Skocz do zawartości

pisage

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 735

Osiągnięcia pisage

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ale skrzynia i wszystko pozostale pracuje normalnie. A czy nie bylo by tak, ze jakby faktycznie pozycjoner byl uwalony, to bylby problem z dzialaniem skrzyni biegow? I to, ze ekran sie nawet nie podswietla jest spowodowane tylko i wylacznie pozycjonerem?
  2. nie bardzo rozumiem co ma pozycjoner do tego, ze nic nie wyswietla sie na ekranie? Po prostu ekran jest martwy... Czyli, ze pozycjoner odpowiada za dzialanie wyswietlacza w liczniku? Chyba nie... :idea:
  3. Nie wyswietla mi nic na ekraniku, na ktorym powienien byc pokazany tryb skrzyni oraz aktualnie wrzucony bieg. Zarowka wymieniona i sprawdzona, jest ok. Czy jest to trwala usterka wyswietlacza, jesli tak, to gdzie mozna taki dostac lub czy mozna go naprawic? Aby nie zakladac kolejnego tematu, jeszcze pytanko, nie dziala mi takze przy liczniku guzik od check control (prawy). Czy to tez mozna naprawic?
  4. Witam, problem ktorego jeszcze od zakupu nie rozwiazywalem. Sprawa jest taka, ze NIEZALEZNIE od tego czy mam wlaczony nawiew czy nie, do srodka dostaje sie gorace powietrze. Najbardziej wyczuwalne jest ono w nogach kierowcy oraz pasazera. Przy tym, gdy wlacze nawiew, w czesci kierowcy tepmeratura mozna w miare regulowac cieplo zimno, natomiast pokretlem od pasazera regulowac juz nie idzie. Nie wazne czy ustawione na 16 czy na 30 stopni, nawiew u pasazera caly czas podaje z kratek cieple powietrze. Czy to uszkodzony klimatornic, w sensie sam panel czy moze jest problem z domykaniem klapek, bo z tego co czytalem jest tam regulowanie na podcisnienie i ten zawor sterujacy lubi sie czasami psuc? Prosilbym o nakierowanie co moze byc przyczyna problemu, gdyz chce sobie nabic w koncu klimatyzacje, jednak najpierw musze naprawic ten problem bo klima nic nie pomoze, jak ciegle wieje mi gorace do srodka :D
  5. pisage

    wisko padło?

    zgodnie z powyzszym, wisko wymienione. Tamto okazalo sie padniete. Teraz wszystko dziala prawidlowo, ze az milo.
  6. pisage

    wisko padło?

    mechanik powiedzial, ze jest odpowietrzony. Czyli padlo wisko?
  7. pisage

    wisko padło?

    Witam, mam taki problem. 2 dni temu padl termostat - nie bylo duzego obiegu, auto momentalnie sie nagrzewalo i przekraczalo normalna temperature. Wisko sie nie zalaczalo. Dzis termostat zmieniony na nowy, ladnie otwiera duzy obieg, w srodku auta grzeje tak jak powinno grzac, jednach po chwili postoju auta temperatura znowu zaczyna przekraczac normalna temperature. WIsko sie nie zalacza, wiatrak kreci sie jakby to ujac na biegu jalowym, mozna go normalnie reka zatrzymac mimo ze temperatura jest wyzsza jak byc powinna. Gdy auto jest zimne i wiatrak obraca sie bardzo ciezko, czyli tak jak byc powinno w sprawnym wisko. Czy mimo to wiskoza jest uszkodzona czy moze byc jakas inna przyczyna?
  8. auto juz odpalone. W sumie nie wiem dzlej co mu bylo. Przyjechal rano kumpel z komputerem i nie wykazalo zadnego bledu. Po odpaleniu falowaly obroty, momentami gasl jesli nie przytrzymalem go pedalem gazu. Poczekalem az sie silnik rozgrzeje i nastepnie przegonilem go pare razy po prostej i juz bylo znacznie lepiej, teraz juz sie praktycznie unormowalo i z powrotem jest ok. Napis check control juz sie nie zapala. W przyszlym tygodniu bd robil wahacze z przodu, moze przy okazji warto wspomniec mechanikowi aby przeczyscil silniczek krokowy i zagladnal do przepustnicy? Mam EML.
  9. Witam wszystkich. Posiadam BMW E32 z rocznika 1991, silnik 3,5. Dzis pojawil mi sie nieprzyjemny problem, parkujac samochod zapalily sie wszystkie kontroli i auto zgaslo. Pojawil sie blad check control i tyle. Auto kreci normalnie, wszystko zachowuje sie tak jak powinno. Po prostu nie odpala. Raz na 10 prob samochod odpali, ale musze podtrzymywac obroty pedalem gazu. Jeslu puszcze pedal gazu, samochod od razu gasnie. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, odpialem wszystkie komputery, naocznie sprawdzilem przekazniki czy zaden nie jest spalony, odpialem akumulator na 20 minut i niestety problem jest ten sam. Z samochodem nigdy nic sie takiego nie dzialo, choc mam go nie dlugo to wszystkie naprawy wykonuje na bieżąco. Jedyne z czym moge powiazac ten problem to to, ze chwile przed tym zanim sie to zaczelo dziac uzylem plaka do 'oczyszczania' nawiewow. Byc moze pod deska rozdzielcza lub na podszybiu sa jeszcze jakies moduly lub komputery, gdzie mogl ten srodek przypadkowo zamoczyc i to powoduje problem? DOdam jeszcze, ze chwile po uzyciu tego plaka auto normalnie odpalilo i jechalem nim jakies 5 km, ale po chwili jazdy zaczal wariowac termometr na malym komputerze i po chwili zapalila sie kontrola trakcji. I pozniej historia jak wyzej, dojechalem pod dom, auto zgaslo... Prosze o jakies wskazowki bo koncza mi sie pomysly. Jutro rano przyjezdza znajomy elektryk z komputerem i bedziemy sprawdzac, ale moze ktos by mnie nakierowal na co zwrocic uwage? Dzieki, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.