Skocz do zawartości

maciej_bialystok

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 99r.

Osiągnięcia maciej_bialystok

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Póki co samochód odpala bezproblemowo ale zastanawiają mnie pewne rzeczy. Samochód strasznie długo się zbiera. Muli, dopiero 2500 obrotów i czuć turbinę, do tego czasu muł niesamowity. Czy to normalne w tej wersji czy po prostu w moim coś szwankuje? Prócz tego strasznie ciężko chodzi kierownica, początkowo myślałem, że to tylko mój wymysł, ale przejechałem się kilkoma innymi autami (nie tylko bmw) i różnica jest kolosalna. ps. Dzięki wszystkim wpisującym się w moim temacie za rady i pomoc.
  2. Wybacz, przeoczyłem, tykanie występuje dopiero podczas włączania samochodu. Co do mycia, pytam tylko z ciekawości, ponieważ pamiętam, że przy oględzinach auta nic pod maską myte nie było. Odnośnie akumulatora. Problemu nie było podczas powrotu do domu (150km, dwie przerwy i odpalał normalnie). Maksymalnie 10minut postał wyłączony po powrocie i jak wcześniej wspomniałem ani drgnął, tak więc nawet do głowy nie przyszło mi, że może to być wina akumulatora. Co więc powinienem teraz zrobić? Naładować akumulator na max i sprawdzać czy odpala bezproblemowo, a w razie ponowienia się problemu wymienić go ? pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie się moim problemem.
  3. Więc tak, w samochodzie został wymieniony rozrusznik, po czym około godzinę akumulator się ładował. Wszystko było ładnie pięknie, przejechałem 10km, nie więcej, znów ta sama sytuacja. Po odczekaniu 10 minut samochód odpalił, przejechał 5km i bezproblemowo odpalał za każdym razem. Pewny nie jestem, ale wydaje mi się, że jakby był popsuty akumulator to nie działałyby diody, radio itp. Zbliża się majówka, planuje wyjazd prawie 200km i mam pewne objawy związane z jazdą tym samochodem. Nie mam dostępu do prostownika. Podłączenie "na lejce", mowa tu o kablach? i jeszcze jedno małe pytanie, tylko z czystej ciekawości, mianowicie, silnik był pucowany przez poprzedniego właściciela przed samą sprzedażą, czy to mogła być przyczyna popsucia rozrusznika? Dzięki wielkie panowie za wszystkie rady i szybkie odpowiedzi, pozdrawiam.
  4. Witam wszystkich. Jako laik i początkujący na forum, z góry proszę o wyrozumiałość. Tak jak w temacie, problem polega na tym, że nie mogę odpalić samochodu. Po przekręceniu kluczyka, wszystkie kontrolki zapalają się, radio też chodzi bezproblemowo, a pod maską słychać delikatnie tykanie. Sytuacja podobna jak tutaj , z tym że w moim przypadku słychać to o wiele wiele ciszej. Znajomy próbował kombinować z kostką zamieszczoną pod kierownicą (przepraszam za niefachowe określenie, ale jak na wstępie wspomniałem jestem zielony w tych sprawach), lecz nie przyniosło to żadnego skutku. Znawcą nie jestem, ale podejrzewam, że coś jest nie tak z rozrusznikiem, który w ogóle nie kręci. Może ktoś miał podobną sytuację, bądź mógłby mi pomóc/wytłumaczyć co w zaistniałej sytuacji może być przyczyną mego problemu i co powinienem zrobić. Będę wdzięczny, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.