panowie, temat omawiany wielokrotnie. wtryski common rail w m47n. sprawa wygląda tak: bujanie budą i silnikiem, po eliminacji dwumasy (1,5 roku z faktura), poduszek (niepotrzebnie wymienianych), koła pasowego (nawet ryski nie widać) doprowadziło mnie do wtrysków. posprawdzałem INPA i wiedziałem że to dobry trop. pojechałem do magików z autoryzacją BOSCH. diagnoza: 4 wtryski do wymiany, koszt diagnozy 480 zeta :) pytanie odnośnie wyników. czy bawić się w regeneracje za 2500 (z montażem) czy jednak używka. straszne pieniądze :/ zamieszczam wydruki pomiarów. proszę kolegów mających ogar o podpowiedź. znamy temat mechaników zachłannych na wymianę wszystkiego. http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/1_zpsc0c01ae0.jpg http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/2_zps2e33ffee.jpg http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/3_zpsaead85b4.jpg http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/4_zps0d50eb2f.jpg i powiedzcie jakie alternatywne zamienniki do wtrysku z numerem 7788609 mogę rozważać.