Skocz do zawartości

jarominolo

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1994

Osiągnięcia jarominolo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam.Silnik krokowy był zmieniany,jeśli chodzi o przepływomierz to jak go odepnę to zaczyna silnik całkowicie nierównomiernie chodzić. Gumy i wężyki sprawdzałem,na moje nie są w złym stanie. nie wiem jak stan filtrów gazu i paliwa.Sprawdzę to. Byłem ostatnio u Gazownika wyregulować gaz,ale mówił,że sonda nie działa wiec nic nie może zrobić. Sonda została zmieniona więc znów pojadę do niego. Świece wymienione.Mogę na kompie sprawdzić wtryski?? Gdyby auto było w moich rękach na co dzień na pewno tej usterki już by nie było,ale mieszkam w Irlandii i tylko 2 razy w roku mam okazje pogrzebać w aucie:),którym zresztą jeździ tato cały sezon. W/w sytuacja na autostradzie przytrafiła się nam obojgu,uproszczając wszystko napisałem,że ja jechałem:) Wałek rozrządu?? też tak myślałem,najbardziej Mi pasuje,jednak klekotania nie ma silnik chodzi O.K., po zmianie sondy ładnie się buja,z dnia na dzień Mnie zadziwia...:) Instalacja gazowa jest elegancka,bo bardzo mało Mi pali w trasie 11-12 i przełącza na gaz dopiero przy rozgrzanym silniku,co powoduje mniejsze zużycie silnika jednak odczuć można Ja bym to nazwał swoim językiem ,,spadek kompresji,, silnika tzn jest moc a nagle gdzieś ulatuje,jednak nie tam gdzie trzeba... Mam układ wydechowy w kiepskim stanie czy to też może mieć wpływ? Jak sprawdzić przepływomierz?? Jaka cena??:) Czy nieszczelny uklad wydechowy też może powodować spadek mocy?? No i jeszcze kopułka i palec jaki wpływ mogą mieć na nierównomierne obroty??czy warto kupić nowe?? Pozdrawiam
  2. Witam.Mam taki problem.Jest on właściwie od momentu kiedy kupiłem auto w 2007 r. BMW E36 318i Benzyna i LPG II gen. Prędkość maksymalna jaką auto mogło osiągnąć na benzynie i LPG wynosiła 160km/h tyle,że na benzynie po prostu przestawał przyspieszać i jechał jednostajnie 160km/h na LPG był wystrzał i wiecej nie pojechał jak 160km/h. Po pewnym czasie,z tego co pamiętam po zmianie rozrządu prędkość maksymalna spadła do 140km/h i na benzynie i na LPG(wystrzał) Kilka dni temu jechałem autostradą ledwo ponad 120km/h był jeden wystrzał,za chwile drugi i auto stanęło. Mechanik naprawił go w 1 dzień i powiedział,że jakieś tam urządzenie się zablokowało po wystrzale,niestety nie wiem co to ,bo mój tato odbierał auto. Po naprawie ,na gazie jechałem znów 140km/h,nie bylo wystrzału,więc nie było w sumie źle,ale na benzynie 120-130km/h i wiecej nie pojedzie. Tutaj moje pytania: -co się zablokowało po wystrzale,że auto się zatrzymało?(gdy odpalałem na niskich obrotach nie łapał,po ponownej próbie odpalenia jak mocniej depłem na pedał gazu to na chwile wszedł na 3000-4000 obrotów i znów gasł) -co powoduje,że auto jest takie słabe i ma takie ograniczenia mocy?(bo teraz maksymalnie 4000 obrotów i silnik jakby tracił całą moc). Zmieniłem SONDE LAMBDA kilka dni temu jakby trochę auto zrobiło się żywsze, -co może lub jest przyczyną tego,że auto jedzie maksymalnie 140km/h?? Starałem się to w miare logicznie nakreślić:) Dzięki i czekam na odpowiedzi lub podpowiedzi
  3. Witam,mam identycznie.obroty falują od 400 do 1000 obrotów.Autko model identycznie ten sam.Dołączam się do prośby kolegi i proszę o pomoc. Gdy odpalam na benzynie(zimny silnik) obroty falują po przełączeniu na gaz obroty są równomierne.Gdy odpalam auto na ciepłym silniku na benzynie dalej falują:( Co może być przyczyną?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.