Skocz do zawartości

Kenshin

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320D 1999

Osiągnięcia Kenshin

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Po dwóch latach eksploatacji mojego e46 postanowiłem ponownie podejść do tematu ciągle zapalonej kontrolki poduszki powietrznej. Wcześniej parę razy kasowałem błąd programowo, ale powracał. Błąd dotyczył napinacza pasów siedzenia pasażera. W ostatnim podejściu po zanurkowaniu pod fotel zauważyłem jakieś przewody owinięte izolacją. Po rozpięciu najbliższej (od izolacji idąc po przewodzie) kostki, zauważyłem jakieś dziwne niefabryczne lutowanie. Kostkę wyjąłem z pomiędzy tych dwóch przewodów wiszących po środku. http://s1.pokazywarka.pl/i/1022446/563575/1.jpg Kostka o której mowa. http://s1.pokazywarka.pl/i/1022446/246857/2.jpg To co zastałem w środku. http://s1.pokazywarka.pl/i/1022446/494148/3.jpg Link do całej galerii: Zdjęcia Zastanawiam się o co tu chodzi. Może ktoś mi to wyjaśni. Ta kostka raczej nie ma nic wspólnego z napinaczem pasów. Wnioskuję po tym jak idą przewody. Jeden z kostki idzie w górę oparcia. Bez tej kostki po uruchomieniu samochodu żadna dodatkowa kontrolka na desce się nie świeci. Mam w związku z powyższym następujące pytania: 1. Po co w ogóle ktoś takie coś zrobił? 2. Czy powinienem się martwić tym lutowaniem i poszukać oryginału lub ewentualnie w ogóle jej nie zakładać? 3. Czy to normalne, że taka kostka jest tylko po stronie pasażera? 4. Czy to może powodować błąd napinacza pasów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.