Skocz do zawartości

marcinoss

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    stolica

Osiągnięcia marcinoss

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wysłany: Wczoraj 23:27 dylemat -------------------------------------------------------------------------------- Witam. Na forum udzielam się w imieniu ojca. Ojciec jest taksówkarzem i właśnie zmienia samochód. Pod uwagę braliśmy wiele marek, ale ostatnio skupilismy się własnie na BMW. Poszukując odpowiedniego samochodu, trafilismy na dwa, naszym zdaniem, ciekawe egzemplarze opisane w 'Opisie tematu". Pierwszy z wymienionych tam samochodów pochodzi z 1996 roku, od 1,5 roku jest w Polsce (pierwszy właściciel w Polsce) i ma przejechane 175 tyś. km. Jest to własciwie pełna opcja (ręczna skrzynia biegów), nie posiada jedynie skórzanej tapicerki. Samochód robi duze wrażenie pod względem wizualnym, jest stosunkowo duży co jest niewątpliwie zaletą jeśli chodzi o przeznaczenie tego auta (jako "przyszłościowej" taksówki). Czytając opinię użytkowników forum na temat aut z silnikiem tds, wiem, iz samochody te często ulegają awarii układu paliwowego. Czy kupując samochód z takim silnikiem od razu muszę nastawić sie na naprawę ukladu paliwowego (jakiejs jego częsci) ? Samochód zdaniem własciciela pali 8l / 100 km (oczywiscie wszystko zalezy jak cięzką ma się nogę, ale powiedzmy, ze ojciec czasy fascynacji wyścigów ulicznych ma za sobą:) ). Drugi z samochodów który bierzemy pod uwagę pochodzi z 1995 roku i ma przejechane 168 tyś km. Auto równiez jest sprowadzone z Niemiec i także jest to pełna opcja bez skórzanej tapicerki. Biorac pod uwagę, iż jest to jednostka benzynowa o dość duzej mocy, musi dużo "pić". Własciciel tego auta ocenia spalanie na poziomie 12 litrów. Jeżeli zdecydowalibyśmy się na zakup tego modelu, ze względów ekonomicznych musiałby znaleźć się tam gaz. I tu pojaiwa sie kolejne pytanie. Z tego co mi wiadomo, w samochodzie tym znajduje się 6 cylindrowy silnik. Czy po ewentualnym zamontowaniu instalacji gazowej (o ile mozna ją zamontowac w samochodzie z takim silnikiem) nie będzie problemów z eksploatacją tego samochodu. Zaznaczam, ze ojciec szuka samochodu do pracy, a więc nie chciałby inwestowac w kolejne naprawy. Nie zdązyłem przeczytać wszystkich tematów które znajdują się na tym forum, dlatego załozyłem swoj temat. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś obeznany z tematem udzielił mi jakichś informacji na nurtujący mnie problem. Jeśli z jakich względów nie bedzie mozliwe napisanie posta, prosze chociaz o wklejenie linka z adresem podobnego tematu, ew. z tematem zahaczającym o tematykę turbodiesli i serii 520 24v (oczywiscie sam równie z będe szukał informacji na ten temat). Forum bardzo porządne, rzetelne, duzo informacji :)) Tekst zamieściłem również na innym forum BMW, po prostu wychodzę z założenia ze im więcej opini, tym więcej informacji. Dzięki z góry za wszelkie info odnośnie mojego problemu, pozdrawiam:))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.