Skocz do zawartości

wilkfoto

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528i turing 1997

Osiągnięcia wilkfoto

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. WITAM PANOWIE JEŚLI MOGĘ TO MAM PYTANIE ODNOŚNIE CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU CZY MOŻE BYĆ USZKODZONY ALE NIE WYŚWIETLANY JAKO BŁĄD W INPA. JESTEM W POSIADANIU E39 528I A PYTAM BO MAM PROBLEM Z MOTOREM PODCZAS ODPALANIA NA ZIMNYM I CZASAMI NA CIEPŁYM SILNIKU,NIE RÓWNO PRACUJE KILKA SEKUND PO CZYM WSKAKUJE NA OBROYT LECZ PO DODANIU GAZU DŁAWI SIĘ I CZUĆ NIE SPALONĄ MIESZANKĘ ORAZ KOPCI PRZEZ PEWIEN MOMENT. WYMIENIŁEM ŚWIECE PODMIENIAŁEM CEWKI I WTRYSKI ORAZ ZAWÓR CIŚNIENIOWY I NIC NIE POMOGŁO PO PODŁĄCZENIU POD INPA NA 1,4,6 CYLINDRZE SĄ DZIWNE ODCZYTY NA POZOSTAŁYCH CYFRY NAWET NIE DRGNĄ. JEŚLI KTOŚ Z POSIADACZY JEDNYCH Z NAJLEPSZYCH POJAZDÓW POTRAFI POMÓC TO Z GÓRY DZIĘKUJE POZDRAWIAM.
  2. WITAM KOLEDZY MAM PROBLEM Z E39 MOTOR M52 TOURING. PODŁĄCZYŁEM JĄ POD INPA NO I SĄ BŁĘDY: CZUJNIK DESZCZU(adaptacja w oknie nie jest możliwa) LICZNIK(Czujnik poziomu typ 2 zwarcie do BATT) AIR BAG(napięcie zasilania pozostają pod ograniczenie wartości) POMÓŻCIE JAK MAM TO INTERPRETOWAĆ I EWENTUALNIE POMÓC MOJEJ BUNI.
  3. Witam mam problem z tylnymi światłami nagminnie przepalają się żarówki czy jest na to jakiś sposób .Pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.