
Majkelo
Zarejestrowani-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
Osiągnięcia Majkelo
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
chodzi mi teraz tylko i wylacznie od silnik m3 od e46 co do elektryki. wlozenie to nie problem na alledrogo jest mase rzeczy od m3.chodzi mi o ilosc kabli jakie dojda :) co do silnika 143KM to malutko dziwnie bede sie nim czul na gwincie:) mam zamiar przjezdzic tak tylko sezon a pozniej dzialac glebiej:)
-
jeszcze jedno pytanie duzo byloby prowadzenia nowych kabli przy zakladaniu S54B32?W pazdzierniku jade na zachod po 318i jezeli euro spadnie troche i zaczne szukac nie zajezdzonego silnika i teraz tak sobie myslalem ze elektryki w m3 wiecej niz w zwyklym 318i trzeba byloby pare nowych poprowadzic do deski ?
-
no nie do konca sam wspolnie z mechanikami ktorzy mi pomoga ale oni nie sa jakimis tunerami robia zwykle silniki osobowe,vany,dostawcze,tiry.Silnik od m3 to bylaby chyba najrozsadniejsza decyzja.Myslicie ze jechac po e46 318i na zachod?Kurs euro teraz wysoki ale podejrzewam ze spadnie po Euro w Polsce.Z drugiej strony chyba w Polsce tez mozna wyhaczyc zadbany egzemplarz.Popatrze na mobile.de i innych aukcjach niemieckich jak te ceny sie tam maja.
-
no do dyspozycji mam kumpla ktory robi elektryke w samochodach jakies cytryny,renault itd. teraz wiem ze robi merca s klasie z 2004 roku po spaleniu i jak na razie nie ma problemow wiekszych m3 nigdy nie robil a wydaje mi sie ze trzeba byc specem od BMW zeby za cos takiego sie łapnąć.
-
duze problemy? to bedzie moja pierwsza w zyciu tak powazna sprawa i nie chce cos zaczac zeby pozniej zatrzymac sie w miejscu bo inne silniki chyba odpadaja co? jakies v8? na pewno sa ciezsze i sporo wiecej roboty a ten silnik 4.4 v8 z e39 mowiliscie ze to juz dosc stara jednostka ale z elektryka nie byloby problemu nie lepiej uderzyc w nia? z remontem silnika nie ma problemu mam maszyny do obrobki szlifierki itd. szlify walu regeneracja calej glowicy tulejowanie wszystko mam pod reka i specjalistow od tego wiec nie lepiej byloby uderzac w cos takiego? i zlozenia silnika na lepszych czesciach? panewki itd.? wydaje mi sie ze to wazne info i zapomnialem dodac bo wiem ze za obrobke sie slono placi jezeli chcemy zrobic wszystko u kogos. Pozdro
-
3,0 mysle ze pozostane przy silniku z m3 e46 z pozniejszym dolozeniem kompresora :)
-
Oooo a zna moze ktos nazwisko i imie posiadacza? bedzie latwiej wyszukac cokolwiek bo tak to nie wiem od czego zaczac:)
-
Niby fajny pomysl ale gdybym chcial 2jzgte to montowalbym go w 200sx'ie :/ chcialbym zrobic szybkie BMW z sercem od BMW :)na allegro wiecej jest silnikow z m3e92 niz m3 e46 ceny tez sa za e46 m3 9-10tys a za nową m3 15tys z tym ze jest to juz V8 i jest chyba sporo ciezszy co?
-
kminie dzieki za info na razie magazynuje informacje i zajmuje sie sprzedaza swojego FWD :) a wiec szukam zadbanej 318i po lifcie przez zime zrobie gwint tarcze zaciski troche wstyd jezdzic samochodem na gwincie z motorem o mocy 118KM ale no coz... nie zrobie wszystkiego na raz.pozniej zaczne od razu szukac silnika ze skrzynia i pozostalych potrzebnych elementow. podejrzewam ze to jest dobry pomysl a s54b32 mnie nie zawiedzie:) to chyba dobra jednostka z duzym zapasem.Teraz czeka mnie lektura jaki gwint jakie tarcze jakie hamulce itd. podejrzewam ze wszystko znajde na forum?:) zagoszcze tu na dluuugo.Pozdrawiam i dzieki za pomoc.Domyslam sie ze jest tu pare osob z Białegostoku? Podejrzewam ze po kupnie swojego pierwszego BMW bede mogl wymieniac sie doswiadczeniami i liczyc na wasza pomoc:)
-
Wszystkiego na raz raczej nie zrobie zaczalbym chyba od gwintu tarcz hamulcow 118KM bedzie chyba bardzo ciezko chodzic co? teraz na codzien jezdze audi a3 180KM 400NM 2,0tdi 7sec do 100 ciezko bedzie sie przesiasc pewnie:P ale co tam plan wyjsciowy jest znakomity tylko wprowadzic go w zycie.myslicie ze wszystko wyniesie mnie mniej niz kupno m3? w sumie wszystko bede robil po kolei wiec nie odczuje az tak bardzo wydanych pieniedzy... jeszcze nie wiem czy padnie na silnik od m3 bo chodzi mi po glowie kupno 4,4 v8 rozebranie go i zrobienie lepsze panewki itd. ale licze sie z tym ze sam raczej nie zrobie odpowiednich ciec pod silnik;/
-
s50e32 jest dosc stara jednostka chyba zostane przy sercu od m3 e46 zawieszenie hamulce tarcze pojda nowe nie chce montowac uzywanych rzeczy ze wzgledu na bezpieczenstwo poza tym rozbita m3 najczesciej ma pogiete tarcze skoszone zawieszenie itd. mysle ze to bylby zly pomysl. moglibyscie poswieciec mi troche czasu i wypisac jakies najpotrzebniejsze rzeczy ? -gwint -tarcze+ hamulce -dyfer -silnik ze skrzynia -zegary podnosniki narzedzia wszystko mam ojciec ma warsztat wiec problemow nie byloby wiekszosc rzeczy robilibysmy zima wtedy ogolnie jest mniej roboty w warsztacie i wiecej czasu.
-
zawieszenie i tak bym zmienil na nowe nie ma sie co oszukiwac m3 z 2001 roku ma juz 11 lat zawieszenie jest zmeczone m3 nie jest samochodem do wozenia sie a zapieprzania. nie upieram sie za silnikiem od m3 czy gadzetami od niego chce zrobic samochod na street nikt nie musi widziec gadzetow od m3 bo nie o to tu chodzi.Samochod ma byc zadbany itd. ale bez wymuszonego lansu.Szukam silnika takiego aby nie bylo zbyt duzego problemu z zamontowaniem.Szukam jakiegos kompromisu zawieszenie tarcze hamulce poszloby nowe dlatego nie widze sensu kupowania rozbitka.Co myslcie?
-
Nie widzi mi sie kupowanie robitego drugiego auta bo koszt rozbitka i w dobrym stanie 318i >2003r. wyjdzie tyle ile za m3. nie kupilbym np silnika ze skrzynia i reszte oddzielnie. z wlozeniem V8 byloby raczej ciecie prawda?
-
rozumiem padloby pewnie na 318 ze wzglegu na oplaty itd. a jak ze skrzynia biegow itd.? wszystko wejdzie? silnik od m3 wydaje mi sie najlepsza opcja jak myslicie moze jakies propozycje inne? V8 u mnie w miescie maja 2 e30tki nie ukrywam ze uderzalbym w przyszlosci w moc siegajaca pod 500KM ale podejrzewam ze mozna to wykrzesac z silnika m3. Czyli na dzien dzisiejszy szukac 318i po 2003 roku tak? Nie ukrywam ze mimo tego ze decyduje sie na swap silnika nie chce jakichs duzych przerobek wiadomo najlepiej byloby wyjac stary i wlozyc nowy silnik... z elektronika to juz do fachowca prawda? moj kumpel pracuje w konkurencyjnym zakladzie jest tam od elektromechaniki poradzilby sobie z tym czy to wyzsza szkola jazdy? doswiadczenie ma spore bo teraz robi elektryke w spalonej S klasie z 2002r. a tam wiadomo tych kabli jak nas**ne. musze sie jeszcze zastanowic czy 5 drzwionwego nie kupic ale wiem ze kubelki obowiazkowe beda wiec watpie zeby ktos siedzial z tylu.czyli tak jak ze skrzynia biegow sytuacja wyglada? razem kupowac z silnikiem co?w m3 jest automat?kiedys kumpel mnie przewiozl to wydawalo mi sie ze ma na lopatki ale nie dam sobie rak uciac.wolalby, manual. i jak z elektryka.Dzieki wielkie za pomoc:)
-
przysiegam ze kupil za 10tys 2001 rok sam jest mechanikiem wiec bubla nie kupil ale mniejsza o to :) 330i chyba nie zadowolilby mnie bo jest bez turbiny a ceny zdrowej 330i sa duze:) czyli co szukac 318i tak? wtedy lepiej jest wsadzic silnik od m3? jak duze bylby to modyfikacje? duzo ciecia itd.? chce uderzyc w dosc duza moc wlozyc silnik slynacy z niezawodnosci i podlegajacy modom.najlepiej taki ktory jest owiany dobra slawa. Czyli co szukac e46 318i tak? bede szukac budy po lifcie pewnie.moze pojechalbym do niemcow po nia skoro silnik <2,0l to oplaty mniejsze albo po prostu w PL cos ladnego.Teraz kwestia coupe czy moze 5 drzwi? coupe ladniej wyglada a w przyszlosci pewnie i tak tylna kanapa pojdzie won ale coupe w tym silniku malym sporo mniej niz przy 5 drzwiach.pozostaje szukac:)