Skocz do zawartości

suzin

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523

Osiągnięcia suzin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. a co myślisz o niedogrzewaniu się sond przez brak kata? Czy grzałką sondy steruje bezposrednio ecu? Czy jest jakiś przekaźnik do grzałki po drodze?
  2. Auto raz lepiej pracuje innym razem gorzej. (raz jedzie dobrze, innym razem jakby miało muła). Przepatrzyłem wszystko i powiązałem to z tymi sondami, które raz działają a raz nie. Zauważyłem też, że po zgaszeniu i odpaleniu sondy zaczynają zasuwać góra, dół. Dziwne jest też to (ze 2 sie z tym zetknąłem), że potrafiły się same wykasować adaptacje (długie i krótkie były wyzerowane po podłączeniu inpy). Akumulatora nie odpinałem, chociaż w ten sposób i tak raczej adaptacje się nie wykasują. Podejrzewałem również, że może przez za luźny wydech (brak kata) sondy są nie dogrzewane (chociaż mają swoją grzałkę, może komputer ich nie dogrzewa wystarczająco?). Dużo czujników wymieniłem na nowe. Wszystkie oryginalne. Nie wymieniłem tylko przepływki na nową. (założyłem używkę ale bez różnicy) Nie wiem co o tym myśleć.
  3. wspawać katalizator, poprawi się moment?
  4. Auto jest na podzespołach Siemensa. Są tylko 2 sondy siemensa przed katalizatorem. Sondy kupiłem nowe ale dzieje się dokładnie to samo co ze starymi. Średnie spalanie pokazuje 11.5l Na wolnych obrotach silnik pracuje równo. Auto jest mułowate w dolnym zakresie obrotów. Vanos zregenerowany pracuje prawidłowo 25stopni na wolnych do 50stopni pod obciazeniem. Brak katalizatora (zamiast niego tłumik przelotowy). Kolektor ssący jest z M50. Zastanawiam się czy nie wspawać katalizatora...
  5. Sondy stoją w miejscu czyli na wartości 4.8V, czyli na "na ubogo" . O dziwo adaptację również stoją w miejscu a powinny iść na plus skoro sondy stoją cały czas na ubogo). Sondy powinny falować, zmieniać wartości napięcia w zależności od zawartości tlenu w spalinach i tak się dzieje kiedy zgaszę silnik i go ponownie uruchomię. Nagle sondy zaczynają pracować oraz zmieniają się adaptację. Wyglądało mi to na uszkodzony sterownik, ale go wymieniłem i jest dalej to samo.
  6. Mam różne interfejsy i mogę sprawdzić niektóre rzeczy. Na co zwrócić uwagę?
  7. Witam Mam problem z sondami lambda, które potrafią stać w pozycji 4.83V. Sondy zostały wymienione na nowe oryginalne ale problem nie został wyeliminowany. Najdziwniejsze jest to, że wystarczy zgasić samochód i go odpalić ponownie i sondy zaczynają poprawnie pracować. Czy ktoś miał do czynienia z podobnym problemem? Czasami już po 1 odpaleniu pracują prawidłowo, a czasami trzeba silnik zgasić i odpalić ponownie. Testowane w inpie oraz innym programie. Podmieniony został komputer co nie wyeliminowało problemu. Kiedy sondy stoją można przejechać wiele km i ani myślą drgnąć. restart samochodu i zaczynają pracować. jakieś pomysły?
  8. Witam! Zakupiłem niedawno e39 z 96r i jak usłyszałem jak gra seryjne radio to się nieźle ubawiłem :) (nie jestem audiofilem ale porównując granie w bmw np do systemu dynaudio w volvie c70 to jak - bez porównania). Obecnie w aucie siedzi radio na Business RDS na kasety. Brak zmieniarki, prawdopodobnie brak wzmacniacza. Nie mam doświadczenia w temacie BMW dlatego nie wiem jakie są możliwości, co bmw fajnego montowało żeby zaczęło to jako tako grać. Co mnie interesuje to możliwość odsłuchu audio z CD z kabiny + zmieniarka + wzmacniacz + ewentualny jakiś niskotonowy o ile takie były montowane fabrycznie. Nie chce robić żadnej rzeźby tylko w miarę możliwości poinstalować odpowiednie komponenty tak żeby miało to ręce i nogi. Zależy mi również na możliwości obsługi radia z kierownicy jak mam w tym momencie. Proszę kolegów, którzy mają jakieś doświadczenie w temacie audio w BMW aby coś podpowiedzieli.
  9. suzin

    Radio nie trzyma ustawień

    "coś lepszego" zawsze paskudnie wygląda to masz numer pamięci viewtopic.php?f=72&t=147166 dzięki! mówiąc coś lepszego mam na uwadze tylko radio seryjnie montowane w e39. Nie mam za bardzo doświadczenia w tym temacie. Może mógłbyś polecić jakieś radyjko wyższej klasy z możliwością podpięcia zmieniarki? Radio w moim aucie ma okrągłe bolce (96r), przydałaby się też możliwość regulacji z kierownicy jak to jest aktualnie.
  10. suzin

    Radio nie trzyma ustawień

    Dzięki kolego! Przymierzam się do wymiany radia na coś lepszego także mam nadzieje, że to rozwiąże mój problem. pozdrawiam
  11. suzin

    Radio nie trzyma ustawień

    tak, radio jest oryginalne business na kasety.
  12. suzin

    Radio nie trzyma ustawień

    Witam! Po wyłączeniu zapłonu radio gubi ustawienia i trzeba za każdym razem ustawiać od nowa. Czy ktoś może spotkał się z tego typu problemem i wie jak to naprawić. dzieki pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.