Skocz do zawartości

PRObiceps

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 524TD 1991 m21

Osiągnięcia PRObiceps

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. objawy są na zimnym i na ciepłym, po wlaniu kilku ml ropy do kolektora ssącego odpala z lekkim baczkiem
  2. Witam! Posiadam BMW E34 524TD z 1991 roku. Pompa jest sterowana komputerem nie linką. Mam pewien problem z nią otóż gdy jest "zimna" temperatura wokoło wynosi około 10 stopni na plusie nie mogę jej odpalić, świece są nowe pompa przeszła regenerację głowica też, rozrząd w porządku, w wężyku paliwa nie ma bąbelków wskazujących na zapowietrzenie, pompka wspomagająca w baku działa jak należy, wtryski też są w idealnym stanie, jednak mam na nią sposób zdejmuję wąż od turbosprężarki do kolektora i tam wstrzykuję około 100ml paliwa (ropy) wtedy ma ciężko przekręcić ale odpali (wiadomo potem nie może przepalić dawki i troszkę kopci na biało) auto było już u wielu fachowców okazali się jednak partaczami. Myślę że to po prostu zła dawka paliwa. Co mógłbym sprawdzić, wymienić w tym aucie by mi odpalała od strzała? Proszę o fachowe porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.