
leno
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E36
Osiągnięcia leno
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Dziękuję kolego za odpowiedź. Zrzuciłem pasek i nastała cisza. Na alternatorze i pompie wspomagania luzów brak. Natomiast jest luz na kole pasowym pompy wody i na rolce napinającej - (na rolce jest mniejszy niż na pompie, dodatkowo podczas kręcenia rolką wydaje ona odgłos, taki świst- czy tak ma być?) Jakiej marki pompę wody moglibyście mi polecić?
-
Witam wszystkich. W moim samochodzie podczas pracy silnika słychać dziwny dźwięk - szurgot, który wydobywa się na moje ucho z okolicy wiatraka, paska wielorowkowego. Załączam film: Prosiłbym o pomoc i zaproponowanie diagnozy co może być uszkodzone, może ktoś spotkał się już z podobnym dźwiękiem? Prosiłbym również o zaproponowanie jakiś dalszych testów/działań, które mógłbym wykonać aby zdiagnozować co się psuje. Poza tym szmerem samochód nie ma żadnych innych niepokojących objawów niesprawności. Pozdrawiam
-
U mnie problemem musiał być sam rozrusznik- po prostu się przywiesił. Od tamtej pory nie przytrafiło mi się tak drugi raz. Wtedy samochód odpaliłem na przych. Pozdrawiam
-
Dziękuję koledzy za odpowiedzi. Problem rozwiązałem jak zasugerował Castes07, zalałem śrubę klejem do gwintu a następnie dokręciłem z wyczuciem do oporu(punkt kulminacyjny przed obkręceniem, zapewne odnaleziony z odrobiną szczęścia). Zostawiłem na noc, rano zalałem olej, pojeździłem, odstawiłem do garażu- nic nie cieknie, jest w porządku. Pęknięcie było naprawdę mikroskopijne jakieś 0,5mm więc jakby ktoś miał podobny problem można spróbować rozwiązać go w ten sposób, myślę że jest to najmniejszy koszt. Dzięki wszystkim jeszcze raz. Pozdrawiam
-
Witam, mam pewien problem i może któryś z forumowiczów przerabiał taki lub podobny temat i by coś podpowiedział. Mianowicie chodzi o śrubą spustu miski olejowej której nie da się dokręcić, ponieważ uszkodzona jest sama miska (mikrospopijne pęknięcie poprzecznie do gwintu w misce). Śruba łapie lekki opór lecz kolejne jej dociągnięcie kończy się obkręceniem śruby i złapaniem jeszcze większego luzu. Zalany olej wycieka w tym miejscu. Czy ktoś może zaproponować jak sobie z tym poradzić?
-
Dzięki za odpowiedź kolego. Sprawdzę w wolnej chwili to połączenie.
-
Witam. Spokała mnie mała niespodzianka i może akurat ktoś będzię wiedział o co chodzi. Mianowicie byłem w trakcie przebywania trasy 60km, po 40km zajechałem na stację zatankować-zatankowałem wsiadam przekręcam kluczyć a tu nic się nie dzieje. Kilka kolejnych prób skończyło się dalej niepowodzeniem. Normalnie kluczyk przekręca się na zapłon, następnie w pozycję uruchamiającą zwykle rozrusznik (da się normalnie przekręcić) tylko poprostu nic się nie dzieje, nic nie przygasa, żadnych dzwięków poprostu nic. Może któryś z forumowicz napotkał się z podobnym problemem, bardzo prosiłbym o poradę co mogło się popsuć. Na dworze strasznie gorąco jakby to miało jakieś znaczenie. Samochód postoi zobaczę może wróci do normy ale to chyba znak że coś się dzieję. Pozdrawiam
-
temat do zamknięcia-po wymianie silniczka krokowego na sprawny trzyma równiutko obroty.
-
to dlaczego po odpięciu przepływomierza a zostawieniu krokowca jest w miarę ok? odpinam krokowiec wiec nie bierze już z niego informacji a dalej faluje-tak jakby coś inne powodowało falowanie. ale to jest wróżenie...muszę podjechać na komp zobaczyć co pokaże
-
Witam. Wiem że były już tematy dotyczące falowania obrotów jednak może ktoś z doświadczenia podpowie mi gdzie szukać przyczyny. Objawy: Obroty zaczynają falować jak silnik się rozgrzewa(na zimnym jest ok 1000 trzyma), falują od 1000 do 1600 niezbyt szybko jakbyśmy wciskali i puszczali pedał gazu, ekonomizer równie skacze. Falowanie uspokaja się jeśli zostawimy samochód na około 30 sek- wtedy zaczyna trzymać obroty równe 1600,obroty falują tylko bezpośrednio po jeździe jak się zatrzymam po chwili wkręca się na te 1600 i tak już trzyma. Specyficzna rzecz jest taka że jak ruszymy z miejsca, puścimy gaz samochód jakby sam dodaje sobie gazu(utrzymuje najczęściej od 1300 do 1600) i tak na każdym biegu, nawet jak go przyhamuję (przymulę)do obrotów 800-700, puszczam hamulec - dalej się sam rozpędza. Spalanie, przyśpieszanie, odpalanie wszystko w jak najlepszym porządku. Co już zrobiłem: Wymieniłem gumę przepływomierza(stara była poklejona izolacją)-brak efektu. Wymieniłem silniczek krokowy na inny używany-również efekt chyba zerowy, wahnięcia obrotów jakby łagodniejsze albo mi się wydaje już. Utrzymuje jakby minimalnie wyższe te obroty(jak się ustabilizuje) niż na stary, krokowym .Cały dolot wszystkie węże sprawdziłem i wydaje się być szczelne wszystko. Resetowałem również ECU według wskazówek podanych na forum-również żadnych zmian. Po odpięciu wtyczek: Silniczka krokowego-żadnych zmian Czujnika położenia przepustnicy- żadnych zmian Przepływomierz-można powiedzieć poprawa, silnik utrzymuje równe 700 rpm ale słychać że kuleje(jakby przerywał minimalnie) Bardzo proszę o odpowiedź jeśli ktoś się spotkał już z takimi objawami. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
-
Dziękuje za odpowiedź. Ten silniczek był naprawdę mega gorący wiec to raczej z nim jest coś nie tak. Faluje dość specyficznie na luzie od 800 do 1200 obrotów jakby się naciskało na gaz co sekundę. W trakcie jazdy jak się już rozpędzi na którymś biegu to utrzymuje 1100 i nie zejdzie poniżej tego(samo jedzie nie zamulisz auta). Jutro odkręcę ten silniczek i zobaczę co tam się dzieje w środku może da się go jakoś poratować i tak nie mam nic do stracenia. Jak się nie uda trzeba będzie zakupić inny. Pozdrawiam
-
Witam, mam taki problem że element zaznaczony na obrazku strasznie się nagrzewa i nie wiem czy to normalne. Silnik ma problemy z obrotami na biegu jałowym, chciałem sprawdzić czy te wtyczki od czujników przepustnicy są dobrze wpięte i właśnie odkryłem(oparzyłem się) wysoką temperaturę tego elementu. Czy ktoś się spotkał już z czymś takim i czy to może mieć wpływ na skaczące obroty na biegu jałowym? http://i44.tinypic.com/mauhvt.jpg
-
zdjęcia niestety bez kanału nie zrobię. kupiłem auto bez oleju w skrzyni, wtedy się nie zastanawiałem dlaczego go tam nie było-teraz wiem że sobie gdzieś uchodzi..
-
Witam. Mam taki problem że znika mi olej ze skrzyni biegów.. Co ciekawe nie ma żadnych plam pod samochodem ani oznak cieknięcia na skrzyni. Gdzie może się przedostawać ten olej?
-
Witam, Bardzo proszę o rozkodowanie nr VIN: WBACA71010FL70479 Z góry bardzo dziękuję Pozdrawiam