Skocz do zawartości

BoroGOW94

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia BoroGOW94

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok ogrzewanie powrocilo po odkamienieniu nagrzewnicy :) No właśnie trzeba dosyć dlugo czekac az cieple powietrze z nadmuchu poleci ale teraz i tak jest duzooo lepiej. Skrzynia manual.
  2. Goral1985win A ciepłe powietrze w kabinie szybko masz ? I po jakiej drodze przejechanej masz pion na wskazówce ? Bo z tym szczerze mówiąc u mnie też szału nie ma (od strony kierowcy wogóle nie leci) ale założe jutro nagrzewnice wypłukaną bo była od kamienia zawalona to zobacze. Jak nie pomoże to wymienie termostat.
  3. Główny termostat sprawdziłem i jest ok (otworzył sie przy ok. 80-85 stopni wg. termometru w wodzie). Nie wiem jak jest sterowany ten EGR czy działa on na zasadzie zwykłego termostatu czy jakoś inaczej bo coś mi sie obiło że jest sterowany podciśnieniem i jeśli tak to gdzie idą te podciśnienia. No i jak widać na zdjęciu przychodzi w miejsce śruby ten termostat no i jak patrze na REALOEM i po zdjeciach innych silnikow to brakuje mi właśnie tej chłodnicy spalin. Chyba z fabryki z taką śrubą nie wychodziły ;)
  4. Witam. Zakupiłem niedawno E46 2.0d 150km z 2002r i ogólnie autko długo nabierało temperatury. Poczytałem trochę no i zabrałem się za rozbieranie termostatów. No i ku mojemu ździwieniu po ściągnięciu osłon silnika ukazała się rurka zaślepiona śrubą: No i wszedłem sobie na REALOEM no i brakuje dodatkowo chłodnicy spalin. W jakim celu to ktoś mógł zdemontować ? Rozumiem, że brak tego termostatu EGR jest przyczyną, że samochód osiąga pion dopiero po przejechaniu 10km (przy temperaturze ok. 0C bo przy -5 nie chciał podejść do samego końca po 10km). I czy ten termostat jest sterowany jakimś podciśnieniem bo gdzieś czytałem, że tak to jeśli tak to gdzie przychodzą dokładnie wężyki ? I skoro jesteśmy przy temacie chłodzenia/ogrzewania to pytanie czy jeśli nagrzewnica była zakamieniona to mogło nie być ogrzewania po stronie kierowcy ? a jeśli to silniczek od sterowania to jak się do niego dostać bo tego nigdzie nie znalazłem niestety. Pozdrawiam :)
  5. BoroGOW94

    BMW 525 TDS e34

    Ok, teraz pozostaje mi przekonać mojego ojca, że nie takie straszne BMW jakim go malują :D Na pewno ten temat mu pokaże :D No ale samochód używany, na dodatek tak leciwy zawsze może się przecież okazać skarbonką bez dna i kupując auto używane trzeba liczyć się prędzej czy później z kosztami większymi lub mniejszymi :) Dzięki za wszystkie szczere odpowiedzi :wink:
  6. BoroGOW94

    BMW 525 TDS e34

    Bo próbuje przekonać swoje ojca, który jest sceptycznie nastawiony odnośnie silników BMW (szczególnie benzyniaków, bo znajomy ma e39 z dwulitrowym motorem i żłopie mu kilkanaście litrów przy spokojnej jeździe :roll: )... Automat mnie nie interesuje, wole zdecydowanie skrzynie manualne :) Czyli dane książkowe nie różnią się zbytnio od tego co ludzie piszą i mówią (gadałem z gościem i też mówił, że przy dynamicznej jeździe bawarka spala mu 8l :) Jednak jeśli miałbym więcej opinii to byłoby lepiej :D
  7. BoroGOW94

    BMW 525 TDS e34

    Witam serdecznie :) Jako, że jestem nowy na tym forum i jeszcze zbytnio się nie orientuję a pewnie ten temat był poruszany wiele razy... Więc chciałbym dowiedzieć się rzetelnych opinii użytkowników tego modelu n.t. spalania, kosztów eksploatacji, awaryjności itd. :) Słyszałem wiele opinii i jedne mówią same superlatywy, a drugie po prostu odradzają zakupu tego modelu, gdyż wg. niektórych TDS M51 to wadliwa jednostka (podobno pompa wtryskowa jest słaba i kolektor lubi pękać... prawda to ?). Reszta części patrząc po cenach na allegro jak na tą klasę samochodu nie jest wygórowana a i sam samochód w zakupie jest wart tyle co Golf III :lol: Kolejna kwestia, czyli spalanie... Już nie długo stanę przed wyborem kupna samochodu i chcę coś wygodnego (głównie dojazd do szkoły po fatalnych polskich drogach, lecz w niedzielne piękne popołudnie wybrać się w trasę i polansować :)), wytrzymałego (nie chodzi o katowanie bo ja nie z tych...), z trochę wyższą mocą no ale przede wszystkim z duszą :) Myślę, że BMW 525 TDS spełnia wszystkie moje wymagania i tak jak nie byłem fanem BMW, tak ostatnio się po prostu w nich zakochałem (wróciły wspomnienia z jazdy 750i mojego wuja...). PS. Proszę na prawdę o prawdziwe informacje użytkowników tego samochodu na co dzień a nie ludzi których kolega kolegi jeździ takim samym ;) Prosiłbym również jeśli nie sprawi Wam to kłopotu o podanie takich informacji dotyczących spalania: Jazda dynamiczna (nie wariowanie i przęciąganie go na każdym biegu): -trasa: -cykl mieszany: -miasto: Jazda spokojna: -trasa: -cykl mieszany: -miasto: Bo z tego co czytałem na róznych forach to jedni podają na trasie 7-8 z dość mocnym deptaniem w podłogę, drudzy 9-10 na trasie z jazda dynamiczną, z kolei drudzy że nawet 12 i teraz komu wierzyć ? Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.