Skocz do zawartości

dylas

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i Engine:M52B20 2000r
  • Lokalizacja
    Legionowo

Osiągnięcia dylas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dylas

    520d brak mocy

    Witam ponownie, po wymianie czujnika wału żadnej poprawy. Inpa wyświetla takie błędy: ============================================================= 72 Spritzversteller-Regelung Error frequency : 56 Motordrehzahl 1880.00 [1/min] Einspritzmenge 7.84 [mg/Hub] Betriebstundenzaehler 0.30 h Motordrehzahl 1574.50 [1/min] Einspritzmenge 1.96 [mg/Hub] Betriebstundenzaehler 0.10 h Lageregelung um +/- 3 Grad KW falsch Fehler momentan nicht vorhanden Errorcode: 48 10 38 50 14 03 57 43 05 03 59 ============================================================= 72 Spritzversteller-Regelung Error frequency : 59 Motordrehzahl 2232.50 [1/min] Einspritzmenge 24.32 [mg/Hub] Betriebstundenzaehler 0.10 h Motordrehzahl 1880.00 [1/min] Einspritzmenge 10.20 [mg/Hub] Betriebstundenzaehler 0.00 h Lageregelung um +/- 3 Grad KW falsch Fehler momentan nicht vorhanden Errorcode: 48 10 3B 5F 3E 03 52 50 1A 03 53
  2. dylas

    520d brak mocy

    DDE - 48 DDE: Control, timing device - Position control wrong by +/- 3 crankshaft - Currently not present - -- - 1, at: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=11_2087&hg=11&fg=10&hl=18 nr bmw 13622243560 (Czujnik prędkości obrotowej siln.) -Needle-motion sensor B1361_D3NBF http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=13_0648&hg=13&fg=15&hl=21 nr bmw 13532247690 AT-Wtryskiwacz z czujnikiem który czujnik za co odpowiada
  3. dylas

    520d brak mocy

    niby tak, ale w silniku m47 chyba nie ma czujnika wału korbowego
  4. dylas

    520d brak mocy

    Witam wszystkich, Problem to chwilowy brak mocy, auto jeździ niby dobrze, ale momentami totalny brak mocy od 1500-3000 obr potem ciągnie dobrze. Nieraz wystarczy zmienić bieg na niższy lub kilkakrotnie gaz do końca i puścić i potem jest normalnie. Niekiedy trzeba wyłączyć zapłon i poczekać kilkanaście sekund żeby znowu jechało normalnie. Raz jedzie 50km normalnie raz 5km i zaczyna wariować. Wiem, podobne tematy były poruszane na forum nie znalazłem w nich pomocy do rozwiązania problemu. -zaworki od podciśnienia turbiny i egr wymienione -przepływomierz wymieniony -czujnik przy kolektorze dolotowym wymieniony -podciśnienia szczelne -turbina, intelkuler i węże szczelne dis pokazuje błąd DDE - 48 DDE: Control, timing device - Position control wrong by +/- 3 crankshaft - Currently not present - -- - 1, at: -Needle-motion sensor B1361_D3NBF -Timing device B1361_D3SBR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.