Skocz do zawartości

xfanyx

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i / 328 swap 2000

Osiągnięcia xfanyx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mam to u siebie. dopiero ogarniam nowe auto, ale jeza behr wrzucilem ze swojej drugiej buni i tak samo cieple powiertze zapina... tez mam lpg, wiec moze tam rzeczywiscie jest problem
  2. Sadze ze mam EURO 3. W postach znalazelm info odnosnie sposobu numerowania. Ale nadal nie wiem czy poza EURO musze trzymac sie swojego numeru wtrysku?
  3. wkleiłem wydruki z testera diagnostycznego Bosch EPS 200. INPA to jedynie pierwszy krok diagnozy. moje pytanie było o ocene tych wyników... no i jakie zamienne mogę zastosować
  4. na inpie pierwszy i 3 były ok, ale 3 miał około 1,70 a 4 5,20. ale inpa to taki pierwszy krok w diagnozie...
  5. panowie, temat omawiany wielokrotnie. wtryski common rail w m47n. sprawa wygląda tak: bujanie budą i silnikiem, po eliminacji dwumasy (1,5 roku z faktura), poduszek (niepotrzebnie wymienianych), koła pasowego (nawet ryski nie widać) doprowadziło mnie do wtrysków. posprawdzałem INPA i wiedziałem że to dobry trop. pojechałem do magików z autoryzacją BOSCH. diagnoza: 4 wtryski do wymiany, koszt diagnozy 480 zeta :) pytanie odnośnie wyników. czy bawić się w regeneracje za 2500 (z montażem) czy jednak używka. straszne pieniądze :/ zamieszczam wydruki pomiarów. proszę kolegów mających ogar o podpowiedź. znamy temat mechaników zachłannych na wymianę wszystkiego. http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/1_zpsc0c01ae0.jpg http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/2_zps2e33ffee.jpg http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/3_zpsaead85b4.jpg http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/4_zps0d50eb2f.jpg i powiedzcie jakie alternatywne zamienniki do wtrysku z numerem 7788609 mogę rozważać.
  6. witam, te tluczenie o ktorym piszesz to chyba wlasnie moja przypadlosc. na 4 cylindrze mam korekte 5.20 :mad2: slychac to ewidentnie w prcy silnika i strasznie telepie buda. opisywalem to w innym watku... ale, spalanie wzroslo mi z 4,8 w trasie do 9.5 i zastanawiam sie czy ten 4 wtrysk sie moze zawiesil?? czy mozna to stwierdzic bez panow z boscha?
  7. Korekcje na 1 i 3 sa mega, na drugim to bylo 1.20 ale czwarty 5.20! I tylko jak gazowalem to na moment spadala ale po powrocie momentalnie 5.20. Wciaz mam nadzieje ze sie 'zawiesil' ten wtrysk. Spalanie z 4.8 na 9.5 w trasie daje mi obraz tego ze LEJE paliwo,ale to tylko takie wolne pomysly...
  8. caly dzien walki z kablem E_VOLT i ta opcja mnie uratowala... uzylem inpy 5.00 a potem kolejne kroki od 1 do 7. i co wazne: DZIALA NA WINDOWS 7.
  9. przyszedl interface i problem odnaleziony - wtrysk powoduje nierowna prace silnika i co za tym idzie mocne wibracje na budzie. dla potomnych, szukajacych na forum... jesli trzesie buda/silnikiem i wiesz ze to nie dwumas, poduszki, wydech badz kolo pasowe, mozilwe ze to wtryski.
  10. BeMeK , jak cie policzyli za diagnoze i co dalej? regeneracja??
  11. nie zauwazylem. ale dzis po robocie zerkne. myslisz ze te falowania nie sa zwiazane z tym okrutnym bujaniem budy? jez, jak pisalem wariowal juz wczesniej, ale obroty zawsze byly na sztywno
  12. wlasnie jeza mam do naprawy, ale te falowane obroty na wylaczonym nawiewie wystepuja. co prawda tak z 5 sekund...ale WHY???
  13. klapki wywalone juz dawno byly. dzis posprawdzam te kolo pasowe. komp bedzie mam nadzieje przed swietami wiec narazie szukam golym okiem. i te obroty falujace po odpaleniu...qrde
  14. z wieszakami wydaje sie byc wszystko malina. pozatym po odpaleniu czasem fajuja obroty, wiec to raczej silnik, a kolo...hymm, wyglada wizualnie ok. czy sa jakies sposoby zeby je sprawdzic?
  15. Wlasnie egr byl podobno czyszczony u mnie...daj cyne jak klinka cos znajdzie bo w glowe zachodze co sie dzieje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.