Skocz do zawartości

Sodium

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 M44B19

Osiągnięcia Sodium

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanie do kogoś kto to przerabiał w praktyce Przy standardowym zawieszeniu w e36 po wymianie tulei przedniego wahacza na acentryczną zmienia się tylko kąt wyprz. sworznia i zbieżność czy także kąt pochylenia koła. Gdzieś w internecie jest info że kąt pochylenia się zmienia na +? tzn. wygląda to w taki sposób \--/?
  2. Witam Mam problem z układem kierowniczym, może ktoś z forum miał coś podobnego? wymieniłem sprężyny i amortyzatory na standard (auto jeździło na obniżonych). tuleje i sworznie wahaczy, drążki wraz z końcówkami. komplet tulei z tyłu zregenerowałem maglownicę ustawiałem geometrię i wyszedł kiepski kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy tj. lewo 3.04 prawo 3.09 czy możliwe żeby to był powód problemów z powrotem kierownicy? jaki powinien być optymalny kąt dla e36 na standardowym zawieszeniu? Może wymienić zwrotnice na używane? albo kupić to http://allegro.pl/regulatory-katow-camber-plates-bmw-e36-gwint-i2242745035.html ?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.