Skocz do zawartości

aresSTI

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia aresSTI

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. jest jakis tutorial jak to bezpiecznie zrobic? :)
  2. E91 163km + chip Trasa 350km - Kielce -> Pozań Średnie spalanie 5.3l/100km 90% trasa 10% miasto srednia predkosc ok 110 po trasie 130 po autostradzie wg komputera ok 70km/h Bardzo pozytywnie zaskakuje mnie spalanie w tym aucie
  3. czyli zeby miec ta dodatkowa tasme najlepiej wymienic caly ten modul przelacznikow zespolonych?
  4. Obstawiam laczniki stabilizatora, to cholerstwo zazwyczaj puka w taki charakterystyczny sposob do tego potrafi sie strasznie niesc po budzie kiedys mialem wybity lacznik z tylu a slyszalem go ewidetnie z przodu. Najlepiej podjedz na stacje diagnostyzna tam gdzie wykonuja przeglady i popros o badanie stanu zawieszenia auta przez diagnoste koszt max 20zl a bedziesz mial pewnosc
  5. Czesc moje BMW nie mialo fabrycznie sterowania radiem z kierownicy wiec postanowilem jakos je zamontowac. Niestety nie do konca wiem czego bede potrzebowal stad moje pytania. Rocznik auta 2005 radio business cd. Czy wystarczy jesli dokupie taki plastik kierownicy z przyciskami i go zaprogramuje? http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/25/50/61/81/2550618139 Znalazlem gdzies info, ze moze byc jeszcze potrzebny modul przelacznikow zespolonych (te przelaczniki za kierownica, kierunkowskazy, wycieraczki itp) czy moglby ktos to potwierdzic? Jesli faktycznie bylby niezbedny do montazu sterowania radiem to czy jesli kupie taki z tempomatem bede mogl dodatkowo zaprogramowac tempomat? ostatnie pytanie, czy jest ktos w Poznaniu, kto by to zaprogramowal? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.