Skocz do zawartości

cuany

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E46 320d 2004r , e46 330i 2002r, e60 540i 2006r. Aktualnie brak

Osiągnięcia cuany

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chyba się sprzedała bo pod linkiem dostępne jest x5 3,0d
  2. Dziękuję za wszelką pomoc. Myślę że temat można zamknąć bo rozmowy nie wniosą nic nowego. Podsumowując, auto zrobiło na mnie duże wrażenie w samochodzie wszystko działało, po za specyficznym właścicielem, niewielkimi plamami oleju pojawiającymi się po krótkim postoju i zapachem spalonego oleju wydaje się że wszystko było wporządku. Więc jeśli ktoś ma ogarniętego mechanika i kupuje samochody sercem a nie kalkulatorem polecam.
  3. Spójrz w mój profil, przecież miałem już V8 w BMW i jakoś mnie to nie zniechęciło. Znajomi wydają podobne kwoty na serwisowanie teoretycznie tańszych samochodów. Wiadomo, że V8 jest droższe ale bez przesady
  4. Panowie wytłumaczcie mi proszę bo nie nadążam za Waszym tokiem rozumowania. Wg powyższych postów jak kogoś stać na utrzymanie takiego samochodu to idzie kupić nowe. W takim razie co powinno stać się z takimi samochodami jeśli pierwszy właściciel chce je sprzedać?? X5 i M5 to wg mnie inna liga. Co takiego ma e70 czego nie można mieć np w e60? Po założeniu LPG koszty jazdy są porównywalne z 3,0d
  5. Jak już rozmawiamy o Bimmer check to podzielę się historią serwisową: 19.09.07 - 2116 km - sprawdzenie śrub, skręcenie nakrętek 02.08.10 - 41 940 km - wizyta serwisowa bez opisu 06.01.11 - 52 759 km - wizyta serwisowa bez opisu 05.12.11 - 66 763 km - wizyta serwisowa bez opisu 18.07.12 - 79 414 km - hamulce przód 20.12.12 - 92 963 km - wizyta serwisowa bez opisu 24.06.13 - 103 772 km - przewody podciśnienia, uszczelki, elementy montażowe, diagnostyka komputerowa pojazdu 16.07.13 - 105 908 km - wizyta serwisowa bez opisu 12.09.13 - 107 297 km - wizyta serwisowa bez opisu 18.02.14 - 119 956 km - wizyta serwisowa bez opisu Ostatni odczyt z kluczyka - 119 956 km Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu. ========================================================== 11/2014 - ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: POLSKA Kwota: > 50000 PLN 08/2013 - 104.000 km - ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: CZECHY Kwota: 60000 - 90000 CZK
  6. Dziwna historia z tym autem. Sprzedający zarzeka się, że silnik nie pali oleju i nie ma żadnych wycieków (poziom oleju był na minimum) bez problemu może podjechać do jakiegokolwiek serwisu lub warsztatu celem weryfikacji. Po za tym informował mnie, że nie on wystawił ogłoszenie z ceną 61 900zł i nie wie o co chodzi.
  7. Komora silnika jest na tyle zabudowana że ciężko zlokalizować. Pod samochodem po krótkim postoju po obu stronach za przednimi kołami pojawiły się niewielkie plamy oleju. Prawdopodobnie po osłonie silnika ścieka. Dodatkowo widać było że olej był jakiś czas uzupełniany bo wokół korka był mokry plastik.
  8. Czy w N62 tak ciężko ogarnąć wycieki/spalanie oleju silnikowego? Bo wg mnie jest to powód sprzedaży auta
  9. Tak jest. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-4-8-lpg-m-pakiet-355km-komforty-headup-wentylowane-fotele-ID6zDhYd.html#55aed5a82c
  10. Co sądzicie o tym aucie? Byłem dziś oglądnąć przy okazji przejazdu przez Warszawę. Niestety z powodu póżnej pory nie byłem w stanie w pełni zweryfikować stanu auta. Odbyłem jadę próbną, niby wszystko wporządku po za jednym. Po otwarciu maski było czuć lekki zapach spalonego oleju. Dziękuję za wszelką pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.