Skocz do zawartości

sinus007

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318d e90 2007r.

Osiągnięcia sinus007

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pójdzie wał raczej bo nie wieże żeby śruba przenosząc taką siłę nie uszkodziła wału korbowego który nie jest po prostu rurką czy prętem. Dziś rozgrzałem śrubę do oporu i też nic :(
  2. Witam. Wiem że dużo jest na temat tego zagadnienia ale nie od dziś, nie od wczoraj robię auta i takiego problemu z odkręceniem centralnej śruby wału jeszcze nie miałem. Żaden opis nie jest takim przypadkiem jak u mnie. Śruba jest cholernie mocno zapieczona! Próby następujące z niepowodzeniem: Specjalna blokada na koło pasowe ucięła wszystkie zęby przy próbie z dwu metrowym kluczem na 3/4 cala Pneumat do ciężarówek również na 3/4 cala nie dał rady. Doszedłem już do takiego stopnia że koło pasowe się obkręciło (oznaczyłem koło względem śruby i zrobiło już 180 stopni :/) a śruba dalej stoi. Na pewno samo koło pasowe się przekręciło bo pierwszy tłok i śruba są dalej w tej samej pozycji względem siebie. Miał już ktoś kiedyś taki problem?? Śrubę też grzałem ale nie do przesady, żeby przypadkiem nie rozhartować wału. Nie wchodzi w grę blokowanie koła zamachowego bo raczej zakończy się to ukręceniem wału. Użyłem klucza udarowego który odkręca każdą śrubę w ciężarówce i za cholerę nie dało rady. Macie jakieś pomysły?
  3. Jestem nowym uzytkownikiem tego forum a to dlatego ze zakupilismy z dziewczyna BMW e90 318d zaje...sty :) ALE po dwoch tygodniach zerwał sie łańcuch rozrządu :( Autko ma 150000km z 2007r jest w bardzo dobrym stanie i tu taka przykra niespodzianka... co ciekawego mozecie na ten temat powiedziec? czy juz komus przydarzyla sie taka sytuacja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.