Skocz do zawartości

marian525d

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525d 2002r

Osiągnięcia marian525d

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie jestem pewien ale jak wtrysk leje komputer raczej tego nie pokaże. A też obstawiam jak kolega Mlodzik18 że to wina któregoś z wtrysków. Próby przelewowe nie są drogie, warto sprawdzić.
  2. Mam właśnie taki sam problem. Od jakiś dwóch lat moja bunia zachowuje się tak samo jak u Ciebie, w okolicach 2000 obrotów tak jakby na chwile się przydławiła. Komputer nic nie wykazał poza niesprawnym EGR (mam zaślepiony). Te szarpnięcia są delikatne i nie pogłębiają się ale jest to trochę irytujące. Ma ktoś jakiś pomysł co może dolegać?
  3. Wiesz co nie chce Ci skłamać bo ja akurat nic nie płaciłem za to. Mój kumpel jest mechanikiem i nie wziął grosza ode mnie za zrobienie próby przelewowej. Ale coś mi świta że za taką usługę bierze max 50zł. Za wymianę wtrysku też nie chciał pieniędzy tak wiec nie powiem Ci ile to kosztuje. Za wtrysk zapłaciłem na allegro 250zł i jak pisałem po wymianie pali jak marzenie. Życzę szybkiego rozwiązania problemu. Powodzenia :)
  4. Witam, miałem podobny problem z tym silnikiem. Na zimnym odpalał w miarę szybko natomiast na ciepłym trzeba było kręcić nawet 8-10sek nim załapał. Jak odpalił pracował równo i cicho, nie dymił ani nie zauważyłem żeby spalanie wzrosło. Zrobiłem próbę przelewową wtrysków i okazało się że 5 leje. Po wymianie jak ręką odjął odpala od strzała. Zrób te próbę, koszt niewielki a być może rozwiąże to Twój problem. Pozdrawiam:-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.