Skocz do zawartości

smokol123

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34

Osiągnięcia smokol123

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Po porannym odpaleniu rewelacja :D W ogóle skrzynia ciszej pracuje i biegi wchodzą gładko, więc nie ma porównania :)
  2. u mnie jak rozkoduje VIN obydwie naklejki są dostępne i żadna z nich nie jest przekreślona. Zalałem wczoraj ATF i biegi wchodzą elegancko. Zobaczymy jak dzisiaj odpalę na zimnym po nocy czy też będzie cacy :wink: Mój ma datę produkcji 08.1995
  3. Dzięki wielkie za pomoc :) Po rozkodowaniu VIN na stronie którą mi podał kolega browar316i kliknąłem w skrzynie biegów mechaniczne a tam wyskoczyły mi elementy które mogę kupić czyli np naklejka MTF, naklejka ATF, olej i skrzynia, więc przy pomocy tej strony nie jestem w stanie sprawdzić jaki olej był fabrycznie. Mam nadzieje, że mimo to jak wleję ATF to nic się nie stanie :8)
  4. właśnie nalepki nie miałem, pewnie dlatego mechanik dał ciała.. Ale słyszałem że najlepiej spisuje się ATF Dexron II Czyli wlać tyle oleju aż po sam brzeg korka wlewowego? czy znajduje się jakaś inna śruba kontrolna ?
  5. Tzn korek spustowy znajduje się dokładnie na samym dole skrzyni, czy gdzieś na boku? a korek wlewu znajduje się w miejscu czujnika? Pytam ponieważ oleju w skrzyni nigdy nie wymieniałem :P
  6. Drodzy forumowicze, napotkałem pewien problem. Podczas wymiany sprzęgła zażyczyłem sobie wlanie nowego oleju do skrzyni biegów, z tym że mechanik użył Hipola 80W90 :mad2: Wiem, że właściwy olej będzie z ATF Dexron II Mam problemy z tym że w niskich temperaturach rano zanim silnik się rozgrzeje nie mogę łatwo zmieniać biegów. Otóż potrzebuję porady jak sukcesywnie wypuścić cały poprzedni olej ze skrzyni biegów, abym mógł do pustej skrzyni spokojnie wlać 1,1l nowego oleju? Pozdrawiam !
  7. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Raczej jendak wybiore opcje z drzwiami :lol: A co do podluznicy to popieram Twoj pomysl, bo wyjdzie duzo taniej :)
  8. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Czyli jedyna opcja to poprowadzic belki, dwie poprzeczne o i dwie podluzne
  9. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Ale na jakiej zasadzie byly zrobione bez wzmocnien u gory?
  10. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Bakukamil jesli chcesz pisac tego typu posty ktore nie maja tutaj nic madrego do wniesienia to lepiej nie pisz bo szkoda miejsca na forum.... :duh: Ogolnie to mysle o poprowadzeniu rowniez bocznych belek nad drzwiami wlasnie po to by ulec zlamaniu sie w pol. To w jaki sposob powstala ta E34? http://www.bimmertoday.de/2009/10/29/bilder-infos-das-bmw-m5-cabrio-e34/bmw-m5-e34-cabrio-01/
  11. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Jedna belka to bedzie jako ramka przedniej szyby, a druga na tyle na ktorej bedzie sie opieral skladany dach
  12. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Dobra Panowie, jak juz mowilem w Lipcu zaczynam realizowac projekt i zobaczymy co z tego wyjdzie
  13. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Planuje zaspawac tylne drzwi zeby najpierw zrobic coupe, a pozniej poprowadzic belke gora. No to bede szukac jakiejs taniej 540 i bede sie bawic, narazie na allegro prawie tego nie ma :?
  14. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    ale e34 bedzie wieksza i jest ladniejsza, a e30 droga w cabrio. robie to dla zabawy
  15. smokol123

    BMW E34 520 na 540

    Jestem inzynierem fizyki, wiec troche obliczen i projektow mam przygotowane. Co jakis czas bede wrzucac zdjecia etapow robienia mojej E34 :) Zaczynam w Lipcu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.