Skocz do zawartości

barman1976

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525D SE, 2.5l, 2001r

Osiągnięcia barman1976

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. barman1976

    bmw e39 525 d 2001r

    dzieki za pomoc, zdiagnozowana usterka = padniety jeden z wtrysków dzieki wszystkim za pomoc i zainteresowanie, pozdro
  2. barman1976

    bmw e39 525 d 2001r

    moge prosic o dokladniejsze opisanie obc powinno byc w pozycji on czy off ??? przyznam sie szczerze ze nie bawilem sie tym ... :|
  3. barman1976

    bmw e39 525 d 2001r

    bmw jest z uk koniec 2001 roku po liftingu kontrolka nagrzewnicy swiec zarowych zapala sie po wlacaeniu zaplonu w trakcie jazdy zapalila sie i samochod zgasl po odpaleniu dojechalem na miejsce i na tym koniec dzis holuje do mechanika na pewno napisze co bylo powodem dzieki za pomoc pozdrawiam
  4. Witam ponownie do moich poprzednich postów chciałem tylko dodać że faktycznie padnieta byla pompa progowa myslalem ze to wszystko zalatwi nic mylnego problem nadalmistnieje = bylem w serwisie na zakopiance k Krakowa nie dali rady zdiagnozowac przyczyny powiedzieli ze musza miec saochod na 2 dni nie potrafili okreslic +- kosztu naprawy cyt { koszt bedzie zalezał ile czasu spedzi elektryk przy naprawie } czyli jesli tydzien to moze nawet 5.000 zl paranoja , nawet nie zajrzeli do plywaków , odradzam ten serwis --- amatorzy ==
  5. barman1976

    bmw e39 525 d 2001r

    Witam Wszystkich pasjonatów BMW Mam problem i chciałem się poradzić ... w dniu dzisiejszym po odpaleniu samochodu i przejechaniu ok 1 km zaświeciła mi sie kontrolka nagrzewnicy świec żarowych samochod kilka razy szarpnął po czym zgasł. po odczekaniu ok 3 minut i kilku probach zastartował po czym przejechałem ok 24 km i udałem sie do pracy, po 8 godzinach i probie odpalenia samochód juz nie odpalił wogóle. prosze o pomoc koledzy zastanawiam sie co moze byc przyczyna moze mieliscie podobne sytuacje. Nadmieniam ze generalnie samochód nie odpalil na zimno z wyjatkiem przejechania ok 1 km za pierwszym razem. dzieuje za pomoc dzieki wielkie.
  6. Witam, dzieki wielkie za pomoc w zdjagnozowaniu problemu. Po sprawdzeniu okazało sie że faktycznie padła pompa progowa w baku. Teraz jest ok. Jeszcze raz wielkie dzieki
  7. Dzięki wielkie, jutro sprawdze i mam nadzieje ze w koncu zdiagnozuje przyczyne jakby cos odezwe sie. Jeszcze raz dziekuje za pomoc i szybka odpowiedz
  8. Witam fanów BMW Jestem posiadaczem 525d 2001 rok, od czasu zakupu doskwiera mi problem dotyczący złego wskazania stanu paliwa na liczniku tz paliwa w zbiorniku nie ma a wskaznik wskazuje ze powinno byc powyzej 1/4, zakupilem licznik na ebay lecz problem jest taki sam, sprawdzalem rowniez plywaki czy aby nie zawiesily sie lecz nie zauwazylem nic podejrzanego. Nie wiem co o tym myslec cala sprawa zaczyna mnie denerwowac, jesli ktos moze mi pomoc prosze o porade bo chyba sam nic nie wymysle a nie chcialbym pracic w serwisie za sprawdzenie ok 500 zlotych. dziekuje i pozdrawiam
  9. jesli chodzi o to stukanie mlotem myslalem tez o kole masowym ale nie wiem moze byc i to bede rozmawial o tym, mechanik mowil ze moze to byc to ale to za malo jesli chodzi o taka diagnoze w stylu moze byc bo wymiana troche kosztuje i musze byc co do tego pewny. dzieki za pomoc i zainteresowanie dla wszystkich (sorry za literowki)
  10. po rozruchu pracuje normalnie po paru sekundach schodzi z obrotów i potem zachowuje sie tak samo tzn głosniej chodzi na niskich obrotach takie huczenie ktore slychac w kabinie nie zauwazylem spadku mocy lub innego wymienilem swiece itp bo zawsze tak robie po zakupie samochodu tzw ograniczone zaufanie do sprzedajacego, jutro jade do rzekomego specjalisty bmw zobaczymy bo moj mechanik nie widzi w tym nic wielkiego nie wiem moze bede sluchal glosniej radia?????
  11. Witam szanownych forumowiczów, Od niedawna jestem posiadaczem BMW 5 series 2.5d 2001r. Jest to moje 1 BMW i śmiem stwierdzić że nie widzę innego samochodu dla siebie niż marka BMW. Od pewnego czasu mam maly problem (obym się mylił) Po uruchomiemiu silnika po okolo 10 sekundach samochód schodzi z obrotów i zaczyna głośniej pracować słychać nieprzyjemny dla ucha huk buczenie nie wiem czy jest to normalne ponieważ jest to mój pierwszy diesel. Komputer nie wykazał błędów. Po zakupie wymieniłem świece oraz wszystkie oleje oraz płyny oraz pompę wody. Nie wiem co to może być czy tak musi pracować diesel. Bardzo proszę o porady może ktoś mial podobne sytuacje. Z góry dziekuje za pomoc.
  12. Witam szanownych forumowiczów, Od niedawna jestem posiadaczem BMW 5 series 2.5d 2001r. Jest to moje 1 BMW i śmiem stwierdzić że nie widzę innego samochodu dla siebie niż marka BMW. Od pewnego czasu mam maly problem (obym się mylił) Po uruchomiemiu silnika po okolo 10 sekundach samochód schodzi z obrotów i zaczyna głośniej pracować słychać nieprzyjemny dla ucha huk buczenie :( nie wiem czy jest to normalne ponieważ jest to mój pierwszy diesel. Komputer nie wykazał błędów. Po zakupie wymieniłem świece oraz wszystkie oleje oraz płyny oraz pompę wody. Nie wiem co to może być czy tak musi pracować diesel. Bardzo proszę o porady może ktoś mial podobne sytuacje. Z góry dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.