Zapewne bawicie się na bieżąco , ściągacie , nagrywacie , itd. , pamiętajcie jednak ,ze nie każdy lubi taka zabawę . W tym temacie potrzebuje tylko nawigacji a marka bmw ogranicza się do własnej , dlatego byłem zmuszony zahaczyć o temat nagrywania . I można przecież grzecznie wytłumaczyć na czym polega nagranie płyty DL . Tak się nie stało i zostałem zmuszony do poszukania wiedzy poza tym forum , szkoda .
  4. Już dawno nie wypalałem nic na dvd i nie jestem nawet na bieżąco dvd dl . Wiem , można poczytać w sieci , ale jak większość idę niejako na łatwiznę pytając tu . Zatem czy wypalę płytę DL zwykłym dvd-rw ? I czy taką płytę trzeba potem w odtwarzaczu dvd auta odwracać ? Czy x5 z 2003 odczyta ?
  5. Czyli pozostaje rozpakować w iso i zmniejszyć wielkość wywalając języki obce i zbędne mapy ?
  6. Dzięki ! Tyle już sam się domyśliłem , tylko z małym opóżnieniem , wkrótce po napisaniu posta ;) . Doszedłem tez , że te pliki RAR w jednym folderze rozpakują się jednocześnie i dlatego mam ponad 6 GB . Czym nagrać obraz płyty lub zrobić z plików obraz również wiem . Natomiast nie wiem na jaką płykę DVD mam to zmieścić , 6,4 GB ?
  7. Zabawne :D Na koniec operacji kolega nagle ma coś do powiedzenia, trzeba było wyjść z przepływką na początku pytania , tym bardziej , ze to znany objaw , tylko - jak się okazuje , nie na tym forum . I co ma do rzeczy paliwo czy filtry skoro na początku pisałem , że wszytko zostało wymienione .
  8. Czy ktoś pomoże laikowi jak to rozpakować i zebrać do kupy w celu wypalenia ? Po co aż na 20 archiwum rar zostało to podzielone ? Jak rozpakuje jeden o wielkości 204800 KB to mam obraz płyty o rozmiarze ponad 6 GB . Nic z tego nie rozumiem ?
  9. Przepływomierz odzyskał sprawność poprzez godzinne moczenie w spirytusie , teraz na 4 biegu ładnie idzie powyżej 3000 obr. Dziwne , ze nikt ze stałych bywalców na forum nie pomógł nawet zbliżyć się do prawidłowej usterki .
  10. I jednak przepływomierz , po odłączeniu wtyki nie ma żadnej zmiany .
  11. Tu moc jest jak nie przekraczam 2,7 tys obrotów , powyżej już nie ma sensu bo bardziej przyspiesza jak z 4 biegu wrzuce 5 i zaczynam od 2 tys , wówczas lepiej idzie na 5 biegu niż na 4 powyżej 2,7 tys obr . Wyczytałem na stronach sieci , poza tym forum , ze to typowy objaw żle pracującego lub uszkodzonego przepływomierza , jakieś 90% prawdopodobieństwa . Jak posprawdzam wszytko napisze co wyszło .
  12. Ten temat czytałem i nie pasuje do moich objawów . Wtryski gdyby były do regeneracji to na pewno samochód kopciłby lub nie równo pracował na wolnych i słabo zapalał , a takich objawów nie ma . Jest jeszcze jedna przyczyna , która skłania mnie do sprawdzenia pompy paliwa w baku , objaw to brak paliwa w rezerwie , po zapaleniu rezerwy samochód pojedzie tylko ok 10 km , potem stop i trzeba dolać . Przerabiałem taki objaw w jakimś benzynowcu , który nawet do rezerwy nie dociągał , i jak się okazało po rozbiórce pompy w baku był zabrudzony wstępny filtr i przy mniejszej ilość paliwa już nie podawał .
  13. Witam wszystkich ! Zostałem właśnie użytkownikiem X5 2003 184 KM i w związku z tym poszukują kilku wskazówek . Otóż moje autko nie wkręca się powyżej 3 tys , tzn wkręcić się da ale nie ma mocy już tak pod 3 tys i powyżej . Filtry nowe, oleje nowe , wszystko wydaje się w porządku , autko przyjechało z Belgi , widać po turbo ,ze było niedawno wymieniane . Doszukuje się przyczyny w pompie paliwa lub w sterowaniu turbiny czyli podciśnienie i zaworki . Proszę o wskazówki od czego zacząć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.