Skocz do zawartości

Fakbak

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw x5 e53 3.0d 218ps

Osiągnięcia Fakbak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I tak będzie trzeba zrobić :)
  2. Przepływka nowa wartości dobre podaje. Dolot szczelny. przy 3000tys doładowanie powinno być około na wartościach z 2400 a jest 1300 i teraz pytanie czy geometria w turbo czy może być jeszcze jakiś czujnik za to odpowiedzialny? a napewno ciśnienia jest nowy. A co do DPF to już był tak zabity że wypalanie nie dawał rady....
  3. Witam mam taki problem przyjechała do mnie na warsztat 530d 2005r. wyskakiwały błędy od DPF przepływki i świec po wywaleniu DPF mechanicznie i w sofcie oraz zlikwidowaniu reszty błędów auto dalej nie idzie. Zero błędów układ dolotowy szczelny. Podczas jazdy zauważyłem że na wartościach brakuje znaczenie doładowania. I teraz pytanie czy ktoś miał taki przypadek czy to wina czujnika ciśnienia czy geometrii turbiny (turbina ze sterowaniem elektrycznym).
  4. Witam mam problem z Bmw e60 523i 2006r. Po odpaleniu silnik zaczął nie równo chodzić po podłączeniu komputera diagnostycznego wyskoczyły 4 błędy. wypadanie zapłonu cylinder 3 i 4 oraz zapłon cylinder 3 i 4. Czy ktoś miał taką przygodę? :(
  5. A by miał możliwość wgrania programu od 525i do 523i?? i czy przełożenie kolektora to koniec modyfikacji aby dojść do 525i??
  6. 523i 177ps różni się 525i 218ps sterownikiem silnika czy czymś jeszcze. Pojemność taka sama kompresja i układ zasilania paliwem też taki sam. :wink: Pomożecie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.